Zou je niet ook Latijn studeren om arts te worden?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef roussos3 het volgende:
halloooo,
ik spreek zelf vloeiend grieks(nieuw grieks). grieks heb je serieus nodig als je arts of zoiets dergelijks wilt worden, als je geen zin hebt om grieks te leren, dan raad ik je aan om eens naar iets anders opzoek te gaan als gymdocent, (of iets in de sport), ik raad je aan om gewoon 1 uur p/w bijles te doen in grieks. maar dan moet je wel opletten, want ik weet niet of je nieuw grieks, of oud grieks moet leren. oud grieks sucks... de jeugd in griekenland kent het zelfs niet meer:P en wij moeten het hier nog gewoon leren tssss
nieuw grieks is gewoon makkelijk om te kennen, hoe meer talen je kent hoe makkelijker XD
Ja want alle boeken zijn in het Engels en oud-Griekse voorvoegsels zijn er niet in een kwartiertje in te stampen! Daarnaast krijg je dagelijks Grieken in je praktijk in Nederland.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef roussos3 het volgende:
halloooo,
ik spreek zelf vloeiend grieks(nieuw grieks). grieks heb je serieus nodig als je arts of zoiets dergelijks wilt worden,
uuhh ja, maar die spreken NIEUW grieks en geen OUD grieksquote:Op maandag 29 juni 2009 18:34 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Ja want alle boeken zijn in het Engels en oud-Griekse voorvoegsels zijn er niet in een kwartiertje in te stampen! Daarnaast krijg je dagelijks Grieken in je praktijk in Nederland.
Nee, werkelijk: deze zin is een pronkstuk van taalbeheersing!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:03 schreef Ringo het volgende:
Die knul had beter een aantal andere vakken, modieus en onnuttig als ze zijn, van zijn lijst kunnen halen en zich toegewijd aan de studie van die vorstelijke taal, die helaas steeds minder onder ons beheerschen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
En wat heb je aan geschiedenis? Dat is toch allang geweest en achterhaalt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |