**ik begon dit bericht om 11:21, alles wat daarna kwam ga ik nu even lezen

Ja ik heb een theorieboek maar daar staat dit dus niet in.
De vragen als olieniveau en oprit heb ik denk ik wel goed ingevuld, maar ik wilde het gewoon zeker weten. Ik had 7 van de 50 fout, 1 vraag teveel.. maar weet niet precies welke, dus ik wil gewoon de dingen die ik niet zeker weet verifieren.
Als ik de vragen nog even langs ga:
1) ik zou toch echt zweren dat beide kan, maar volgens de vraag op t examen niet. Googlen zegt ook beide. Weet iemand het zeker?
2) Zover ik weet is een zijspan geen aanhangwagen dus gelden er geen andere regels voor, maar ik wil het graag zeker weten. Staat dus ook mooi niet in m'n theorieboek.
3) Staat ook niet in de theorie. Googlen leert mij dat het afhankelijk is van waar het snelwegbord staat: voorbij snelwegbord geld 120. Das opzich ook wat ik gekozen had, maar once again, wilde het zeker weten.
4) Dit kan ik nergens terugvinden, zelfs niet met google. Ik denk 1 meter ofzo.. anyone?
5) vond dit uberhaupt al een rare vraag... ik ga er vanuit dat je hem gewoon voorbij mag, maar weet iemand wat je moet doen in deze situatie?
6) Theorieboek heeft het alleen over het afrijden van een erf. Google helpt ook niet echt mee.
7) Deze had ik gewoon moeten weten, er staat explicitiet in mn boek dat dat niet mocht. Was in de war met m'n autotheorie examen waarbij er een parkeerbord staat, dan mag t wel...
8) hoe stom het ook is, dit kan ik dus niet vinden. alleen de 2 seconden regel die overal word aangegeven. Leuk, maar ik ben niet zo goed in rekenen dat ik mn snelheid kan omrekenen naar snelheid per seconde om de afstand te berekenen. Ik heb 50m aangegeven wat volgens mij het juiste antwoord is, maar dit is iets wat ik wel graag wil weten. Is hier een (minder complexe) rekensom voor ofzo?
9) Ik ben complete discussies hierover tegengekomen via google en zelfs justitie geeft verschillende antwoorden...
10) Dit weet ik dus echt niet en staat nergens. Ik weet dat het aangeeft welke richting je moet rijden, maar ik weet niet of dat ook betekent dat er niks van de andere kant af kan komen.
11) volgens mij heb ik t antwoord hier goed, maar dit is ook weer een puntje verificatie.
12) zie 11 :p