quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:32 schreef Ensaf het volgende:
En wat doet de Nederlander als de Nederlanders even helemaal gek wil doen? Precies, naar de meubelboulevard. Maar deze jongen was slim: Ik dacht, waarom zo'n eind fietsen naar een meubelboulevard als er ook gewoon bankjes om de hoek zijn, in het park?
quote:
Iddquote:
Altijd bij de bovenste beginnen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik wee niet welke tekstballonnetjes eerst te lezen
dat idd. en volgens mij is er ook een muis aan z'n boterham aan het knagen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
+1 voor de goudvis
Ze zijn altijd roze.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:59 schreef deirdrephaedra het volgende:
+1 voor roze hoofdjes
+1 voor behulpzaamheid van TS
Ik zag er een pistool in.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef Dartanion het volgende:
Ben ik de enige die de boterham eruit vind zien als een botervlek op een rat?
Dat dus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik wee niet welke tekstballonnetjes eerst te lezen
quote:
Koop een bril/lenzen.quote:
Maar we zitten op pagina 1!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef Nikmans het volgende:
Ensaf paints
Ik zet hem hier gewoon nog eens zodat we verder kunnen discussiëren zonder steeds naar pagina 1 te moeten gaan om te kijken:
[ afbeelding ]
Echte bazen hebben 50 posts per pagina.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef Nikmans het volgende:
Ensaf paints
Ik zet hem hier gewoon nog eens zodat we verder kunnen discussiëren zonder steeds naar pagina 1 te moeten gaan om te kijken:
[ afbeelding ]
HEUY JORDI, ken je me nog?quote:
Uhm, neequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY JORDI, ken je me nog?
Kusjes, Deetwee.
Eéntje is te vinden, de anderen zitten achter het bankje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |