Wel heel goed, zo'n vast ritme.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja die kleine moet om half 7 zn medicijnen krijgen, dat moet elke dag op vaste tijd, en daarna gaat hij nog half uurtje slapen en dan kan ik ff lekker douchen enzo en vast brood smeren en dan maak ik hem wakker om 7 uur
Slaap lekker, hoop dat het wil lukken.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ooohh, samen boven de dekens liggenprrrrrrrrrrr.
ja moet wel he , hij heeft adhd anders gaat het niet goed komen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wel heel goed, zo'n vast ritme.![]()
[..]
Slaap lekker, hoop dat het wil lukken.
wat ist schat? kan je nie slapen?quote:
Lijkt me toch lastig, af en toe. Respect hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja moet wel he , hij heeft adhd anders gaat het niet goed komen..
Aww, wat is er?quote:
dank jequote:Op donderdag 25 juni 2009 00:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lijkt me toch lastig, af en toe. Respect hoor.
slaap lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga ook mijn mandje opzoeken en lekker broeden! ciao!
oh envoor since!
Broeden? Je hebt eieren in je bed liggen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga ook mijn mandje opzoeken en lekker broeden! ciao!
oh envoor since!
Nee, had gehoopt dat jij in mn bed lag.. maar na net even uitvoerig onderzoek erin gedaan te hebben heb ik jou niet kunnen vinden om passioneel mee te gaan zoenenquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Broeden? Je hebt eieren in je bed liggen?![]()
Slaap lekker hoor.
Kan wel kloppen, ik zit op de bank.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, had gehoopt dat jij in mn bed lag.. maar na net even uitvoerig onderzoek erin gedaan te hebben heb ik jou niet kunnen vinden om passioneel mee te gaan zoenen
mweeeh,quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, ik zit op de bank.
Droom zacht!quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mweeeh,dan duik ik maar in mijn eenzame mand! fijne nacht nog!
slaap lekkerquote:
Slaap lekker.quote:
Trusten.quote:
Nee hoor, ik ben er nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |