Papegaaiquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Misschien een vogel ofzo lijkt me ook wel leuk
Papegaai pffff een hamster danquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weer wordt je nagepraat.
Is ook weer niet alles.
Wacht maar dat hij de bel of telefoon gaat nadoenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weer wordt je nagepraat.
Is ook weer niet alles.
Slangquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Papegaai pffff een hamster dan
Dwerghamstertjes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Papegaai pffff een hamster dan
Dat is pas irritant, een papegaai die hele telefoongesprekken nadoet (inclusief alle geluiden van de telefoon), de hond straf geeft, de kat lokt en vervolgens in zijn neus bijt, en, als ergste, vreselijk krijst als hij een keer z'n zin niet krijgtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Wacht maar dat hij de bel of telefoon gaat nadoen
brrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:
Dwerghamstertjes.En cavia's.
Konijntjes
Iets zegt mij dat je uit ervaring spreekt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat is pas irritant, een papegaai die hele telefoongesprekken nadoet (inclusief alle geluiden van de telefoon), de hond straf geeft, de kat lokt en vervolgens in zijn neus bijt, en, als ergste, vreselijk krijst als hij een keer z'n zin niet krijgt
quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Katten zijn natuurlijk wel altijd het tofst he.![]()
![]()
heb er eentje te logeren gehad, 2 maanden, was meer dan genoeg!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
Iets zegt mij dat je uit ervaring spreekt.
Het leven, dit weer, jullie singlesquote:
De mijne leven gewoon hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb die beestjes in containers zien liggen bij proefdier gebeuren brrrr voor mijn geen ratjes
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
Katten zijn natuurlijk wel altijd het tofst he.![]()
![]()
fretten stinken wel!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben pas bij iemand geweest die freten heeft en die stinken niet
quote:
Spuit elf , JB had het al gemeldquote:
Daar kunnen we wel wat aan doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik juich in dat geval ff mee.![]()
Al zou ik liever hier niet meer komen als single.
Jah dus? er mag maar 1 mening worden gegeven?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Spuit elf , JB had het al gemeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |