quote:gniffel, gniffel
Op maandag 15 april 2002 12:41 schreef twi het volgende:
Geen UEFA-cup, geen Amstel-cup, geen kampioenschap. Dat moet toch even hard aankomen daar in Rotterdam.
quote:Ik was die verloren voorronde-plaats voor de CL nog vergeten, die ontbreekt in je quote
Op maandag 15 april 2002 12:42 schreef Forumpi het volgende:[..]
gniffel, gniffel
quote:GNIFFEL, GNIFFEL
Op maandag 15 april 2002 12:43 schreef twi het volgende:[..]
Ik was die verloren voorronde-plaats voor de CL nog vergeten, die ontbreekt in je quote
Je wordt kampioen van de armoede als je met 20 punten voorsprong kampioen wordt. Dan is het duidelijk dat
a. Je te goed bent.
b. De rest zuigt.
Zo is celtic dit jaar kampioen van de armoede geworden in Schotland. Er is niemand anders die ze een strobreed in de weg legt.
In Nederland is het echter nog zo close dat 6 ploegen binnen een punt of 6 van elkaar staan. Hoe kan dit armoede zijn?
Hoe zit het strax als ajax en psv de laatste 3 wedstrijden verliezen en feyenoord kampioen wordt. Is feyenoord dan ook kampioen van de armoede? Moet wel dan.
Gewoon niet zo zielig doen. Degene die de competitie wint is de verdiende winnaar, want die was de beste over 34 wedstrijden.
quote:Bingo!
Op maandag 15 april 2002 12:45 schreef Merkowitz het volgende:
Deze zielige topics krijg je elk jaar rond deze tijd. Ze worden altijd gestart door een gefrustreerde supporter van een andere club [in dit geval hoogstwaarschijnlijk een feyenoorder].Je wordt kampioen van de armoede als je met 20 punten voorsprong kampioen wordt. Dan is het duidelijk dat
a. Je te goed bent.
b. De rest zuigt.Zo is celtic dit jaar kampioen van de armoede geworden in Schotland. Er is niemand anders die ze een strobreed in de weg legt.
In Nederland is het echter nog zo close dat 6 ploegen binnen een punt of 6 van elkaar staan. Hoe kan dit armoede zijn?
Hoe zit het strax als ajax en psv de laatste 3 wedstrijden verliezen en feyenoord kampioen wordt. Is feyenoord dan ook kampioen van de armoede? Moet wel dan.
Gewoon niet zo zielig doen. Degene die de competitie wint is de verdiende winnaar, want die was de beste over 34 wedstrijden.
quote:Is de finale al gespeeld
Op maandag 15 april 2002 12:41 schreef twi het volgende:
Geen UEFA-cup
Maar goed, ik vind Ajax geen kampioen van de armoede, want dat zou betekenen dat de andere teams armoedig waren. En beide Feyenoord en PSV hebben eindelijk internationaal weer wel iets laten zien, dus armoedig waren ze niet. En sja dat naar mijn mening de slechtste van de top 3 nu kampioen gaan worden, ach het zij zo.
Besteed je aandacht toch aan een echte sport zoals wielrennen, gisteren de hel van het noorden kijk dat is pas sport! Daar zeurt men niet over het nivo of op het arbitrage! Gewoon de longen uit je lijf trappen! beter dan al dat gezeur van alle clubs over schwalbe's en onterechte rode/gele kaarten!
quote:Totdat ze gaan sprinten in de Tour de France. Maar de Tour is dan ook pure commercie.
Op maandag 15 april 2002 12:55 schreef mixologist het volgende:
Daar zeurt men niet over het nivo of op het arbitrage!
quote:Lees deze topic dan niet, en dat wielrennen van je is helemaal vervuild van de doping Rot lekker op!
Op maandag 15 april 2002 12:55 schreef mixologist het volgende:
dat gezeik en gemekker altijd over voetbal, voetbal is allang geen sport meer maar pure commercie.Besteed je aandacht toch aan een echte sport zoals wielrennen, gisteren de hel van het noorden kijk dat is pas sport! Daar zeurt men niet over het nivo of op het arbitrage! Gewoon de longen uit je lijf trappen! beter dan al dat gezeur van alle clubs over schwalbe's en onterechte rode/gele kaarten!
quote:Tis armoede in de zin van dat het competitieniveau gewoon niet hoog is.
Op maandag 15 april 2002 12:45 schreef Merkowitz het volgende:
Ik vind zowel Feyenoord als PSV van een hoger niveau dan Ajakkus op dit moment, toch lijkt de laatste kampioen te gaan worden. Reden volgens de topicopener is het drukke programma van eerste 2 genoemde clubs en daar kan ik me wel in vinden.
Ajakkus heeft nou niet dermate veel dan wel goeie clubs in de Europacup uitgeschakeld, nietwaar?
Maar goed, Feyenoord gaat voor de UEFA cup, PSV is al lang blij dat het nog mee kan doen om de titel en ajakkus heeft niks anders dan de titel en de KNVB beker int vooruitzicht (Ja alsof ze tegen RBC zo goed waren pfff, ze mogen blij zijn dat ze toen niet eruit geknikkerd zijn).
In die zin zit er dus wel een redelijke kern van waarheid in de topictitel.
Mensen in Eindhoven zet de platte kar al maar vast klaar we komen eraan!!!!!
Ajax is op dit moment gewoon de beste club van Nederland.
quote:M.a.w. de anderen doen het nog slechter.
Op maandag 15 april 2002 12:26 schreef Shivo het volgende:
Ik ben het hier volledig mee eens; Ajax wordt kampioen omdat de anderen 'per ongeluk' teveel punten hebben laten liggen. Niet omdat ze zelf zo'n sterk elftal hebben ofzo.
quote:Op dit moment vind ik het juist niet.
Op maandag 15 april 2002 13:10 schreef DIGGER het volgende:Ik vind zowel Feyenoord als PSV van een hoger niveau dan Ajakkus op dit moment.
quote:Slap excuus. In 1995 won Ajax toch ook de Champions League, wereldbeker EN landskampioenschap?
Op maandag 15 april 2002 13:10 schreef DIGGER het volgende:[..]
Tis armoede in de zin van dat het competitieniveau gewoon niet hoog is.
Ik vind zowel Feyenoord als PSV van een hoger niveau dan Ajakkus op dit moment, toch lijkt de laatste kampioen te gaan worden. Reden volgens de topicopener is het drukke programma van eerste 2 genoemde clubs en daar kan ik me wel in vinden.
Als professionele voetbalclub, moet je altijd zorgen dat je een zo goed mogelijke selectie op het veld neerzet. Indien men ervoor kiest, om louter te azen op Europees succes, dient men ook op de blaren te zitten, vind ik.. en dan niet schuilen achter laffe excuses als "Ja, we waren ook met Europees voetbal bezig!" Zeg dan gewoon dat je te zwak bent om je voor beide dingen in te zetten!
quote:nou of je Inter en de Rangers uitschakeld of verliest van Kopenhagen en Celtic.. verschil lijkt me duidelijk..
Op maandag 15 april 2002 13:31 schreef Smike het volgende:[..]
Op dit moment vind ik het juist niet.
Feijenoord heeft gewoon een beetje een te zwaar programma... Dat krijg je als je goed presteert in Europa. En PSV stond bij de winterstop 15 punten achter ofzo, dus die leveren ook een presatie van jewelste..!
quote:getuige de 3-0 van vorige week
Op maandag 15 april 2002 13:10 schreef DIGGER het volgende:[..]
Ik vind zowel Feyenoord als PSV van een hoger niveau dan Ajax op dit moment
quote:dat waren andere tijden, Feijenoord speelt nu meer wedstrijden dan ajax toen die de finale haalden !
Op maandag 15 april 2002 13:32 schreef gday het volgende:[..]
Slap excuus. In 1995 won Ajax toch ook de Champions League, wereldbeker EN landskampioenschap?
Als professionele voetbalclub, moet je altijd zorgen dat je een zo goed mogelijke selectie op het veld neerzet. Indien men ervoor kiest, om louter te azen op Europees succes, dient men ook op de blaren te zitten, vind ik.. en dan niet schuilen achter laffe excuses als "Ja, we waren ook met Europees voetbal bezig!" Zeg dan gewoon dat je te zwak bent om je voor beide dingen in te zetten!
Ajax kampioen omdat Feyenoord en PSV meer punten laten liggen? Is helemaal waar (hoe kan je anders kampioen worden?) maar dan geef je toch aan dat PSV en Feyenoord NOG minder zijn?
En het europees voetbal-excuus is echt onzin. Zoals al gezegd is door Gday: Ajax won in 1995 het landskampioenschap en de champions league (wat nog veeeel moeilijker en zwaarder is dan uefa-cup). En ploegen als Manchester, Real Madrid en Bayern Munchen spelen dat toch ook regelmatig klaar? Goed presteren op europees gebied EN kampioen worden in eigen land. Gewoon slap anti-ajax gelul dus
Dat kan je ook zwakte noemen. Ajax was het hele seizoen constant aan de top, wat is nou beter?
quote:in 1995 was er nog de oude opzet van de CL, dus minder zwaar de CL nu.. eerder vergelijkbaar met de UEFA cup..!
Op maandag 15 april 2002 13:38 schreef deurmat het volgende:
Inderdaad Gday!En het europees voetbal-excuus is echt onzin. Zoals al gezegd is door Gday: Ajax won in 1995 het landskampioenschap en de champions league (wat nog veeeel moeilijker en zwaarder is dan uefa-cup). En ploegen als Manchester, Real Madrid en Bayern Munchen spelen dat toch ook regelmatig klaar? Goed presteren op europees gebied EN kampioen worden in eigen land.
Manchester is al jaren niet verder gekomen dan de halve/kwart finale van de CL, en Bayern wordt dit jaar ook geen kampioen..
quote:zwakte..
Op maandag 15 april 2002 13:40 schreef deurmat het volgende:
quoteje: "En PSV stond bij de winterstop 15 punten achter ofzo, dus die leveren ook een presatie van jewelste..!"Dat kan je ook zwakte noemen. Ajax was het hele seizoen constant aan de top, wat is nou beter?
quote:Dat kan wel kloppen, maar ik vind het nog steeds een slap excuus.
Op maandag 15 april 2002 13:36 schreef Frenkie het volgende:[..]
dat waren andere tijden, Feijenoord speelt nu meer wedstrijden dan ajax toen die de finale haalden !
Als de andere clubs met lege handen staan na dit seizoen, moeten ze gewoon mans genoeg zijn om te zeggen dat ze niet over de capaciteiten beschikken om te doen wat ze voor ogen hadden.
Bovendien heeft PSV in het begin van dit seizoen GIGANTISCH slecht gevoetbald en flink gemorst met de punten... hadden ze zeker toen ook al last van een druk programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |