Handsome. Is niet Nederlands maar wel bedoeld voor mannen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:39 schreef mysterieblonde het volgende:
wat ik me afvraag, is of er niet een ander woord is voor lekker ding. ik vind dat zo stom klinken...ik vind schoonheid wel een goed compromis, maar niet voor een jongen...
Overdrijven is ook een kunst zeggen we dan maar weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:37 schreef Devpartner het volgende:
rondom hatelijk die koos/troetel naampjes. Zie het nut er niet van in en is plain irritant... Is zoals elke zin beginnen of eindigen met hetzelfde woord = geeft het gevoel dat je omgaat met een idioot.
Dag schatje, alles goed schatje? ga je mee weg schatje?
en wat zeg jij dan terug tegen hem?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:45 schreef ASroma het volgende:
poeppie, drolletje, hoertje, sletje, slut, gleufje van me, piemel-liefhebber, eikel-bijtertje, neukertje, onderdaantje, het vrouwtje, Lollylikkertje, wijf, geiltje, dildotje, dom blondje, zeug, koe, zuigkoningin, sexprinses
Komt denk ik omdat het een beetje gekscherend is!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:38 schreef Waag-hals het volgende:
Ik gebruikte altijd:
Babe
Baby
Honey
Botervlootje (wtf?)
Meis
Meisje
Meissie
Wijfie
Vreemd genoeg is vooral wijfie favoriet van menige ex geweest, terwijl zij voornamelijk studenten waren (van de uni, hogeschool heeft geen studenten, maar scholieren).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |