abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 10 januari 2000 @ 12:19:00 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_242979
Heb net even wat voer aan de psychologen gegeven en daar las ik toch iets wat mij schrokte: De school waar Willem voor werkzaam zou zijn, zou hem het ontslag hebben aangezegd.

Wat is hiervan waar en waar komt dit nieuws vandaan?

Het zou toch te belachelijk voor woorden zijn, dat een school zich op deze wijze liet kennen. Die man heeft nog niet eens voor de klas gestaan en nu al zou zijn beslist dat hij niet geloofwaardig over zou komen.

Ik heb veel dingen over Willem gezegd (waar ik trouwens nog steeds achter sta)en ik heb ook geprobeerd de boel te sussen ontremd deze persoon. Maar dit vind ik zo belachelijk!

Dus graag wil ik weten of dit nieuws klopt en zo ja, wat kunnen we doen?

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_242980
Ik heb er nog helemaal niets over gehoord, maar ik kan je wel vertellen dat het verdomd lastig is om een docent met een vast contract de laan uit te sturen. Ik werk zelf op de personeelsadministratie van een school en we zijn nu al tijden bezig om een bepaalde docent te ontslaan. Waarschijnlijk zal dat uiteindelijk wel lukken, maar niet zonder enorme afkoopsom (door de rechter bepaald). Nee, ontslaan gaat niet zomaar. Ontslag nemen gaat een stuk gemakkelijker.
  maandag 10 januari 2000 @ 12:37:00 #3
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_242981
Bedankt voor je info Appeltje.
Zou het dan niet zo zijn, dat een school je er dan toe zou dwingen om ontslag te nemen. Ik kan me nl. voorstellen dat dit veel makkelijker gaat. Je maakt de werksfeer gewoon onmogelijk. Ik heb dit vaker zien gebeuren en geloof me, het werkt.
Voor de school zou het in geval van Willem prettiger zijn, want zo zou de school zijn gezicht tenminste kunnen bewaren.
Want zelfs dit vredelievend mens komt in opstand bij de gedachte dat ze hem op een volslagen idiote wijze zouden ontslaan.

Maar het lijkt mij inderdaad belangrijker te weten wat er nu precies aan de hand is daar in het Noorden. Dus als iemand uitsluitsel kan geven dan graag.

Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 10 januari 2000 @ 12:47:00 #4
2421 Sephiroth
Any closer is too close
pi_242982
Waarschijnlijk is dit weer zo'n gigantisch opgeblazen bericht.
Ik denk dat Willem's werkgever hem gewoon een tijdje verlof heeft gegeven om zijn leven weer een beetje op orde te krijgen. Met al die publiciteit van het moment kom je volgens mij toch niet echt aan lesgeven toe.
"We have assembled inside this ancient & insane theatre....
....to propagate our lust for life & flee the swarming wisdom of the streets". (JM)


  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 januari 2000 @ 12:53:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_242983
Ik woon tegenover de destbetreffende hotelschool en zal wel even wat vaker uit het raam kijken
Ik laat het zeker weten.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 10 januari 2000 @ 14:38:00 #6
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_242984
Is het wel verstandig om midden in het schooljaar te beginnen met lesgeven? De leerlingen zijn nu gewent aan hun huidige docent. Maar aan de andere kant, ik weet natuurlijk niet hoe dat gaat op zo'n hotelschool.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_242985
quote:
op 01-10-2000 om 12:47 PM schreef Sephiroth het volgende:
Waarschijnlijk is dit weer zo'n gigantisch opgeblazen bericht.
Ik denk dat Willem's werkgever hem gewoon een tijdje verlof heeft gegeven om zijn leven weer een beetje op orde te krijgen. Met al die publiciteit van het moment kom je volgens mij toch niet echt aan lesgeven toe.

Sephiroth,
ik heb het vermeld in VvP als een voorbeeld van een eerste slachtoffer van de beeldvorming door VOO tijdens BB, en met nawerking voor de betrokkene.
Het bericht zelf was ook ergens anders al vermeld (weet niet meer waar) maar nu hoorde ik Willem zelf er over mopperen in de kleedkamer tijdens de training die hij met NAC mocht meedoen (onderdeel van een stukje over Willem in het programma "Geld voor je leven".)

Of jij het opgeblazen vindt of niet, het feit dat W. zelf zich erover beklaagt vond ik motief genoeg om het te vermelden (kwestie van perceptie van de betrokkene dus - wat wij ervan vinden is m.i. dan niet relevant).

  maandag 10 januari 2000 @ 15:50:00 #8
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_242986
Moor, weet je misschien nog wat hij gezegd heeft? Ik kan me hier niets van herinneren. Misschien dat dit een beetje duidelijkheid geeft.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 10 januari 2000 @ 16:27:00 #9
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_242987
Dutchie,

Het verhaal over de baan van Willem stond in het topic "Artikel Brabants Dagblad". Ik heb geen idee hoe ik de link hier neer kan zetten (mijn digihulp is er niet ) maar de laatste post was op 6 januari, zo vind je hem ook wel denk ik.

Terug uit het enge bos
pi_242988
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 11 januari 2000 @ 13:54:00 #11
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_242989
Ik zag gister (toevallig!!) in Geld voor je leven Willem een trailer maken voor een kookrubriek voor Koffietijd. Gaat ie dat echt doen???
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_242990
willem gaat aanstaande maandag weer aan de slag op de middelbare hotelschool in groningen.

vrijdagmiddag heeft hij een schnabbel in tolbert, vlak bij zijn woonplaats leek. 's middags tussen half 3 en half 4 kookt hij in de supermarkt poiesz (ofzo). hij schijnt daar 2500 piek voor te vangen, dat is zonder het bedrag dat hij van honig krijgt want een medewerker van de supermarkt zei dat ie met honigproducten aan de slag gaat....

komt dat zien!

overigens was willem eerder deze week in het groningse middelstum. hij bezocht daar voor Gvjl iemand van zijn fanclub die juist was geopereerd.

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 12 Januari 2000).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')