Heequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik met brabant /limburg /zeeland/ friesland.
Natuurlijk niet, over tieten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee
Moeten we het nu over kunst hebben?
Nee, over radiohead.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee
Moeten we het nu over kunst hebben?
Dan heb ik nog liever kunstquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, over radiohead.
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
Pauper!quote:
Borsten spelen een rol bij de seksuele opwinding. Ook zijn zij van belang voor de productie van melk voor een pasgeboren kind. De melkproductie in de klieren wordt aan het eind van de zwangerschap door hormoonveranderingen in gang gezet. Deze klieren leiden naar buisjes die samenkomen en zich aan de oppervlakte van de tepel openen. Het overige borstweefsel bestaat voornamelijk uit vet, met een kleine hoeveelheid verbindend weefsel om de borsten te ondersteunen. Grootte en vorm van de borsten worden door genetische factoren bepaald.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alweer over tieten?
Die zijn voor borstvoeding
Sorry ouwe!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kom niet haten, bitch. Jullie zijn niet de enigste in m'n leven.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alweer over tieten?
Die zijn voor borstvoeding
In die trailer ook dus, Bruno zegt tegen zo`n blond wijf met grote tieten dat ze vast veel melk zullen producerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lach me kapot om die trailer
Yup, allemaal lamsshoarma.quote:
1 stom regeltje in heel die tekstquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pauper!
[..]
Borsten spelen een rol bij de seksuele opwinding. Ook zijn zij van belang voor de productie van melk voor een pasgeboren kind. De melkproductie in de klieren wordt aan het eind van de zwangerschap door hormoonveranderingen in gang gezet. Deze klieren leiden naar buisjes die samenkomen en zich aan de oppervlakte van de tepel openen. Het overige borstweefsel bestaat voornamelijk uit vet, met een kleine hoeveelheid verbindend weefsel om de borsten te ondersteunen. Grootte en vorm van de borsten worden door genetische factoren bepaald.
[..]
Sorry ouwe!
Wie is hier nou oud...quote:
Mijn favoriete sonnet (nr 128):quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Even iets anders, geen doeken maar schriftIs ook kunst
Kleine Liefdesverklaring
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |