ja he? ik dacht al. Oldenzaal powerrr, berghuizen present!quote:
Serieus!?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja he? ik dacht al. Oldenzaal powerrr, berghuizen present!
Driehoek? Vijfhoek? Molkenboer/aka drugstelerij? ben zaterdag wel aan het tetteren bij de kelder, zin in een meet?quote:
Haha, ik ben er zaterdag wel denk ik... Eerst nog examenfeest en dan zondag Bruins!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Driehoek? Vijfhoek? Molkenboer/aka drugstelerij? ben zaterdag wel aan het tetteren bij de kelder, zin in een meet?
Ik zie iets moois opbloeien...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Driehoek? Vijfhoek? Molkenboer/aka drugstelerij? ben zaterdag wel aan het tetteren bij de kelder, zin in een meet?
ik ben geen fucking gay hoorquote:
haha ok, ik ben extreem goed te herkenne, zeker bij de kelder! hahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:18 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, ik ben er zaterdag wel denk ik... Eerst nog examenfeest en dan zondag Bruins!
NIETquote:
Wtf.. heb je paars haar ofzo!?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
haha ok, ik ben extreem goed te herkenne, zeker bij de kelder! haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |