quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef Pakspul het volgende:
Daarom schijt ik altijd in de wasbak, dat doet namelijk niemand dus kun je er vanuit gaan dat het meestal wel schoon is.
Daarom schijt ik altijd in de wasbak, dat doet namelijk niemand dus kun je er vanuit gaan dat het meestal wel schoon is.
Ik gun andere mensen ook hun pleziertje.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik gun andere mensen ook hun pleziertje.
DUDE.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:57 schreef Nikmans het volgende:
Spoel het dan door.
Waarschijnlijk waren dat 2 homo's die bij elkaar op de schoot zaten waarna eentje tussen de benen van de ander doorscheet
TS heeft homo fantasieënquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:57 schreef Nikmans het volgende:
Spoel het dan door.
Waarschijnlijk waren dat 2 homo's die bij elkaar op de schoot zaten waarna eentje tussen de benen van de ander doorscheet
Met dit soort fantasieën heb je geen eens recht om te klagenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:57 schreef Nikmans het volgende:
Spoel het dan door.
Spaar je thuis ook het milieu? Leuk voor de visite!quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef zovty het volgende:
Tjongejonge, het is maar pis hoor. Water met zouten. Niet zo aanstellen en wees blij dat je voorganger het milieu spaart.
Fijn ja die aanblik van Pipi Langkousquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik spoel die ook nooit door. Zelfs niet na een vet spetterkakje gelegd te hebben.
De visite is ook milieubewust.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Spaar je thuis ook het milieu? Leuk voor de visite!
eh?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Fijn ja die aanblik van Pipi Langkous
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |