SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt TS opeens bruut uit zijn dagdroom gewekt door een enorme trilling. Al rennend zoekt TS een schuilplaats achter een auto. (Nadat je de film cloverfield gezien hebt is alles mogelijk tegenwoordig.)
Blijkt het opeens zo'n vies vettig dik lelijk wijf te zijn! Maar dan niet dik dik, maar echt DIK DIK! Zo eentje die je alleen in Amerika zou verwachten.![]()
En dat.. dat ding loopt gewoon rond met een kind aan de ene hand en een hele rol coupons van de McDonalds in de andere hand. Echt wtffff??!?!?! Als medewerker van de mac zou je uit belang voor de maatschappij en uit principies dit soort walrussen weigeren te voeren?!?!
Anyways, dit wijf loopt dus al pratend langs me heen. En wat voor shit er allemaal wel niet uitkomt.... Zit ze dat jochie van 6 even duidelijk te maken dat alle mensen met geld een baan hebben waar ze zeer verdrietig en ongelukkig mee zijn.
Ik stond zowat perplex.... dus omdat jij in de WIA zit wegens je eetverslaving die je waarschijnlijk hebt opgelopen als jeugdtrauma omdat Papa na 12en nog even langs je kamertje kwam voor een leuk spelletje, ga jij nu die kind van je brainwashen omdat je zelf geen geld hebt?!?!
Zware medelijden met dat jochie!! Sommige mensen mogen dus echt geen kinderen opvoeden!!![]()
Nou jį!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:44 schreef m0m0 het volgende:
... wegens je eetverslaving die je waarschijnlijk hebt opgelopen als jeugdtrauma omdat Papa na 12en nog even langs je kamertje kwam voor een leuk spelletje
Links loopt ook altijd te klagen en te steunen. En het brainwashen gebeurd ook vaak door links. Lang inpraten met hun ideeen terwijl het er niet van komtquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef Semisane het volgende:
Heeft de TS de verkeerde verhaaltje aan de titel gehangen? Ik zie het verband niet zo goed.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef Semisane het volgende:
Heeft de TS de verkeerde verhaaltje aan de titel gehangen? Ik zie het verband niet zo goed.
Duhh tuurlijk zie je het verband niet. Hoe kan je nou in godsnaam aan linkse figuren vragen om zelfkritiek te tonen.quote:
Ah. Duidelijk....de linke links slaan weer toe!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:51 schreef wise het volgende:
[..]
Links loopt ook altijd te klagen en te steunen. En het brainwashen gebeurd ook vaak door links. Lang inpraten met hun ideeen terwijl het er niet van komt
Ohw...gaat dat zo snel tegenwoordig, ik ben al links omdat ik het verband tussen een TT en OP niet zie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef m0m0 het volgende:
[..]
[..]
Duhh tuurlijk zie je het verband niet. Hoe kan je nou in godsnaam aan linkse figuren vragen om zelfkritiek te tonen.
Tja...dat zou ik ook denken, maar ja...dat zal wel weer links zijn...nadenken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van die vadsige huismoeders stemmen juist Rita. Of Geert.
"Omdat die allochtoniėrs alle banen afpakken!". Terwijl ze zelf nog nooit een dag gewerkt hebben.
Heeft de mac niet geheel speciaal voor linkse rakkers een vega-burger geintroduceerd?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daarnaast eten linkse rakkers niet bij McDonalds, die steken ze in de fik.
HET IS OPENT, GEWOON NEDERLANDS PRATEN HIER, JA!?!?!?!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:58 schreef Semisane het volgende:
Overigens ironisch dat hier wordt geclaimed dat: "Links loopt ook altijd te klagen en te steunen."
Terwijl de TS die zich blijkbaar niet schaart onder links degene is die een topic opened in KLB.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:59 schreef Stofje het volgende:
HET IS OPENT, GEWOON NEDERLANDS PRATEN HIER, JA!?!?!?!
Wat zeg je? Je moet een groter font gebruiken, zo snap ik er niks van.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
HET IS OPENT, GEWOON NEDERLANDS PRATEN HIER, JA!?!?!?!
Echt zo'n linkse hippie; Nooit je fouten toegeven.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat zeg je? Je moet een groter font gebruiken, zo snap ik er niks van.
Tsk...ik maak nooit fouten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:02 schreef Stofje het volgende:
Echt zo'n linkse hippie; Nooit je fouten toegeven.
Ts is wel degelijk linkse h0m0. Ontkennen, daar is links goed inquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:58 schreef Semisane het volgende:
Overigens ironisch dat hier wordt geclaimed dat: "Links loopt ook altijd te klagen en te steunen."
Terwijl de TS die zich blijkbaar niet schaart onder links degene is die een topic opened in KLB.
Je bent gewoon schizofreen.quote:
TS kan het niet verkroppen dat-ie in een kopklas moet zitten met allochtoniėrs.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |