Held ga metal luisteren ofzo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:20 schreef Darkangle het volgende:
VMBO is een uitstekend voorbeeld om mijn wetsvoorstel voor het invoeren van retroactive abortus tot 276 maanden.
Mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:20 schreef Darkangle het volgende:
VMBO is een uitstekend voorbeeld om mijn wetsvoorstel voor het invoeren van retroactive abortus tot 276 maanden.
-edit-quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:20 schreef Darkangle het volgende:
Is een beetje een if all else fails schooltje geworden, het vmbo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:19 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Klacht zeer terecht.
Doch noodzakelijk: vmbo.
Ik ken het probleem, ik ging ook naar het VMBO terwijl mijn broer en zusjes naar het Gymnasium gingen, daar heb ik het ook moeilijk mee gehad, maar mijn ouders hadden mij getroost en zeiden dat ze net zo trots waren op mij, uiteindelijk zit ik nu ook op de Universiteit, maar ik ben nog heel gevoelig over dit soort onderwerpen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb nog een hele tijd een meisje moeten troosten die itt haar 2 zussen (vwo) naar het vmbo ging. Heel lief, aardig en ook slim meisje, ze kan alleen totaal niet leren. Dus ja, die ouders moeten gewoon dood
Zat er 2% naast.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:22 schreef Vubarol het volgende:
20% van de bevolking heeft een VWO opleiding voltooid?
Juist
Vaak is dit inderdaad zo. Het Nederlandse schoolsysteem houdt er naar mijn inziens geen tot weinig rekening mee, met hoe bepaalde leerlingen leren en het beste op kunnen bloeien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Driekwart op een VMBO reünie:
"Ik kon HAVO makkelijk aan, maar ik deed er gewoon niks voor"
die jongen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:17 schreef Rubber_Johnny het volgende:
'het is toch prachtig dat die jongen op het VMBO een vak leren? ' Ja de een is nou eenmaal wat praktischer dan de ander' .
En ik geloof ook dat 3/4 van het VMBO makkelijk HAVO kan doen. Veel mensen zijn gewoon lui.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hey dat ben ik, maar ik heb gewoon MAVO gedaan. En ja de MAVO stelde meer voor dan die pruts opleiding die nu VMBO is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vaak zit er wel een kern van waarheid in. Alsof de gemiddelde Nederlandse scholier op 100 % van z'n kunnen werkt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |