quote:
je wil sowieso niet bumperkleven nee, en al helemaal niet bij bestelbusjes of grote auto's waar je niet door of overheen kan kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:35 schreef ForumGek het volgende:
8) Snelheid / 2 +10%. Dus 90 / 2 = 45. 45 +10% is ongeveer 50. Maar met motor wordt mij op dit moment (nahja, 1 uur geleden nog dan) geleerd om 3 seconden afstand te houden. Er zakken heel veel mensen op te weinig afstand houden.
Zat er bij deze vraag een foto? en zo ja, wat stond er op de foto?quote:foto Op woensdag 24 juni 2009 11:10 schreef JanKaassen het volgende:
1) Bord B1 (voorrangsweg): komen deze voor binnen of buiten de bebouwde kom? Ik dacht allebei, maar die keuze optie was er niet..
Zijn idd een aantal dingen voor, mij wordt momenteel Bravo-A geleerd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:14 schreef Noway666 het volgende:
Oeps, ff vergeten die punt 12 is uiteraard BRAVOK.
Banden Remmen Accu Verlichting Olie Ketting.
Per 1 mei is op dit vlak wat gewijzigd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:30 schreef ForumGek het volgende:
9) Als dit veilig kan, dan mag dat denk ik het is namelijk geen doorgetrokken streep.
Dat ligt aan de motor. Sommige motoren moet je peilen met warme motor.quote:12) Ja, olie controleer je voordat je wegrijd. Als olie warm wordt zet het uit en kan je een vertekend beeld krijgen van de daadwerkelijke oliestand.
Oke, goed om te weten !quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Per 1 mei is op dit vlak wat gewijzigd.
Vanaf de pijlen op het wegdek mag je niet meer terug naar de andere strook.
Dus zonder het bijbehorende plaatje valt deze vraag volgens mij niet te beantwoorden.
[..]
Dat ligt aan de motor. Sommige motoren moet je peilen met warme motor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop