heb je der geknipt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb um op de stapel weggooi zooi liggen, zitten nog maar een paar sprieten haar op, beetje milimeterhoofd
of gemillimeterde my little pony's?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:35 schreef djayzz het volgende:
Wat niet? breezer sletjes scoren op de kermis?
Nee want dan zouden we geen echte singles zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:35 schreef djayzz het volgende:
Wat niet? breezer sletjes scoren op de kermis?
Hier staat om de 2maanden kermis tussen door nog een circusquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef Flena het volgende:
[..]
kermis![]()
is hier pas in augstus ofzo gloof ik
die zou ik maar houdenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb heel veel my little pony's
Ratten zijn ook leuk en minder bewerkelijk dan fretten en ze stinken ook minder
quote:
Lego is inderdaad veel leuker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde helemaal geen pop of my llittle pony, wilde lego, maar dat kreeg ik niet, dus wraak genomen
Geinig dat je dat zegt, moest er vandaag eentje meten en die was al aardig geschapen voor een brugklasser. Voldeed ook precies aan het cliché.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Denk dat ik zo even de kermis op ga kijken of ik een breezer sletje kan scoren
Dan kwam je vast net binnen toen ie ze gewassen had,quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben pas bij iemand geweest die freten heeft en die stinken niet
Barbaar!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde helemaal geen pop of my llittle pony, wilde lego, maar dat kreeg ik niet, dus wraak genomen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kwam je vast net binnen toen ie ze gewassen had,fretten ruik je nl behoorlijk
Ik Brutus!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
Barbaar!![]()
Had vroeger stuk of 4 my little pony's. 1tje was paars en had van die roze lange krullen. Rook ook erg lekker (naar aardbei ofzo). Hoop dat ik ze nog ergens heb.
Ze zijn lief jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als jij het zegt zou kunnen dat ze ze gewassen heeft? ze zijn wel lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |