heb je der geknipt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb um op de stapel weggooi zooi liggen, zitten nog maar een paar sprieten haar op, beetje milimeterhoofd
of gemillimeterde my little pony's?quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:35 schreef djayzz het volgende:
Wat niet? breezer sletjes scoren op de kermis?
Nee want dan zouden we geen echte singles zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:35 schreef djayzz het volgende:
Wat niet? breezer sletjes scoren op de kermis?
Hier staat om de 2maanden kermis tussen door nog een circusquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef Flena het volgende:
[..]
kermis![]()
is hier pas in augstus ofzo gloof ik
die zou ik maar houdenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb heel veel my little pony's
Ratten zijn ook leuk en minder bewerkelijk dan fretten en ze stinken ook minder
quote:
Lego is inderdaad veel leuker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde helemaal geen pop of my llittle pony, wilde lego, maar dat kreeg ik niet, dus wraak genomen
Geinig dat je dat zegt, moest er vandaag eentje meten en die was al aardig geschapen voor een brugklasser. Voldeed ook precies aan het cliché.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Denk dat ik zo even de kermis op ga kijken of ik een breezer sletje kan scoren
Dan kwam je vast net binnen toen ie ze gewassen had,quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben pas bij iemand geweest die freten heeft en die stinken niet
Barbaar!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wilde helemaal geen pop of my llittle pony, wilde lego, maar dat kreeg ik niet, dus wraak genomen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan kwam je vast net binnen toen ie ze gewassen had,fretten ruik je nl behoorlijk
Ik Brutus!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef vencodark het volgende:
Barbaar!![]()
Had vroeger stuk of 4 my little pony's. 1tje was paars en had van die roze lange krullen. Rook ook erg lekker (naar aardbei ofzo). Hoop dat ik ze nog ergens heb.
Ze zijn lief jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als jij het zegt zou kunnen dat ze ze gewassen heeft? ze zijn wel lief
Tomboyquote:
Papegaaiquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Misschien een vogel ofzo lijkt me ook wel leuk
Papegaai pffff een hamster danquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weer wordt je nagepraat.
Is ook weer niet alles.
Wacht maar dat hij de bel of telefoon gaat nadoenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor je het weer wordt je nagepraat.
Is ook weer niet alles.
Slangquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Papegaai pffff een hamster dan
Dwerghamstertjes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Papegaai pffff een hamster dan
Dat is pas irritant, een papegaai die hele telefoongesprekken nadoet (inclusief alle geluiden van de telefoon), de hond straf geeft, de kat lokt en vervolgens in zijn neus bijt, en, als ergste, vreselijk krijst als hij een keer z'n zin niet krijgtquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Wacht maar dat hij de bel of telefoon gaat nadoen
brrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef vencodark het volgende:
Dwerghamstertjes.En cavia's.
Konijntjes
Iets zegt mij dat je uit ervaring spreekt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat is pas irritant, een papegaai die hele telefoongesprekken nadoet (inclusief alle geluiden van de telefoon), de hond straf geeft, de kat lokt en vervolgens in zijn neus bijt, en, als ergste, vreselijk krijst als hij een keer z'n zin niet krijgt
quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Katten zijn natuurlijk wel altijd het tofst he.![]()
![]()
heb er eentje te logeren gehad, 2 maanden, was meer dan genoeg!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
Iets zegt mij dat je uit ervaring spreekt.
Het leven, dit weer, jullie singlesquote:
De mijne leven gewoon hoor!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb die beestjes in containers zien liggen bij proefdier gebeuren brrrr voor mijn geen ratjes
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:58 schreef vencodark het volgende:
Katten zijn natuurlijk wel altijd het tofst he.![]()
![]()
fretten stinken wel!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben pas bij iemand geweest die freten heeft en die stinken niet
quote:
Spuit elf , JB had het al gemeldquote:
Daar kunnen we wel wat aan doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik juich in dat geval ff mee.![]()
Al zou ik liever hier niet meer komen als single.
Jah dus? er mag maar 1 mening worden gegeven?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Spuit elf , JB had het al gemeld
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dus? er mag maar 1 mening worden gegeven?
Ow en wat haat ik dat "spuit 11" slaat nergens op
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dus? er mag maar 1 mening worden gegeven?
Ow en wat haat ik dat "spuit 11" slaat nergens op
*gal spuit!*quote:
Hahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat is pas irritant, een papegaai die hele telefoongesprekken nadoet (inclusief alle geluiden van de telefoon), de hond straf geeft, de kat lokt en vervolgens in zijn neus bijt, en, als ergste, vreselijk krijst als hij een keer z'n zin niet krijgt
Mee eensquote:
Dat klinkt nietquote:
quote:
Het zo een leuk koppel zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:05 schreef mrbox het volgende:
[..]eindelijk weer wat actie, dus jullie zijn het nieuwe stel
![]()
Ik hou van mijn realiteitsvermogenquote:
want?quote:
Dat ligt aan mijn weekend. Ik kan ook heel goed van doordeweeks naar doordeweeks levenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil weekend
Ik leef min of meer van het ene naar het andere weekend, meer mensen last van?
Ow dat is zo'nquote:
Op het ogenblik meer van dag tot dagquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil weekend
Waar zijn weekends anders voor?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil weekend
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
\
Ja euh, zeg me niet dat je deze niet had kunnen voorzien.
Maar het is wel waarquote:
quote:
quote:
waarom vind je dat?quote:
Het is geen kwestie van waar of onwaar, het is jouw persoonlijke mening...quote:
Om mijquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waar, mijn beste Cue, gaat het dan wel om?
quote:
Volgens mij passen Djayzz en Venco wel goed bijelkaarquote:
Jeloers?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van waar of onwaar, het is jouw persoonlijke mening...
Voor de derde keer WAAROM denk je dat?Wat zijn je motieven? je redenen om dat te denken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
Volgens mij passen Djayzz en Venco wel goed bijelkaar
Hoiquote:
Gewoon mijn mening verder nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Voor de derde keer WAAROM denk je dat?
Dat is vast wel te onderbouwen. Nu ben ik wel benieuwd natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij passen Djayzz en Venco wel goed bijelkaar
En wat is er mis met mijn mening?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van waar of onwaar, het is jouw persoonlijke mening...
Die opmerking irriteerd nogalquote:
En de onderbouwing?quote:
Anders ik wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is vast wel te onderbouwen. Nu ben ik wel benieuwd natuurlijk.
Ik ook niet, maar kansen moet je pakken tochquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kijk, dan zijn er sowieso al 3 mensen benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |