Vooral de swb was extreem listig, maar daar zijn er erg weinig van.
De 3.0 turbo was overigens ook een lastige vanwege het plotseling inkomen van de turbo (maar dan moet je voor de grap eens de 935 racewagen rijden, die had een turbolag, dan moest je bwvs al voor het insturen op het gas om na de apex te kunnen versnellen).
De 996 GT2 stond ook bekend als een widowmaker. Mijn turbo was omgebouwd naar GT2 specs met behoud van 4wd en daardoor net wat minder onbetrouwbaar, maar ook die kon ineens bij een snelle bocht bij ruim 200 de achterkant loslaten...
Voor de openbare weg is het ook maar goed dat auto's niet te listig zijn, zeker icm veel vermogen. Vroeger ging het mis bij 100 km/u waar je nu richting de 200 gaat en het verkeer is een stuk drukker. Dat levert dan al snel wat doden op en dat is dan weer wat teveel van het goede. Dus ook de 911 is prima te rijden, maar op tempo kan het lastig worden, zeker als er wat minder grip is of wisselende gripniveaus.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.