quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Bullshit. Vertel eens het volledige verhaal.
Nee, Ik was 1 les niet tijdens het afsluiten van een onderdeel (Acrogymquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:41 schreef fadufuck het volgende:
Je bent zeker meer dan 20% van de gymlessen niet aanwezig geweest?
Die opdracht niet doen en gewoon een jaartje extra blijven. Je laat je toch niet zo makkelijk in de zeik nemen zeker?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Nee, Ik was 1 les niet tijdens het afsluiten van een onderdeel (Acrogym) Ik kan wel nog steeds over gaan maar dan moet ik volgende week speciaal op school komen voor een vervangende opdracht. En dat noemen ze nou VWO
Geen probleem dan toch? Niet meer dan logisch die vervangende opdracht, als je een toets had gemist had je die ook in moeten halen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Nee, Ik was 1 les niet tijdens het afsluiten van een onderdeel (Acrogym) Ik kan wel nog steeds over gaan maar dan moet ik volgende week speciaal op school komen voor een vervangende opdracht. En dat noemen ze nou VWO
Ook op het VWO is het goed dat ze iets doen aan sport en de ontwikkeling van motoriek van die scholieren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Vubarol het volgende:
[..]
Mijn zusje moest iets van 8 gymlessen inhalen omdat ze anders ook niet over mocht gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:43 schreef Vubarol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zeur niet. maak die vervangende opdracht en hou je pauperkop.
Nee dat is niet waar. Op het HAVO/VWO MOET je voldoende hebben voor LO voordat je over mag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
Gym alleen kan nooit een reden zijn om iemand niet over te laten gaanAls je nou drie onvoldoende stond en je kwam nooit opdagen met turnlessen, dan had het misschien meegewogen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar. Op het HAVO/VWO MOET je voldoende hebben voor LO voordat je over mag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |