Mijn vriendin en ik gaan allebei al met vrienden op vakantie. Zij gaat naar Portugal, en ik ga naar Spanje. Toch willen we ook nog samen ong. een week op vakantie, maar doordat ik een luie student ben, heb ik niet heel veel geld. Eigenlijk waren we van plan met de trein naar Frankrijk te gaan en ergens in de buurt van het strand te camperen. Dit viel qua prijs echter nogal tegen: alle aantrekkelijke aanbiedingen blijken niet haalbaar doordat de TGV waardeloos informatie biedt.
Bij het zoeken naar treinreizen via internet, kwamen we uit op last minute vakanties. Ons budget voor onze strandvakantie was ong. 200 euro p.p. - en voor dat geld kan je op dit moment o.a. een acht daagse vakantie in Kreta boeken, alles inclusief. Het spreekt voor zich dat dit ons wel aanspreekt, maar toch zijn we ook een beetje voorzichtig.
Daarom begin ik dit topic, om mensen te vragen die wel ervaring hebben met last-minute vakanties. Zijn er in het hoogseizoen, wanneer wij op vakantie willen gaan (ong. 23 juli), vergelijkbare aanbiedingen, of gaat dan de prijs omhoog en het aanbod omlaag? Hoe gaat het boeken van een last-minute vakantie precies in zijn werk? Wat zijn vedere dingen die relevant zijn voor last-minute vakanties? Alvast bedankt voor jullie hulp en advies!
Bijgeloof brengt ongeluk.