Dank je, HW. Iemand die het wel snapt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En DAT heet dus vocabulaire, WE-TEN hoe het hoort, dus ook bij dit soort moeilijke () woorden.
Nee daar gaat het niet om...quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En DAT heet dus vocabulaire, WE-TEN hoe het hoort, dus ook bij dit soort moeilijke () woorden.
Mensen die vinden dat je foetus maar als veutus moet gaan spellen. Als ik me daarmee ga bemoeien word ik nogal snel onvriendelijk. Heb het niet zo op breezahsquote:
Ja foetus en veutus is ook niet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen die vinden dat je foetus maar als veutus moet gaan spellen. Als ik me daarmee ga bemoeien word ik nogal snel onvriendelijk. Heb het niet zo op breezahs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Omdat het het Franse Patience is, niet het engelse. In engelstalige landen heet het dan ook Solitaire.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:
Maar waarom spreekt iedereen het dan altijd uit als patiance (Pasjans)en niet als patience (Peessjens) ?
Die indruk kreeg ik ook niet echt van je, maar het is meer dat ik om me heen vaak gezien heb dat vrouwen nog wel eens willen denken dan alles naar hun hand te kunnen zetten vanwege 1 misstap bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, don't worry hoor. Ik ben niet iemand die zich laat gebruiken, en zij is niet iemand die dat zou doen. We willen beiden dat het goedkomt, alleen lukt het haar op dit moment gewoon niet om zich eroverheen te zetten. Ik geef het gewoon nog niet op, ga nu gewoon doen waar ik zin in hebIk wil nog steeds dat 't goed komt, maar zo niet, dan zijn er genoeg andere leuke meiden
Nou niet gaan overdrijven, over zo'n kutkaartspelletje hoef je bar weinig te weten!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:26 schreef HeatWave het volgende:
dat soort dingen hoor je gewoon te weten
De laatste spelling mag je van mij vervangen door wat je maar wil. Mislukte bezigheidstherapie voor geflipte neerlandici.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, laten we anders de laatste spelling vervangen voor Breezahtaal.
Nouja, het is uit. Niet 'definitief', die deur houdt ze nog wel open zegmaar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
Maar het is wel definitief uit?
Met iemand naar bed gaan is voor mij heel wat anders dan een relatie hebben met een nieuw iemand he.quote:Je moet dit afsluiten voor je aan een ander kan denken, maar je bent wel TIJDENS je relatie vreemdgegaan? Spreekt elkaar nogal tegen, als je het mij vraagt![]()
Ik weet niet hoe je dat kunt bewijzen uberhaupt eigenlijk. Volgens mij is het vooral een kwestie van dat dat slechte gevoel bij d'r slijt.quote:Oké.. Makkelijk dat je daar weer in kan dan.. Ik vraag me alleen af hoe ze jou, apart van elkaar, weer kan gaan vertrouwen? Dat moet je toch bewijzen en dat gaat niet op deze manier?!
Inderdaad deze is veel leuker zit nu op 636400 punten als highscorequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:04 schreef djayzz het volgende:Er zit gewoon een collega van me patience te spelen tijdens werktijd.
Dat is toch niet normaal!
Je moet ook niet zo fel happenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik dacht dus dat je het schreef als Patiance omdat het Frans was, en het niet schreef als het Engelse Patience (geduld)
Ook weer mooi voorbeeld dat je meteen voor breezah wordt uitgemaakt als je je vergist hier....
Oh, als ze het gaat gebruiken als argument in discussies is het snel afgelopen. Dan krijg je van die "ja maar jij bent vreemdgegaan dus jij moet nu afwassen" discussiesquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:27 schreef Kluts het volgende:
Die indruk kreeg ik ook niet echt van je, maar het is meer dat ik om me heen vaak gezien heb dat vrouwen nog wel eens willen denken dan alles naar hun hand te kunnen zetten vanwege 1 misstap bijvoorbeeld.
Kom op Rival, heeft het jou al niet vaak genoeg je leven gered, die droombaan opgeleverd of iets anders waarvan je niet zou denken dat het ooit zou gebeurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nou niet gaan overdrijven, over zo'n kutkaartspelletje hoef je bar weinig te weten!
Ook in het Frans schrijf je het met een 'e'. Proberen spelling van vreemde talen te raden op je nederlandse uitspraak is zelden een geniaal ideequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik dacht dus dat je het schreef als Patiance omdat het Frans was
Tja, ik ga toch gewoon een normale discussie aan ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo fel happen.
We pesten je maar een beetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Nee, maar zo is het nu eenmaal.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om...
Geef toe, het is toch gewoon niet logisch dat woorden anders uitgesproken worden dan ze geschreven worden als het door het veranderen van 1 letter wel klopt ?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja foetus en veutus is ook niet wat ik bedoel.
Ik heb het nu over patiance en patience...
Het viel Djayzz niet eens op zelfs dat ik het fout schreef, lijkt mij een goed voorbeeld ?Oh, dus dan geldt mijn argument niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat het gros van de Nederlanders inmiddels te ongeïnteresseerd is om fatsoenlijk zijn/haar moedertaal te leren vind ik om te janken. En om dan dat soort zaken aan te gaan passen omdat anders de gemiddelde idioot niet kan lezen en schrijven is idioot.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bells.htmquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Inderdaad deze is veel leuker zit nu op 636400 punten als highscore
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tja, ik ga toch gewoon een normale discussie aan ?
Dat jullie er niet mee eens zijn betekent niet dat jullie mij hoeven te 'beledigen'
Iedereen kan zich vergissen...Over de correcte spelling van woorden kan je niet discussieren of het oneens zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vergis me ook wel eens, weet je wat ik dan zeg? :Sorry, mijn fout, weer iets geleerd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Nou, dat wilde ik ff benadrukken dus.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, als ze het gaat gebruiken als argument in discussies is het snel afgelopen. Dan krijg je van die "ja maar jij bent vreemdgegaan dus jij moet nu afwassen" discussiesDaar pas ik voor.
Waar wordt jij uitgemaakt voor Breezah dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:29 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik dacht dus dat je het schreef als Patiance omdat het Frans was, en het niet schreef als het Engelse Patience (geduld)
Ook weer mooi voorbeeld dat je meteen voor breezah wordt uitgemaakt als je je vergist hier....
Mijn moedertaal is geen Engels én ook geen Frans.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dus dan geldt mijn argument niet?![]()
Dat het gros van de Nederlanders inmiddels te ongeïnteresseerd is om fatsoenlijk zijn/haar moedertaal te leren vind ik om te janken. En om dan dat soort zaken aan te gaan passen omdat anders de gemiddelde idioot niet kan lezen en schrijven is idioot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |