Ja hoor het is als het ware je porie die er dan zwart uitziet sommige kun je makkelijk uitdrukken sommige ook helemaal niet. En ja die kunnen ook op je arm zitten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:34 schreef woelie92 het volgende:
maar zitten die IN je huid?
Ik heb hem al een hele lange tijd op m'n arm.
Kunnen op je arm ook meeeters zitten?
Sorry als ik domme vragen stel
Haha jouw tijd komt nog welquote:ik heb geen ervaring met meeeters of puisten of wat dan ook
Stel je niet zo aan zeg. Als je je zorgen maakt ga je naar een dokter. Wat wil je nou horen dan met je wazige foto's en je hypochondrische wanhoopquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef woelie92 het volgende:
sorry hoor ik vertel gewoon mn probleem dat valt onder dit topic.
Ik word gek van mensen die niet serieus kunnen doen erover.
Jij vind het misschien grappig maar ik maak me er zelf wel zorgen om omdat ik in mijn familie verschillende problemen heb gehad met de huid, dus ik wil extra alert zijn.
ja ik ga ook een test doen op huidkanker, niet door die grijze dingen maar die afspraak had ik al.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Een opleiding to dermatoloog duurt 11 jaar. Het is dus logisch dat, als je je zorgen maakt, je een stel pubers op internet inschakelt om je wazige foto's te beoordelen.
Haha ik ben voornamelijk serieus op je in gegaan, en dat van de aids was een grapje daar is het forum ook voorquote:Op maandag 25 juni 2009 01:28 schreef woelie92 het volgende:
[..]
ja ik ga ook een test doen op huidkanker, niet door die grijze dingen maar die afspraak had ik al.
Ik dacht misschien is er iemand anders die het ook heeft, en wel weet wat het is, daarom vroeg ik het.
Maar de helft van de reacties zijn een paar pubertjes die varkensgriep of aids of neuskanker roepen of een gestrest iemand die te weinig aandacht krijgt en zegt dat ik er aandacht mee vraag.
maar inderdaad is het niet handig dit op zo'n forum te vragen terwijl dit deel er wel voor gemaakt is.
Nee, dat is het niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:28 schreef woelie92 het volgende:
maar inderdaad is het niet handig dit op zo'n forum te vragen terwijl dit deel er wel voor gemaakt is.
quote:Let wel: als je vragen hebt over je gezondheid, en zeker als het ernstige klachten betreft, verwacht dan geen deskundig advies. Ook artsen, verpleegkundigen, diėtisten etc op het forum zien jou niet en kunnen nooit een volledig beeld op alle fronten krijgen zonder jou daadwerkelijk te spreken en te onderzoeken. Hooguit kun je ervaringen uitwisselen, maar bedenk je altijd dat niemand vanachter zijn pc een diagnose kan stellen, en dat je met serieuze klachten altijd even langs je huisarts (en bij ernstige lichamelijke klachten naar de eerste hulp) moet.
ik zei:; ik ga er niet heen OM die grijze dingen maar om andere problemen en jij gaat nu in op die zwarte dingen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:20 schreef tho_Omas het volgende:
Testen uit huidkanker? What's next: plastische chirurgie als je een puistje hebt?
Joh, maak je niet zo druk. Als je denkt dat je iets hebt ga je naar je huisarts. Les 1: NIET GOOGLEN. Dan kom je altijd op kanker uit, ongeacht de symptomen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:25 schreef woelie92 het volgende:
[..]
ik zei:; ik ga er niet heen OM die grijze dingen maar om andere problemen en jij gaat nu in op die zwarte dingen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
maar laat maar ik loop al lange tijd internet af te zoeken om verzekerd te zijn dat et niet iets ernstigs is, ik hoopte iemand te vinden die het ook heeft gehad en dus wel wist wat het was en ik had heus niet verwacht ineens een dokter tegen te komen.
Maar ik vind wel in het algemeen dat er genoeg afdelingen zijn op dit forum waar je grapjes kan maken en niet bij mensen die ergens mee zitten.
Maarja dat is mijn mening die zo vast ook wel weer aangevallen zal worden maarja
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:25 schreef woelie92 het volgende:
ik zei:; ik ga er niet heen OM die grijze dingen maar om andere problemen en jij gaat nu in op die zwarte dingen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
maar laat maar ik loop al lange tijd internet af te zoeken om verzekerd te zijn dat et niet iets ernstigs is, ik hoopte iemand te vinden die het ook heeft gehad en dus wel wist wat het was en ik had heus niet verwacht ineens een dokter tegen te komen.
Maar ik vind wel in het algemeen dat er genoeg afdelingen zijn op dit forum waar je grapjes kan maken en niet bij mensen die ergens mee zitten.
Maarja dat is mijn mening die zo vast ook wel weer aangevallen zal worden maarja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |