Nee dank je . Pizzaquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:09 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan zelf gemaakt. Uiteraard.
Stel 'm een ultimatum op tijd koken of afhalen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:00 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Wil dat eigenwijze ei niet.![]()
Bovendien heb ik een hekel aan koken dus dan wordt het Thaise afhaal of ergens een broodje scoren, en dat wil die niet
Zoiets heet een Flavorwave, geen The Dishquote:
Godverdomme, wat een geil wijf!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
je lijkt niet echt op je vader
Nee joh dan gaat die flippen en zeuren . Hij is niet vaak thuis en als die er dan is gaat die overdreven sociaal lopen doen . Superhinderlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:15 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Stel 'm een ultimatum op tijd koken of afhalen?
Ehm nee. Dat is mijn moeder dus. Die is nu aan het vergaderen (ergens bij een restaurant flessen wijn wegtikken waarschijnlijk) maar normaal kookt zij en dan is het eten stipt half 6 klaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef DirkZz het volgende:Je vader laten koken, jij bent dan toch de vrouw thuis of niet?
haha ja was weer eens te snel met invoerenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:22 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Er is heul geen bord eten , dat is juist het probleem
Ze zou inderdaad een goede aanwinst kunnen zijn als keukenaccesoire aangelegd met een ketting die alleen tot aan het bedstee reikt in een vinexwijk.quote:
quote:
Neenee , ben al een paar maanden terug. Zit nu (tijdelijk) bij mijn ouders in hartje Amsterdam dus koken is wel het laatste waar ik me mee bezig houdquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef Ensaf het volgende:
Je bent 22 jaar oud en studeert in New York maar woont tegelijk nog thuis?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS ziet er lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv uit.
Der haar ziet er vet uit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS ziet er lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |