abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70341500
Hallo allemaal

Ik heb al een tijdje in mijn onderarm ONDER de huidlaag net zichtbaar een zwartig grijzig achtig splinter puntje.
Ik dacht eerst dat het een splinter was omdat het er zo op leek.

Maar ik heb er dus ook 1 in mijn bovenarm zag ik, en ik heb geen idee waar het vandaan komt en wat het is.

Iemand hier ervaring mee? op internet kan ik niks vinden.

Het doet geen pijn dus ik snap het niet.

Kan iemand me gerust stellen?

Greets!
pi_70341523
Een haarzakje?
Noot noot.
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 22:33:04 #3
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70341559
meeėter je eerste als 92 geboortejaar is gefeliciteerd! je bent op weg volwassen te worden
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_70341640
maar zitten die IN je huid?

Ik heb hem al een hele lange tijd op m'n arm.
Kunnen op je arm ook meeeters zitten?

Sorry als ik domme vragen stel ik heb geen ervaring met meeeters of puisten of wat dan ook
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 22:39:05 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70341808
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:34 schreef woelie92 het volgende:
maar zitten die IN je huid?

Ik heb hem al een hele lange tijd op m'n arm.

Sorry als ik domme vragen stel
Ja hoor het is als het ware je porie die er dan zwart uitziet sommige kun je makkelijk uitdrukken sommige ook helemaal niet. En ja die kunnen ook op je arm zitten.
quote:
ik heb geen ervaring met meeeters of puisten of wat dan ook
Haha jouw tijd komt nog wel
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 22:39:54 #6
236264 crew  capricia
pi_70341842
Kun je een foto posten?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70341933
ik denk het ook wel ja

Thanks! ben ik erg blij mee want 2 van die grijze splinterachtige stukjes onder je vel in je huid zien er zo raar uit maar dat komt denk ik omdat het onder de huid zit

Thanks !
pi_70341966
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:39 schreef capricia het volgende:
Kun je een foto posten?
is goed! 1 moment even mn mobiel erbij halen
pi_70342429
sorry voor de slechte kwaliteit dat komt door m'n maar 3 megapixel camera op mn mobiel

Even te bevestiging: het is geen sproet dat heb ik uit kunnen sluiten
Het lijkt me inderdaad dat het dan een meeeter is ofzo.
Iemand zei ook dat het een ingegroeid haartje kon zijn.

het is heel moeilijk te zien maar dat komt door de kwaliteit van mn mobiel.

[ Bericht 13% gewijzigd door woelie92 op 25-06-2009 01:29:00 ]
pi_70344475
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef woelie92 het volgende:
sorry hoor ik vertel gewoon mn probleem dat valt onder dit topic.

Ik word gek van mensen die niet serieus kunnen doen erover.

Jij vind het misschien grappig maar ik maak me er zelf wel zorgen om omdat ik in mijn familie verschillende problemen heb gehad met de huid, dus ik wil extra alert zijn.
Stel je niet zo aan zeg. Als je je zorgen maakt ga je naar een dokter. Wat wil je nou horen dan met je wazige foto's en je hypochondrische wanhoop
pi_70344654
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:34 schreef woelie92 het volgende:

Dat kan zeer zeker.
pi_70346453
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Een opleiding to dermatoloog duurt 11 jaar. Het is dus logisch dat, als je je zorgen maakt, je een stel pubers op internet inschakelt om je wazige foto's te beoordelen.
ja ik ga ook een test doen op huidkanker, niet door die grijze dingen maar die afspraak had ik al.

Ik dacht misschien is er iemand anders die het ook heeft, en wel weet wat het is, daarom vroeg ik het.

Maar de helft van de reacties zijn een paar pubertjes die varkensgriep of aids of neuskanker roepen of een gestrest iemand die te weinig aandacht krijgt en zegt dat ik er aandacht mee vraag.

maar inderdaad is het niet handig dit op zo'n forum te vragen terwijl dit deel er wel voor gemaakt is.
  Moderator donderdag 25 juni 2009 @ 09:18:55 #13
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70349071
quote:
Op maandag 25 juni 2009 01:28 schreef woelie92 het volgende:

[..]

ja ik ga ook een test doen op huidkanker, niet door die grijze dingen maar die afspraak had ik al.

Ik dacht misschien is er iemand anders die het ook heeft, en wel weet wat het is, daarom vroeg ik het.

Maar de helft van de reacties zijn een paar pubertjes die varkensgriep of aids of neuskanker roepen of een gestrest iemand die te weinig aandacht krijgt en zegt dat ik er aandacht mee vraag.

maar inderdaad is het niet handig dit op zo'n forum te vragen terwijl dit deel er wel voor gemaakt is.
Haha ik ben voornamelijk serieus op je in gegaan, en dat van de aids was een grapje daar is het forum ook voor Trouwens bedankt voor het compliment 'een pubertje' dat doet mijn 28 jarige hart goed.
pi_70350500
opgeschoond.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70350645
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 01:28 schreef woelie92 het volgende:
Nee, dat is het niet.

Uit de FAQ:
quote:
Let wel: als je vragen hebt over je gezondheid, en zeker als het ernstige klachten betreft, verwacht dan geen deskundig advies. Ook artsen, verpleegkundigen, diėtisten etc op het forum zien jou niet en kunnen nooit een volledig beeld op alle fronten krijgen zonder jou daadwerkelijk te spreken en te onderzoeken. Hooguit kun je ervaringen uitwisselen, maar bedenk je altijd dat niemand vanachter zijn pc een diagnose kan stellen, en dat je met serieuze klachten altijd even langs je huisarts (en bij ernstige lichamelijke klachten naar de eerste hulp) moet.
pi_70350785
Testen uit huidkanker? What's next: plastische chirurgie als je een puistje hebt?
pi_70354840
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:20 schreef tho_Omas het volgende:
Testen uit huidkanker? What's next: plastische chirurgie als je een puistje hebt?
ik zei:; ik ga er niet heen OM die grijze dingen maar om andere problemen en jij gaat nu in op die zwarte dingen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

maar laat maar ik loop al lange tijd internet af te zoeken om verzekerd te zijn dat et niet iets ernstigs is, ik hoopte iemand te vinden die het ook heeft gehad en dus wel wist wat het was en ik had heus niet verwacht ineens een dokter tegen te komen.

Maar ik vind wel in het algemeen dat er genoeg afdelingen zijn op dit forum waar je grapjes kan maken en niet bij mensen die ergens mee zitten.

Maarja dat is mijn mening die zo vast ook wel weer aangevallen zal worden maarja
pi_70354947
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:25 schreef woelie92 het volgende:

[..]

ik zei:; ik ga er niet heen OM die grijze dingen maar om andere problemen en jij gaat nu in op die zwarte dingen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

maar laat maar ik loop al lange tijd internet af te zoeken om verzekerd te zijn dat et niet iets ernstigs is, ik hoopte iemand te vinden die het ook heeft gehad en dus wel wist wat het was en ik had heus niet verwacht ineens een dokter tegen te komen.

Maar ik vind wel in het algemeen dat er genoeg afdelingen zijn op dit forum waar je grapjes kan maken en niet bij mensen die ergens mee zitten.

Maarja dat is mijn mening die zo vast ook wel weer aangevallen zal worden maarja
Joh, maak je niet zo druk. Als je denkt dat je iets hebt ga je naar je huisarts. Les 1: NIET GOOGLEN. Dan kom je altijd op kanker uit, ongeacht de symptomen.
  Moderator donderdag 25 juni 2009 @ 12:54:45 #19
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_70355869
ohja ik kan trouwens gerust stellen want lambiekje heeft in TRU en BNW al haarfijn uitgelegd dat aids niet bestaat dus dat heb je niet.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:03:33 #20
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_70360568
Gewoon meeeters. Waarschijnlijk heb je ze al langer, zijn ze nooit opgevallen, misschien omdat ze nu groter zijn.

Zelf heb ik ze al jaren op m'n neus, maar dan ook echt in elke porie. Heel klein gelukkig en ontsteken nooit, maar ik ga toch wel eens kijken hoe ik er vanaf kom. Gewoon om nog mooier te worden.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_70369502
Misschien is / was het een teek, die je er onbewust afgekrabd hebt. Een deel van de teek blijft dan vaak zitten, wat kan resulteren in -u raadt het al- een zwart puntje.
Einde bericht
pi_70370583
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:25 schreef woelie92 het volgende:

Mijn hart breekt.

Serieus, waarom heb je zo'n zelfmedelijden? Waarschijnlijk is er geen ene bal aan de hand en heb je gewoon een verstopte porie. Je roept zelf zulke 'aanvallen' zoals jij het noemt over je af met die houding.
pi_70370691
Laat je ook eens testen op Hypochondrie
Einde bericht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')