Inderdaad. Zij horen het juist goedkoper aan te bieden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:23 schreef JackHerrer het volgende:
De bakkers zijn degene die hun landgenoten in de steek laten.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nederlandse bakkers![]()
EIGEN LAND EERST !!!
Serieus? Wat duur..quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef FashionXstar het volgende:
Trouwens kost turks brood hier ¤1.50, dus zo een verschil is er niet
Dat dus.. en uiteindelijk betaal je eigenlijk net iets meer bij de Nederlands bakker.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Zij horen het juist goedkoper aan te bieden.
en brood van de Turkse bakker is trouwens ook veel lekkerder dan een gaar halfje bruin ofzo.
Ja, we hebben ook 1 turkse bakkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus? Wat duur..
Pak zelf meestal die langwerpige zachte broden, echt veel beter dan bij Nederlandse bakkers.
Ik heb geen flauw idee wat Turkse wilt is maar goed. Ik kan alles wat ik nodig heb bij de Nederlandse bakker halen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:39 schreef Santello het volgende:
In de steek laten?
Sinds wanneer bepaal jij voor mensen welk soort brood ze moeten kopen, er zijn situaties waarbij je gesneden broden koopt bij de nederlandse bakker en ook situaties waarbij je liever een turkse wilt gebruiken. Lijkt me logisch toch?
Er mist inderdaad een woordquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:41 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat Turkse wilt is maar goed. Ik kan alles wat ik nodig heb bij de Nederlandse bakker halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |