Hallo betaal jij even 1500 euro aan mij dan vertrek ik naar mijn des gewenste opleiding. Dank u wel!quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:51 schreef Djahani het volgende:
Hoe arm moet je zijn om niet eens de OV te kunnen betalen
FLIKKER OP! Jullie durven dus te beweren dat de Universitaire Studenten beter zijn dan de MBO'ers.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Omdat VMBO'ers niks belangrijks doen dat ze gratis OV zouden moeten krijgen.
Met dat kinderbijslag kun je het OV betalen, zeg open je ogen even en stop met dromen wil je?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
Krijgen studenten ouder dan 18 dan ook kinderbijslag?
doe nou niet, nu krijgen we weer een MBO bashtopicquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
FLIKKER OP! Jullie durven dus te beweren dat de Universitaire Studenten beter zijn dan de MBO'ers.
MBO'ers doen en Universitaire Studenten bespreken en doen niks.
Als je wil kunnen we deze hele discussie wel gaan houden hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
FLIKKER OP! Jullie durven dus te beweren dat de Universitaire Studenten beter zijn dan de MBO'ers.
Ze zijn nu al denk ik 4 jaar aan de macht in Nederland. In die vier jaar konden ze dit veranderen wat doen ze, NIKS! Het zijn natuurlijk mensen die van Universiteiten komen, die 16- en 17 jarige als uitschot zien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:55 schreef Mute_Me het volgende:
Volgens mij waren de plannen van dit kabinet om dat te gaan veranderen
Dan 'doe' je maar lekker op de bouw, stenen sjouwen voor een hongerloonquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je reactie getuigt wel van het feit dat je een MBO'er bent.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk en trouwens, vliegtuig onderhoudsmonteur verdient ook dik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dan 'doe' je maar lekker op de bouw, stenen sjouwen voor een hongerloon![]()
Persoonlijk 'bespreek' ik dan liever en beur ik daar dik voor.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze zijn nu al denk ik 4 jaar aan de macht in Nederland. In die vier jaar konden ze dit veranderen wat doen ze, NIKS! Het zijn natuurlijk mensen die van Universiteiten komen, die 16- en 17 jarige als uitschot zien.
Hoor je dat? Dat is het geluid van miljoenen geleerden die zich omdraaien in hun graf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
DUDE, de opleiding die ik wil vind je niet in elk ROC dat is juist het probleem. De kosten voor het OV zijn dermate hoog dat ik liever een jaartje wacht zodat ik deze vergoed krijg dan dat ik dadelijk met een hoge schuld zit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:00 schreef Dartanion het volgende:
Dude, op elke straathoek zit wel een ROC, kies er een uit die dicht bij is!
Uni's en hogescholen daarintegen, vind je niet op elke straathoek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |