Ik mis de connectie tussen kalende 40-ers met een sportwagen en een 22jarige die in de bloei van zijn leven zit.quote:
Oja! Ik haald pfeiffer en aids altijd door elkaar!quote:
En dan verneuk ik mijn hele vrije dag er ook nog meequote:Op donderdag 25 juni 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ken het jaen ik doe het nu bijna elke dag
!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Oja! Ik haald pfeiffer en aids altijd door elkaar!
Nu geeft 't niet, maar vorige week vertelde iemand me dat hij aids had en toen zei ik: nou, lekker een jaartje op de bank liggen! Heerlijk! Ik zou er voor tekenen.
deze is post is totaal gelogen.
Och arme jijquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En dan verneuk ik mijn hele vrije dag er ook nog mee
Tja, ik ga normaal tegen 2'en naar bed, en sta er weer rond half 6 naast. En dat gaat lange tijd goed, maar blijkbaar moet het per se in 1 nacht ingehaald worden ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Och arme jijtsja ik heb gewoon een nieuw leefritme opgebouwd, ik ga rond 3 uur naar bed, en dan ga ik er rond 2 uur weer uit
..
Dat je dat uberhaupt redt johquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, ik ga normaal tegen 2'en naar bed, en sta er weer rond half 6 naast. En dat gaat lange tijd goed, maar blijkbaar moet het per se in 1 nacht ingehaald worden ofzo
Driving home for christmas?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:19 schreef MervinMinky het volgende:
Terechte klacht, ook als je veel slaapt kun je je nog moe voelen de volgende dag, gister had ik ook dat ik in de middag een dutje ging doen onder het genot van een prachtig muziekstukje van Chris ReaMaar normaal slaap ik nooit in de middag
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Nu geeft 't niet, maar vorige week vertelde iemand me dat hij aids had en toen zei ik: nou, lekker een jaartje op de bank liggen! Heerlijk! Ik zou er voor tekenen.
Dus.. je liegt ook dat je gelogen hebtquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:10 schreef zovty het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |