No shit Sherlock. Ik kon een tijdje Chrome hier gebruiken, maar die lui hebben de proxy weer helemaal dicht getimmert.quote:
En dat terwijl ze alleen maar fok.nl hadden hoeven blokkeren om je aan het werk te houdenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Ik kon een tijdje Chrome hier gebruiken, maar die lui hebben de proxy weer helemaal dicht getimmert.
Ik zie het al voor me dat je een brief naar die systeembeheerder gaat schrijvenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat terwijl ze alleen maar fok.nl hadden hoeven blokkeren om je aan het werk te houden
quote:
onzin! ze moeten gewoon stoppen met IE6 gebruiken. Hoe dan ook..quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:33 schreef zquing het volgende:
Mischien wel handig dat ze een mogelijkheid om die warning uit te zetten in de opties stoppen. Trapje naar de FB?
Maar zolang dat niet gebeurt dan moet de optie om die banner uit te zetten er wel bestaan lijkt me.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
onzin! ze moeten gewoon stoppen met IE6 gebruiken. Hoe dan ook..
firefox portable op een usb stickquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Ik kon een tijdje Chrome hier gebruiken, maar die lui hebben de proxy weer helemaal dicht getimmert.
Nee, anders heeft het nog geen zin. Dan gebeurd het namelijk niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:40 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar zolang dat niet gebeurt dan moet de optie om die banner uit te zetten er wel bestaan lijkt me.
"Kunnen we de browsers updaten, ja ik weet wel dat ze prima werken voor onze werkgerelateerde troep, maar ik moet zo lang wachten bij het Fokken"quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:35 schreef LordNemephis het volgende:
IE6 is gewoon verouderd. De systeembeheerders waar je werkt zijn moeten die meuk updaten.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, anders heeft het nog geen zin. Dan gebeurd het namelijk niet.
ja.. gewoon net zo lang blijven zeiken..quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Want de mensen die fokken met IE6 hebben wel invloed op de browser die ze moeten gebruiken
Precies, thuis, waar ik er wel invloed op heb, werk ik gewoon met Chrome.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Want de mensen die fokken met IE6 hebben wel invloed op de browser die ze moeten gebruiken
Welk gedeelte aan: je kunt niet naar je baas gaan om te vragen om een nieuwere browser zodat je kun fokken, snap je niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. gewoon net zo lang blijven zeiken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |