abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_242930
Ik heb net gelezen dat er elke avond in dat vreselijke programma GvjL toch elke keer Ruud, Willem en Bart in voorkomen. Nu kijk ik zelf eigenlijk alleen maar om te kijken hoe het met ze gaat. Ikzelf wil er nog wel een verslag van maken met screenshots erbij van die uitzendingen die wat over ze zeggen zodat degene die het niet kunnen zien om welke reden dan ook het toch iets kunnen volgen hier. Voor degene daar doe ik het nog voor. Ik ga dat niet elke keer doen alleen als ik het zelf zie zitten. Deze topic is dus uiteraard voor een ieder die er iets aan toe wil voegen dat lijkt me logisch.

Is het iets om deze Topic daarvoor standaard te gebruiken en het BB forum wat leven in te blazen en eindelijk eens VREDE met elkaar te sluiten? Ik weet dat BB over is en dat is nu eenmaal zo, maar het volgen van de bewoners is wel aardig lijkt mij.

Ook gezien Hunter zijn perfecte idee van het houden van een reunie http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003519.html zal dit forum openblijven tot 3 Februari en daarna zal het over zijn en is ook goed om het dan te sluiten. Deze laatste keer is dan ook puur voor Hunter, een eerbetoon aan de man die niet alleen met een perfect plan komt, maar zowieso alle maanden zich uitgesloofd heeft om de slogan van dit forum 'je leest het het eerst op Fok' waar te maken. Hij en anderen waaronder ik zeker Voyeur, Doordevil en de beide dames Juul en Phileine wil noemen verdienen een goede afsluiter van het BB Forum. (en natuurlijk alle fokmembers die zich aangesproken voelen) Maar ik wilde deze toch speciaal even noemen omdat zij het verdienen om een goede afsluiter van het BB Forum.

Ik lees verder nergens dat ze bedankt worden voor hun taak als moderator/administrator, ook niet na Danny zijn pleidooi in Feedback, iets wat ik opmerkelijk en telleurstellend vindt. Maar dat hebben ze wel verdient dus dat kunnen we in de reunie doen.

Een vaste topic is dan misschien wel goed om de tijd te overbruggen en elkaar niet van alles wat maar lelijk is te wensen. Tot die tijd wil ik wel eraan meewerken om er iets van te maken als het me toegelaten wordt. Ik zal dan vanavond trachten om het in beeld en verslag te krijgen zoals ik ook in B/W/R in Gvjl deel 1 heb gedaan. We moeten maar zien hoe het loopt, wie weet draagt het bij tot opnieuw wat leesplezier.

Overigens is dit ook het laatste topic dat ik open. Ik kan me denk ik aansluiten bij de woorden van Voyeur, "heb vooral de laatste maand hard geholpen zoals ook anderen dat gedaan hebben dit forum een beetje overeind te houden wat stilletjes structureren en regelmatig zorgen voor het vervolg op de goedlopende topics. Nu dit forum niet meer geleid wordt door Juul en Phileine, en verder er niet meer naar omgekeken wordt door degene die bij tijden er wel zou moeten zijn om toch wat in de gaten te houden wat er allemaal geschreven wordt, Danny dus, voel ik me niet meer geroepen. Verantwoordelijkheden zal hij nu eenmaal op zich moeten nemen bij het maken van een Forum, dat is gewoon een feit. En niet alle 2373 members laten zwemmen zoals het hem uitkomt. Ik beperk me dan ook alleen tot eventuele verslaglegging van de uitzending als het over de ex-bewoners gaat en die plaats ik dan in deze Topic en dat doe ik niet elke keer omdat de motivatie soms ver te zoeken is. Daarna vertrekt Oliebol na de Reuni van dit veld om de redenen die hierboven staan."

Dus deze Topic please niet verplaatsen want het gaat alleen over de BB-bewoners en niet over dat vreselijke programma GvjL.

Veel leesplezier!!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 Januari 2000).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 10 januari 2000 @ 11:21:00 #2
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_242931
Vrede...dat lijkt me een mooi uitgangspunt Oliebolletje!

* BadGirl vindt dat oliebolletjes het hele jaar door kunnen.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_242932
* Knut zingt vrede op aarde.

* Knut verontschuldigt zich voor zijn valse gezang.

* Knut hoopt ook over vrede.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  maandag 10 januari 2000 @ 11:43:00 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_242933
Tuurlijk Oliebol!
Vond het vanmorgen maar niets, toen ik de topiclijst zag, maar doe lekker niet meer mee aan al dat negatieve gezeur .
Dutchie is sowieso een vredelievend mens en zou graag weer eens een pittige discussie willen voeren. Ze weet alleen niet meer waarover!
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 10 januari 2000 @ 11:58:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_242934
quote:
op 01-10-2000 om 11:43 AM schreef dutchie het volgende:
zou graag weer eens een pittige discussie willen voeren. Ze weet alleen niet meer waarover!

Wel over Sabine wellicht ? Je hebt toch dat plaatje bij je naam dus vooruit.

Staat in deze topic op verzoek van BooBoosan http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003250.html

[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 10 Januari 2000).]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_242935
R@b alsjeblieft zeg, verwijder hem even en open er eentje over, want dit lokt weer een reacties uit en daar is deze topic niet voor bedoeld.
pi_242936

[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan (Datum 10 Januari 2000).]

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
pi_242937
Goeiemiddag Oliebol,blij je weer te zien!

pi_242938
Oliebol,leuk dat je de verslagen van GvjL nog wilt maken..bedankt..
  maandag 10 januari 2000 @ 17:37:00 #10
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_242939

Oliebolleke

Allereerst bedankt voor je mailtje.
Ik zou het erg fijn vinden als je een verslag zou maken van GvjL.
Ik heb zelf namelijk geen kans om te kijken en wil eigenlijk wel weten hoe het met de ex-bewoners gaat.
Alvast bedankt
Bunnyma

eurobilltracker.com
pi_242940
Mijn god gelukkig heb ik veel poedersuiker op om GvjL te kijken en te wachten op Ruud en Willem. Want het is anders niet te doen, wat een erg programma is dat zeg.

Maar wachten wordt beloond.

Ruud in beeld. Ruud is gebombardeert als bekende Nederlander en zoals een bekende Nederlander betaamt moet hij opdraven in een tal van TV programma's zoals hier bij RTL live

R: "het is net 5 uur geweest en ik moet zo optreden in RTL live, ik probeer er een heel leuk programma van te maken en ik hoop dat het een mooie uitzending gaat worden". Je hoort Bart en Willem op de achtergrond dollen en grappen maken. Bart intervieuwt zogenaamd Ruud om hem te plagen.

B: "wat heb je nu het ergste gemist in het huis?"

R: "mijn dochtertje en Trude"

B: "moet ik nu het hele rijtje weer opnoemen Ruud"

R: "nee laat maar zitten Bart", ze lachen erom.

Je ziet Ruud wachten in een ruimte waar hij opgehaald wordt, geduld is schone zaak, Ruud is er achter dat een TV programma voor 90% uit wachten bestaat. Hij wordt nog eens opgepoedert en zijn microfoon wordt aangesloten. Dan wordt hij uiteindelijk opgeroepen om bij Boo te komen. Je ziet de opnames. Ruud krijgt eerst de beelden te zien die Paul de Leeuw heeft gemaakt van hem. (althans dat zeggen ze nu op de TV). Ik versla altijd objectief maar hier moet oliebol zelf iets even toevoegen, dat wat Ruud nu had gezien was dus niet Paul de Leeuw maar wat beelden van het knuffelen dat hij in het huis doet. Dat weet ik zo zeker omdat ik RTL live toen zelf gezien heb, dus VOO heeft wat dat betreft ons net wat voorgelogen.

Ruud moet er in elk geval erg om lachen. R: "ik heb een klein stukje gezien maar als ik dat zo zie moet ik ook gewoon lachen".

Na het optreden krijgt hij het petje onder ogen met dat blonde haar eraan en hij kijkt verbaasd.

R: "godverdiekie joh he ongelofelijk zeg wat een gedoe, ik had dat nooit gedacht"

Ruud knuffelt wat mensen van de redactie. R: "ik ga met Paul de Leeuw in de Ahoy optreden, echt ongelofelijk zeg joh he, ik ga hem bellen en dan zien jullie mij over een paar weken misschien wel in Ahoy, tot ziens allemaal"

Nu is Willem aan de beurt. Ook de ex bewoner Willem is geliefd voor allerlei programma's, dit keer is hij in koffietijd. Je ziet Willem in de opmaakruimte en hij wordt klaar gemaakt om bij Hans en Mireille te komen. Ook hij wacht net zoals Ruud. Hij is wat aan het dollen met de styliste over haar rode haar.

Je ziet hem nu bij hun aan tafel en wat vertellen, die uitzending is geweest afgelopen week.

Je ziet opnames die hij maakt voor het aankondigen van het kookgedeelte bij koffietijd.

W: "hallo ik ben Willem van het BB huis en ik ben vanaf volgende week hier te zien en zal dan lekker koken voor jullie zoals ik in het Big brother huis heb gedaan"

Nadat hij in de uitzending is geweest wordt hem gevraagd voor handtekeningen te plaatsen voor die mensen die er zijn.

W: "wat ik volgende week bij koffietijd wil gaan doen is bepaalde gerechten die we in huis hebben gegeten en ik heb bereid om aan het publiek te laten zien dat we best lekker hebben gegeten, koken zoals ik heb gedaan in het huis en met een beperkt budget toch nog lekkere dingen kunt bereiden"

Dat was het wel weer en morgen komt Bart in GvjL dus afwachten wat dat wordt.
------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 10 Januari 2000).]

maandag 10 januari 2000 @ 19:42:00 #12
2335 vossie
preekt met passie
pi_242941
Heuh, waar benne de plaatjes nou?
...dus let op je kippen

pi_242942
even reloaden Vossie
pi_242943
Jij bent snel zeg!
Bedankt weer voor de zoveelste keer!
  maandag 10 januari 2000 @ 20:08:00 #15
910 Barbie
Graduated Fool
pi_242944
Thankx Oliebol, ik zat zo hard te internetten dat ik de tijd vergat.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 10 januari 2000 @ 20:09:00 #16
242 Pinball
Electric Monk
pi_242945
* Pinball geeft Oliebol een dikke voor alle moeite die ze gedaan heeft.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 10 januari 2000 @ 20:56:00 #17
1829 Jewel
De enige echte!
pi_242946
Staat daar nou Tim Loos in de ondertiteling van het eerste plaatje?
Is Tim Loos dan toch niet de beste vriend van Bart maar gewoon iemand die bij de HMG werkt?
Er werd namelijk eerder al gespeculeerd dat Tim Loos op de lijst stond van mensen die meegingen met het reisje naar Zwitserland met Bart.
pi_242947
quote:
op 01-10-2000 om 08:56 PM schreef Jewel het volgende:
Staat daar nou Tim Loos in de ondertiteling van het eerste plaatje?
Is Tim Loos dan toch niet de beste vriend van Bart maar gewoon iemand die bij de HMG werkt?
Er werd namelijk eerder al gespeculeerd dat Tim Loos op de lijst stond van mensen die meegingen met het reisje naar Zwitserland met Bart.

Dat klopt dat stond er maar dat stond in de aftiteling van het programma dus al degene die mee hebben gewerkt.
pi_242948
Tim Loos staat daar in het lijstje van "met dank aan". Dat kan ook betekenen dat hij gewoon erg betrokken is bij het filmen van Bart. Hij is inderdaad meegeweest naar Zwitserland, bij gvjl heb ik hem daar namelijk zien zitten.
  maandag 10 januari 2000 @ 21:08:00 #20
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_242949
Oliebol,

Wederom bedankt...

Ik was helemaal vergeten te kijken. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik liever jouw verslagen met plaatjes bekijk dan the real thing (heb namelijk geen poedersuiker in huis ).

maandag 10 januari 2000 @ 21:40:00 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_242950
Oliebol, nogmaals ontzettend bedankt voor al je heldere verslagen en monnikenwerk. Ik neem alvast een voorschot op 3 februari, want ik ben het roerend met je eens, maar ik hoop je toch wel weer tegen te komen in de bus, en ik ben makkelijk te herkennen, want ik ben the Driver !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 10 januari 2000 @ 23:49:00 #22
2421 Sephiroth
Any closer is too close
pi_242951
Tim Loos is waarschijnlijk degene die het meeste van de opnames filmt van GvjL wat betreft Bart en als ik vanavond bij GvjL goed keek zag ik dat opnames van Ruud mede door Bart werden gemaakt.
"We have assembled inside this ancient & insane theatre....
....to propagate our lust for life & flee the swarming wisdom of the streets". (JM)

dinsdag 11 januari 2000 @ 11:50:00 #23
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_242952
Oliebolleke

Bedankt, ben nu weer helemaal op de hoogte en hoef gelukkig niet zelf te kijken.

eurobilltracker.com
pi_242953
Uitzending 11 Januari

Weer met poedersuiker zit ik het programma te kijken, oooh er is niets erger dan naar GvjL te kijken, wat een slecht programma en ik weet ook niet of ik dat nog vaker doe, het is uberhaubt uitgestorven op BB forum geloof ik, maar goed Bart komt er op en ik wil de eventuele bezoekers niet het weerhouden wat je ziet van Bart, hier komt dus het verslag. Hopelijk wordt het nog wat gelezen. Met dank aan de medewerking van Jeroen, die me geholpen heeft.

Het begint met een flits van het moment dat Bart het BB huis uitkomt op de bewuste Donderdag.

Voor het eerst in maanden brengt Bart een bezoekje aan zijn stamkroeg. Bart heeft een wit leren jas aan en gaat naar binnen.

In de buurt door hem in de buurt van Roelofarentsveen gaat Bart op zijn fietsje naar zijn befaamde plekje. Je ziet hem nu op een hek zitten bij een natuurgebied.

B: "achter mij zoals je ziet is het een braakliggend terrein en daar broeden de vogels. De Lullo-vogel (Lullo is een term van Jiskefet ... daar is Bart fan van), is een mooie vogel. Ik draai me zo om en dan ga ik kijken of ze er zijn. Tot mijn spijt zie ik hem niet maar helaas"

Na een ijzigge koude is het tijd voor een drankje en dat gaat hij doen in zijn stamkroeg met een bootje. Je ziet hem met een rood bootje varen over het water met een maat van hem.

B: "we hebben een mooi stukkie gevaren en gaan nu naar mijn stamkroeg. We gaan even kletsen met de eigenaar en kijk daar is een oude baas van mij omdat ik kleurenblind was". Hij begroet de man en geeft een hand.

B: "he Jan, joh hay"

Bart is wat aan het tafelvoetballen en gaat na een biertje weer terug in zijn bootje richting huis.

Dat was het weer, echt erg ik weet niet of ik er nog wel verder meega...het is niet veel aan en ook niet boeiend om te lezen misschien. Is er nog wel behoefte??. Er komen nog 3 donderdagavond uitzendingen maar ik weet niet of dat nog wat is. Oliebol denkt erover om van het toneel te verdwijnen.
------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 Januari 2000).]

pi_242954
Bedankt, lieve oliebol.
Het programma is 3x niks maar wel grappig om Bart zo te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')