Je reageert in je eigen topicquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef koningdavid het volgende:
Terechte klacht. Bij Sport1 heb je ook altijd zo'n druiloor. Loop je Real Madrid te kijken en zit die kerel te slissen als een gek als hij die Spaanse namen uitspreekt. Irritant.
Masssturbationossss. Zo hè?!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef koningdavid het volgende:
Terechte klacht. Bij Sport1 heb je ook altijd zo'n druiloor. Loop je Real Madrid te kijken en zit die kerel te slissen als een gek als hij die Spaanse namen uitspreekt. Irritant.
Ik ben niet bekend met die speler maar zoiets ja.quote:
Of dan gaat ie GOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLAAAAAA DEEE REEEEEAL MMAADDDRRIDDD schreeuwen. Zo irritantquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:30 schreef koningdavid het volgende:
Of Tim Hooward?quote:
Omdat wij in NL altijd gebukt staan, met JP voorop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:50 schreef Ritmo het volgende:
Haha daar erger ik me ook altijd aan idd.
In het buitenland zeggen ze ook gewoon Ven Nistelwreuj, waarom zouden wij ons wel aanpassen?
Dat is nou een terechte klacht. En ook niet een keertje als grap ofzo, nee, ieder doelpunt weer. En ook niet op het moment dat er gescoord wordt, maar een paar tellen laterquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:35 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Of dan gaat ie GOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLAAAAAA DEEE REEEEEAL MMAADDDRRIDDD schreeuwen. Zo irritant
Ja, echt zo irritant.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Tom van het Hek als hij uitslagen Primera Division voorleest:
Real Ballalolib - BarCEElona 0-2
Billareal - Beties Sebilla 1-1
De Koninklijke Real Madrid - Balencia 2-1
Viel mij ook op ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Het ergste vond ik nog hoe hij DeMerit uitsprak.
Het is deMErit, Jeroen. deMErit. Let nou eens op die klemtoon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |