ja die bedoelde ik!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
@draakje, Schone schijn / Keeping up appearances
Geen dankquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:56 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik dus naar de apotheek en huisarts!
Succesquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:56 schreef draculettetje het volgende:
en nu ben ik dus naar de apotheek en huisarts!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:51 schreef draculettetje het volgende:
hoe heet die serie met hyacinth (of hoe je dat ook schrijft) ook al weer
GRTDOJW #28 waar het heerlijk weer is
Goeie vraag... Keek mn pa graag, normaal lachte hij nooit.. Dan lachte hij zich kapot
Antwoord was al gegevenquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
@draakje, Schone schijn / Keeping up appearances
Whehehequote:
Dan maar even roken, wie gaat er mee?quote:
TITS OR GTFOquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:05 schreef Crazyessie het volgende:
Ik ik ik ik ik ik ik!
Ohw nee kut moet ik me aankleden
Lama!
Biertje dan maar meteen doen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan maar even roken, wie gaat er mee?
Het is tenslotte mooi weer
Anders hou jij bekkie ff met je kleine pikkiequote:
whehehequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:08 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Anders hou jij bekkie ff met je kleine pikkie![]()
Dat all1 kan verklaren waarom jij zo'n groot bekkie durft op te zetten
Of misschien het feit dat ik mij nergens iets van aantrekquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:08 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Anders hou jij bekkie ff met je kleine pikkie![]()
Dat all1 kan verklaren waarom jij zo'n groot bekkie durft op te zetten
kwijtquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
Waar is die nieuwe knakker gebleven?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:11 schreef tripack het volgende:
[..]
kwijt
of de weg kwijt door dat jointje![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of misschien het feit dat ik mij nergens iets van aantrek
Hahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:11 schreef tripack het volgende:
[..]
kwijt
of de weg kwijt door dat jointje![]()
Doe jij ook niet dus dat scheeltquote:
True.. True..quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doe jij ook niet dus dat scheelt
ligt eraan voor welk platformquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:14 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
True.. True..
Fuck k ben op zoek naar n leuke game, anybody ideas?!
Patience?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:14 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
True.. True..
Fuck k ben op zoek naar n leuke game, anybody ideas?!
mijnenvegerquote:
Pinbalquote:
jah maar die is ook leukquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:16 schreef tripack het volgende:
[..]
ligt eraan voor welk platform![]()
en welke spellen je al leuk vind
Haha nogal jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
jah maar die is ook leukwel es bijna een uur gedaan tijdens werk... internet was uitgevallen
das behoorlijk k u t kan ik je zeggen
Overlord II??quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:22 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjah...PC sowieso..
En what I like.. Hmm..
Oh games.. Nou ja, ik heb niet echt een voorkeur.
As grof geweld maar n btje is toegestaan in de gameis meestal mn ding
goed, druk op mn werk... vandaar dat ik hier niet meer zo vaak ben...quote:
Spel komt over een paar dagen uit, volgens mij?quote:
Minimaal!quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Minimaal!
Zullen we er gewoon even een kratje neerzetten, gaat wel op in dit weer toch?
Ohh ok.. Nou ja hou ik die wel ff in de gaten idd, thnxquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Spel komt over een paar dagen uit, volgens mij?
das wel minder/beterquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed, druk op mn werk... vandaar dat ik hier niet meer zo vaak ben...
Ehr...quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ohh ok.. Nou ja hou ik die wel ff in de gaten idd, thnx
Maarja heb ik nog nie egt wat om vandaag te gamen lol
Far Cry 2quote:
LIEK OMG WTF BBQquote:
SGELEEEEquote:
Zal niet lang duren denkquote:
Zo kan je het nog net noemen jaquote:
Aber jawuhl herr stormbahnfuhrer *clack*quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zal niet lang duren denk![]()
![]()
Alles goed herr Beller?
[..]
Zo kan je het nog net noemen ja![]()
quote:
Doei doeiquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:44 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mjaaah zal es ff koekeloere![]()
Iig fijne middag mensen!!
Geniet van de zon
![]()
jij ook een fijne middagquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:44 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Geniet van de zon
![]()
whehehequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aber jawuhl herr stormbahnfuhrer *clack*
[ afbeelding ]
laterezquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:44 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Geniet van de zon
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aber jawuhl herr stormbahnfuhrer *clack*
[ afbeelding ]
Hoi Draakje!quote:
iemand moet het doen hequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Sgele het volgende:
Ik heb geen zin meer
dat het maar even gezegd is vandaag he![]()
Geen reet te snappen op je werk is een ander topicquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Eustace. het volgende:
De baas 'zou mij wel eventjes uitleggen hoe je moet boekhouden', ik snap er geen reet van.
Alles ok hoorquote:
Daarom ookquote:
stiekem moest ik lachenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen reet te snappen op je werk is een ander topic
whehehequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen reet te snappen op je werk is een ander topic
quote:
kan altijd beter, maaar op zich niet te klagen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles ok hoor
Hoest met Dracu?
[..]
Daarom ook
Het kan inderdaad altijd beterquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan altijd beter, maaar op zich niet te klagen hoor
Captain planet is de bomb, jeweetschquote:
Hij Heerscht!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Captain planet is de bomb, jeweetsch
Ja we zullen wel moetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach we moeten het er maar mee doen he
P!/\/\P !quote:
Moeilijk yo!quote:
komen de nostalgische herinneringen nu weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeilijk yo!
Doet me denken aan mijn counterstrike periode! wehhehehe
Bedankt voor je inzet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:54 schreef Eustace. het volgende:
Ik ga maar eens een royale middagpauze houden.
Soms wat minder alleenquote:
Sowwy, ik stop al met praten over gamesquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
komen de nostalgische herinneringen nu weer
Ik speel het nog steedsquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moeilijk yo!
Doet me denken aan mijn counterstrike periode! wehhehehe
jah zo ziet de aarde er nu ook uitquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Soms wat minder alleen
[ afbeelding ]
neuj hoor niet doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sowwy, ik stop al met praten over games
Iets met te lang in de zon liggenquote:
Smokez moeder?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Soms wat minder alleen
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:
Godsammequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Soms wat minder alleen
[ afbeelding ]
morguuuhquote:
Cossplay enzoquote:
quote:
Sorryquote:
CSS?quote:
Geeneens Source, echt gewoon hardcore CSquote:
quote:
Ja en het wordt alleen maar drukker, aangezien ze steeds meer mensen op straat zetten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoest met Sgele dan, nog steeds zo fusking druk op je werk?
hoe gaat het met onze Lyn dan?quote:
het blijft dus gewoon doorgaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja en het wordt alleen maar drukker, aangezien ze steeds meer mensen op straat zetten.
Wel een manier om promotie te maken binnen een bedrijf trouwensWe flikkeren gewoon de rest buiten en laat Sgele alles oplossen
![]()
![]()
![]()
Hoest met jou man? Alles goed?
uiteindelijk wel redelijk, vond het wel weer bijna ouderwets gezelligquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:09 schreef lynda het volgende:
[..]
tot ma de was ging doen uurtje geleden.. toen was het maar tijd om bed uit te komen!
Jij ook?
Het is je vergevenquote:
Jep en het ziet er niet naar uit dat het snel beter gaat worden. Maar zoals we eerder al zeiden..we doen het er maar mee hequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het blijft dus gewoon doorgaan![]()
Fuck yeahquote:
Dude, on way to reach your goalquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja en het wordt alleen maar drukker, aangezien ze steeds meer mensen op straat zetten.
Wel een manier om promotie te maken binnen een bedrijf trouwensWe flikkeren gewoon de rest buiten en laat Sgele alles oplossen
![]()
![]()
![]()
Beetje kort.. maar wel ff gezellig!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uiteindelijk wel redelijk, vond het wel weer bijna ouderwets gezellig
Goed goed.. medicijnvrij hequote:
Klinkt minder man zoveel werk moeten doen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier alles best! Behalve dat ik mijn kut collega nog niet heb kunnen onthoofden dan...![]()
Hier is het inmiddels wat drukker... en prive mag ik al helemaal niet klagen![]()
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
ja da's waar, maar leuk is andersquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep en het ziet er niet naar uit dat het snel beter gaat worden. Maar zoals we eerder al zeiden..we doen het er maar mee he
Sgele .... de oplossing voor al uw problemenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat klinkt foutquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:12 schreef tripack het volgende:
[..]
Sgele .... de oplossing voor al uw problemen
Hoezo, heb jij problemen met je klabanus ofzo?quote:
hoezo foutquote:
Zeg ehr, dat zou je niet door vertellenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoezo, heb jij problemen met je klabanus ofzo?
heeft ie het toch gedaanquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr, dat zou je niet door vertellen
je weet toch dat Droxz stout isquote:
Jaquote:
toch vind ik dat stiekum ook leuk als er zo'n plas ligtquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef Bellerophon het volgende:
Loop ik verleden week in de regen langs de weg, komt er zo'n leijer langs in z'n Audi.... de hufter
[ afbeelding ]
Dan was ik dat, sorryquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch vind ik dat stiekum ook leuk als er zo'n plas ligt
maar ook ik sta te schreeuwen als een ander het bij mij doet hoor
dat zuigt welquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef Bellerophon het volgende:
Loop ik verleden week in de regen langs de weg, komt er zo'n leijer langs in z'n Audi.... de hufter
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gooi ik de volgende keer mn krukken![]()
![]()
kom je ze dan wel even terug brengen alsjeblieft?
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en me dan nu ook nog uitlachen
whehequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gooi ik de volgende keer mn krukken![]()
![]()
kom je ze dan wel even terug brengen alsjeblieft?
whehe kan wel es per ongeluk gebeurenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dus jij zou ook eerst door die plas rijden
quote:
net zo per ongeluk express zoals ik het zelf zou doen dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:39 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe kan wel es per ongeluk gebeuren
Ah da's nog fijner!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]Geef je dan wel een rit naar huis hoor
Ja daaromquote:
dat blijktquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daaromIk kan wel aardig zijn
Op bepaalde momenten hequote:
alstie wat van je motquote:
Mwah dat denk ik wel hoor, gok ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als het dan maar de juiste momenten zijn
en zo niet dan toch, zekerquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah dat denk ik wel hoor, gok ik
quote:
Tjah die juiste momenten heb ik vaak pas daar als het gebeurdquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:58 schreef Crazy-M het volgende:
Blerg,
Morgen weer naar de BRW
en btw voor vandaag:
GEE NZIN MEER, met 3 collegas maar NFS aan het spelen haha
mja moet binnenkort weer fulltime daarquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hweheheh
Rustig aan daar, kon ik hier maar gamen hahaha
Hear hearquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hweheheh
Rustig aan daar, kon ik hier maar gamen hahaha
Veel plezier Draakjuh!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:02 schreef draculettetje het volgende:
ik ben richting mn schoonouders!
fijne middag allemaal!
Het is even kloten, maar wat kan je er aan doen zullen we maar zeggen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja moet binnenkort weer fulltime daar
net nu ik bijna nieuwe project had binnengesleept
Maar goed ze weten hier dat ik er liever niet heen gamaar de klant he ........
had anders (als contract wordt ondertekend) bij de laumann groep kunnen beginnen. De grootste importeur van toyota dus
GTA of CS(s) ?quote:
tjah, meer zit er ff niet inquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is even kloten, maar wat kan je er aan doen zullen we maar zeggen?
Probeer alsnog die job binnen te halen, zal je baas nooit erg vinden lijkt me!
Maar kom eens met wat positiefs, we horen je de laatste tijd bijna niet... en als we je horen is het alleen slecht nieuws over je werk
Beidequote:Op woensdag 24 juni 2009 13:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GTA of CS(s) ?![]()
C&C is ook een leuke game voor op het werk!
Wat voor concert?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, meer zit er ff niet in
of jah ....
zaterdag concert
en contract van dat bedrijf is afwachten, hadden nog wat andere gesprekken.
Maar laatste tijd druk aan het werk enzo dus vandaar echt weinig tot niet aanwezig
Vrouwen houden is leuker he?quote:
GTA2? Dat is.... zo.... 1995?quote:
Ja dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GTA2? Dat is.... zo.... 1995?
Vanavond maar weer ff potje UFC doen! Spel is cool man, maar soms wel moeilijk met al die knopjes hahaha
Ik deel die mening niet met je.quote:
Wait wut?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik deel die mening niet met je.Jongens.
Maar dat terzijde.
Het is wel grappig om de boekhouding te kunnen inzien van een advocatenkantoor, als je eens ziet hoeveel honderden Euro's opgaan aan Albert Heijn, dure etentjes, McDonalds, en dat alles onder 'verblijfskosten'.
Heumeux?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:19 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik deel die mening niet met je.Jongens.
Maar dat terzijde.
Het is wel grappig om de boekhouding te kunnen inzien van een advocatenkantoor, als je eens ziet hoeveel honderden Euro's opgaan aan Albert Heijn, dure etentjes, McDonalds, en dat alles onder 'verblijfskosten'.
Nee. Ik sleur graag meisjes mee de bosjes in, bind ze terwijl ze gillen aan een boom om dan genadeloos hard -zonder ook maar te luisteren wat ze schreeuwen- hun haar te doen.quote:
Oooooow, dan is het goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:28 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee. Ik sleur graag meisjes mee de bosjes in, bind ze terwijl ze gillen aan een boom om dan genadeloos hard -zonder ook maar te luisteren wat ze schreeuwen- hun haar te doen.
Dude... ik hoef hier niet eens wat aan te editen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:28 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Nee. Ik sleur graag meisjes mee de bosjes in, bind ze terwijl ze gillen aan een boom om dan genadeloos hard -zonder ook maar te luisteren wat ze schreeuwen- hun haar te doen.
Wie is Tim? Ik ben vrij nieuw en zo, ik ken alle lokale forumlords hier nog niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude... ik hoef hier niet eens wat aan te editen!
Ben jij stiekem Tim ofzo?
aaaaaaaaargh.. dat had dus gekund als mn andere supervisor er nog wat van wist..quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:10 schreef Crazy-p het volgende:
ik mag naar huis zodra mn queue's leeg zijn![]()
Tricolores in Concertquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat voor concert?
Laat ons/mij maar weten hoe alles is afgelopen met dat bedrijf!
Rustig aan dude, denk aan je gezondheid... die gaat voor alles he!
Godsamme... die dildo in de wasbakquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:13 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
wheheh iemand nog wat computer spul kopen
whehehequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Godsamme... die dildo in de wasbak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Die van jou? hoezo, verkoopt je vriendin de pc's dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Godsamme... mijn dildo in de wasbak
whehehquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die van jou? hoezo, verkoopt je vriendin de pc's dan?
Bea ook!quote:
ligt eraan of je werk of persoonlijk bedoeldquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bea ook!
[ afbeelding ]
GVD, ga ik nog rustig worden vandaag?
1) ja
2) Nee
Persoonlijk, zie mijn spoiler bericht bovenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:16 schreef tripack het volgende:
[..]
ligt eraan of je werk of persoonlijk bedoeld
kan je je niet afreageren op kut collega
nee iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Persoonlijk, zie mijn spoiler bericht boven
Net al gedaan, 10 minuten even mijn gal zitten spugen... volgens mij heeft hij met iemand gesproken ofzo, hij geeft me steeds gelijk.... zo is er toch ook niets aan?
whehehehquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:24 schreef Droxz.nl het volgende:
Agent tegen mij (dronken):
"Ik wil u vragen mee te werken aan een alcoholtest."
Ik: "Oh dat lijkt me wel leuk...
In welk café zullen we beginnen?"
Hij is nu weg, naar huis denk ik...quote:
DAT is pas lekkerrrrrrquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij is nu weg, naar huis denk ik...
Vanaf volgende week is hij 2 weken op vakantie, ik kan niet wachten!
Hij komt dan terug op een maandag, en dan ben ik weer vrij (ook die dinsdag trouwens)
Damn, ik verveel me echt dood hier man...quote:
Inderdaad.... als KIESPIJN! EINZ!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef tripack het volgende:
[..]
DAT is pas lekkerrrrrr
wat zal je em missen
naar huisquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:35 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Inderdaad.... als KIESPIJN! EINZ!
Waar is Bellert trouwens gebleven?
Ik zit hier nog maar met 2 collega's... rest is ook naar huis...quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:40 schreef tripack het volgende:
[..]
naar huis
die was vroeg klaar de pannekoek
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik zit hier nog maar met 2 collega's... rest is ook naar huis...
Mirjam met haar edit-pistoolquote:
Done, was ff druk aan de telefoonquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:36 schreef lynda het volgende:
Wil die ene persoon die zegt mijn vriend te zijn even zijn inbox legen..?![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:31 schreef Bellerophon het volgende:
Had ik al de blijde mededeling gedaan dat ik weekend heb? Ja? Doe ik het nu nog een keer
Thanksquote:
Jupquote:
moet kunnen met dit weerquote:
Lekker!! Van het weer genieten dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moet kunnen met dit weer
ik ben vrijdag en maandag vrij! als in dan hoef ik ook niet te werken ipv dat ik het gewoon niet doe
en naar graspop!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lekker!! Van het weer genieten dus
Have funquote:
dank dat gaat helemaal goed komenquote:
bij gapen moet je gaan slapenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:54 schreef Crazy-p het volgende:
*gaaaap*..
nog 2 dagen werken.. dan is het weekend..
maar vandaag was ik al om half 2 vrij
We praten beidequote:Op donderdag 25 juni 2009 01:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik jou ook hoor!
ow je praat alweer
ha ha ja da's ook gezelligquote:Op donderdag 25 juni 2009 02:01 schreef lynda het volgende:
das ook gezellig..
ik sleep droxz gewoon mee naar jou
ik ga je zo achter na hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 02:55 schreef lynda het volgende:
Is goed!
* lynda gaat verstandig doen en bed opzoeken!
Minderquote:
ik ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:58 schreef Crazyessie het volgende:
Goedemorgen allen...
Pfff wat heppik n spierpijn
ah ja.. dat schiet ook niet op..quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:00 schreef Crazyessie het volgende:
Ai... Ja dat voel je dan wel in je benen!
Ik heb gister ff n bamboe struik uit de grond gehaald en opgeruimd, nooit geweten dat zo'n kreng zo'n dikke kluit had..
Met mn gewicht volledig tegenhangen kreeg m nog niet eens in beweging!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ah ja.. dat schiet ook niet op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah 62?
Dus niet egt noemenswaardig als je je gewicht wilt gebruiken
Met koniveren is niks mis mee
nee iddquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:05 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mwah 62?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:04 schreef Crazy-p het volgende:
ik wil gewoon op een terrasje zitten met wat drinken
ik ben gelukkig wel om half 6 al vrijquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:07 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ken dat... Maar ik zal eerst nog tot 18.00 moeten vandaag![]()
Hopelijk hoor ik vandaag of ik maandag en dinsdag vrij heb.. Zijn mn laatste 2 daagjes, en anders morgen al laatste dag
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ben gelukkig wel om half 6 al vrij
ja dat half uurtje maakt het helemaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:13 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Lekker dat kan wel n duidelijk verschil zijn soms..
Tsjah winkeltijden he, dan ontkom je er meestal niet aan
Alhoewel ik dan wel om 11 begin, dus valt nog mee..
En morgen van 9 -16.00 ook nie verkeerd
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:14 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat half uurtje maakt het helemaal
van 9 tot 4..
*jaloers*
ik ook nietquote:
62?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:05 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mwah 62?
Ik had al geen zin meer toen ik nog een zaadje wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
had al geen zin meer toen ik opstond vanochtend
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik had al geen zin meer toen ik nog een zaadje was
toen mijn bedovergrootvader nog een zaadje was .......quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je bedovergrootMOEDER ook nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
toen mijn bedovergrootvader nog een zaadje was .......
toen had ik al geen zin meer om hier te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |