Ja, tot 2 streepjes kom ik dusquote:
Devil Hunter, wordt er daarna nog een moeilijkere vrijgespeeld dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef Vubarol het volgende:
Op welke moelijkheidsgraad speel je? Pas op Heaven or Hell wordt het moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Ja, Dante must die and Heaven or hell volgens mij. Kan ook zijn dat ik verward ben met DMC3quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Devil Hunter, wordt er daarna nog een moeilijkere vrijgespeeld dan?
ik vond ninja gaiden 1 ook best pittigquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef Stoeprand het volgende:
Ninja Gaiden II is pas moeilijkheid op niveau
Die heb ik niet gespeeld, dus daar kan ik niet over meepraten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik vond ninja gaiden 1 ook best pittig
Easy en Normal valt reuze mee maar Mentor en hoger is gewoon pure rocket launcher spam.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:53 schreef Stoeprand het volgende:
Ninja Gaiden II is pas moeilijkheid op niveau
Nu is een mooie tijd om Ninja gaiden 2 te kopenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:55 schreef Sjibble het volgende:
ik ben er allang voorbij.
even walkthrough gekeken, "oh zo moet dat!"
In 1x gehaaldbeter kon niet
Blood Palace ging ik maar tot Stage 14Ik haat die ridders
Ik heb ninja gaiden sigmaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:57 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Nu is een mooie tijd om Ninja gaiden 2 te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |