No shit Sherlock. Ik kon een tijdje Chrome hier gebruiken, maar die lui hebben de proxy weer helemaal dicht getimmert.quote:
En dat terwijl ze alleen maar fok.nl hadden hoeven blokkeren om je aan het werk te houdenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Ik kon een tijdje Chrome hier gebruiken, maar die lui hebben de proxy weer helemaal dicht getimmert.
Ik zie het al voor me dat je een brief naar die systeembeheerder gaat schrijvenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:26 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat terwijl ze alleen maar fok.nl hadden hoeven blokkeren om je aan het werk te houden
quote:
onzin! ze moeten gewoon stoppen met IE6 gebruiken. Hoe dan ook..quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:33 schreef zquing het volgende:
Mischien wel handig dat ze een mogelijkheid om die warning uit te zetten in de opties stoppen. Trapje naar de FB?
Maar zolang dat niet gebeurt dan moet de optie om die banner uit te zetten er wel bestaan lijkt me.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
onzin! ze moeten gewoon stoppen met IE6 gebruiken. Hoe dan ook..
firefox portable op een usb stickquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Ik kon een tijdje Chrome hier gebruiken, maar die lui hebben de proxy weer helemaal dicht getimmert.
Nee, anders heeft het nog geen zin. Dan gebeurd het namelijk niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:40 schreef zquing het volgende:
[..]
Maar zolang dat niet gebeurt dan moet de optie om die banner uit te zetten er wel bestaan lijkt me.
"Kunnen we de browsers updaten, ja ik weet wel dat ze prima werken voor onze werkgerelateerde troep, maar ik moet zo lang wachten bij het Fokken"quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:35 schreef LordNemephis het volgende:
IE6 is gewoon verouderd. De systeembeheerders waar je werkt zijn moeten die meuk updaten.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, anders heeft het nog geen zin. Dan gebeurd het namelijk niet.
ja.. gewoon net zo lang blijven zeiken..quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Want de mensen die fokken met IE6 hebben wel invloed op de browser die ze moeten gebruiken
Precies, thuis, waar ik er wel invloed op heb, werk ik gewoon met Chrome.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Want de mensen die fokken met IE6 hebben wel invloed op de browser die ze moeten gebruiken
Welk gedeelte aan: je kunt niet naar je baas gaan om te vragen om een nieuwere browser zodat je kun fokken, snap je niet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. gewoon net zo lang blijven zeiken..
Het gaat ook niet alleen om Fok! IE6 is een browser die goed genoeg was in de jaren 90, maar op dit moment gewoon niet voldoet. Dat heeft dus niet alleen met FOK! te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Welk gedeelte aan: je kunt niet naar je baas gaan om te vragen om een nieuwere browser zodat je kun fokken, snap je niet?
De programma's die wij webbased draaien doen het perfect onder IE6.0. Iets anders maakt niet uit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om Fok! IE6 is een browser die goed genoeg was in de jaren 90, maar op dit moment gewoon niet voldoet. Dat heeft dus niet alleen met FOK! te maken.
Dit is hetzelfde als dat je bedrijf geen nieuwe stoel voor je gaat aanschaffen, want op een sinaasappelkistje kan je ook wel zitten. Nee,
ok.. als jij dat wil denkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De programma's die wij webbased draaien doen het perfect onder IE6.0. Iets anders maakt niet uit.
Of die werken ipv fokkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Voor al diegene die hier zeggen: "Moet je maar browser X gebruiken" of "Moet je maar een nieuwere browser installeren".
Jullie werken zeker niet of zo? Of zijn jullie gewoon ontzettend dom?
Poep, ik durf te wedden dat als je die webapplicaties herschrijft voor moderne browsers dat ze veel sneller en gebruikersvriendelijker werken. Maar dat kost natuurlijk weer geldquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De programma's die wij webbased draaien doen het perfect onder IE6.0. Iets anders maakt niet uit.
En jij hebt niet eens je studie afgemaakt als je niet snapt dat een andere browser op een usbstick zijn oplossing kan zijn aangezien hij op geen enkele mogelijkheid heeft om zijn browser aan te passen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Voor al diegene die hier zeggen: "Moet je maar browser X gebruiken" of "Moet je maar een nieuwere browser installeren".
Jullie werken zeker niet of zo? Of zijn jullie gewoon ontzettend dom?
dat is het punt dat ik moest maken. Danku!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:25 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Poep, ik durf te wedden dat als je die webapplicaties herschrijft voor moderne browsers dat ze veel sneller en gebruikersvriendelijker werken. Maar dat kost natuurlijk weer geld
Ja, dat klinkt inderdaad leuk. En dat is hier ook zeker wel voorgesteld. Maar ja, probeer het geld maar los te krijgen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is het punt dat ik moest maken. Danku!
IE 6.0 was er nog niet in de jaren 90.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:22 schreef Cybey het volgende:
Werk je soms in de jaren 90?
We zijn nu bij versie 8 van die Explorer. IE6 is gewoon heftig verouderd en programmatuur die enkel om IE6 heen is gebouwd deugt in de basis al niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Een beetje redelijk groot bedrijf met tientallen webbassed programma's kan nu eenmaal niet snel, goedkoop en veilig een browser upgraden. Al die programma's moeten zeer grondig getest worden met de nieuwe browser, alle problemen die zich dan voordoen moeten gefixt worden, daarna moet dat ook weer zeer grondig getest worden. Een regressietest kost al klauwen, en dat beperk je nog tot de risico gebieden. Bij een browserupgrade is ALLES een risico gebied. Ondertussen ligt het normale werk niet stil.
Ik ben betrokken geweest bij de browser upgrade van Netscape 4.x naar IE5.0 bij de ING en van IE 5.0 naar IE 6.0 jaren daarna. Daar werd je echt niet vrolijk van.
Simpel zeggen: dan moet het bedrijf maar upgraden is veeeeeeeeeeeeeeeel sneller gezegd dan gedaan.
Nee 2001. En het is inderdaad een veel voorkomend probleem bij bedrijven die met eigen webapplicaties werken. Toch zouden ze, alleen al met het oog op de veiligheid, wel moeten toestaan dat een modernere browser wordt gebruikt voor het internet. Waarom ze dat niet doen terwijl je wel internettoegang hebt is mij echt een raadsel.quote:
So tell me something I don't know.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:11 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
We zijn nu bij versie 8 van die Explorer. IE6 is gewoon heftig verouderd en programmatuur die enkel om IE6 heen is gebouwd deugt in de basis al niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |