quote:Kuik verwijt de hackers 'een dubbele standaard'. "Zij mogen van alles jatten en dat aan anderen aanbieden, maar als wij onze mond opendoen, wordt dat afgestraft met het platleggen van onze website. Dit is de dictatuur van de nerds."
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:35 schreef rood_verzet het volgende:
[..]...Dat is nog altijd beter dan een dictatuur van deze platenindustrie-gestapo
PDoS bedoel jequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat het een DDoS was, want dan moet Stichting Brein een nieuwe (gratis?) webserver aanschaffen.
Ze krijgen subsidie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat het een DDoS was, want dan moet Stichting Brein een nieuwe (gratis?) webserver aanschaffen.
Weet je wat pas kansloos is? Een dagvaarding via Twitter versturen. Dat heeft juridisch 0,0 waarde en zo zet brein zich verschrikkelijk voor aapquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:31 schreef Noork het volgende:
Kansloze actie van deze scriptnerds. Ga een baan zoeken of zo.
Ken jij de inhoud van het werkelijke bericht of heb je alleen webwereld o.i.d. gelezen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Weet je wat pas kansloos is? Een dagvaarding via Twitter versturen. Dat heeft juridisch 0,0 waarde en zo zet brein zich verschrikkelijk voor aap
Dat is toch niet relevant? Ze hebben een dagvaarding via Twitter verstuurd. Van een organisatie die pretendeert serieus te zijn verwacht ik niet dat ze zulke hypes gebruiken om hun punt te maken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:39 schreef Noork het volgende:
[..]
Ken jij de inhoud van het werkelijke bericht of heb je alleen webwereld o.i.d. gelezen?
Volgens mij is dat weldegelijk relevant. Wat is er nu waar uit de berichtgeving? Is het echt een dagvaarding en niet een "we willen jullie dagvaarden en neem contact op"?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:41 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Dat is toch niet relevant? Ze hebben een dagvaarding via Twitter verstuurd. Van een organisatie die pretendeert serieus te zijn verwacht ik niet dat ze zulke hypes gebruiken om hun punt te maken.
Buiten dat, zoals eerder gezegd, het het geen juridische waarde.
Heb ik in Stichting Brein eist afsluiten The Pirate Bay al gepost.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:47 schreef Noork het volgende:
[..]
Volgens mij is dat weldegelijk relevant. Wat is er nu waar uit de berichtgeving? Is het echt een dagvaarding en niet een "we willen jullie dagvaarden en neem contact op"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |