Ik denk dat een bril haar wel beter staat, echt een positieve brillenhoofd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts moet alleen nog lenzen nemen
Bullshit, die bril staat haar juist goed.quote:
Haha ik denk dat je wel anders reageert als je een foto van mij zou zienquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:04 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Alsof ik iets aan mijn uiterlijk zou veranderen om met jou uit te mogen. Droom verder
Nou doe eens stoer dan en post een fotoquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Haha ik denk dat je wel anders reageert als je een foto van mij zou zien
Waarom zou ik dat doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou doe eens stoer dan en post een foto
Ja precies , ben weer single dus kom maar opquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou doe eens stoer dan en post een foto
quote:
Dit dus juist niet, bril staat haar goed en er zijn al genoeg vrouwen met saai lang haar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en ik zou je haar wat langer laten groeien 14.gif
No offense hoor maar zjin gewoon wat tips
Ik verwacht een stortvloed van mannelijke fokkers met verwijzingen naar hun FoBoquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ja precies , ben weer single dus kom maar op
Dank jequote:
lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
je lijkt niet echt op je vader
Helaas ik heb mijn prinses al gevondenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Zorg eerst maar voor een fatsoenlijke foto. Misschien dat ik er dan over na ga denkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:27 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik in WoW! Cool he! Zullen we daten!?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:22 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Zorg eerst maar voor een fatsoenlijke foto. Misschien dat ik er dan over na ga denken
Laserenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:19 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Heb wel lenzen geprobeert maar vind dat gepriegel elke dag maar niets. En of het mooi of lelijk is een bril hangt van je smaak af. Voor mij is het noodzaak anders zie ik de helft niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |