quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef reetveter het volgende:
Of ik sta dan voor het volgende
RV: Jooo alles goed, vanavond de stad in?
Henk: Gast.. mijn vader is overleden kan je dat niet zien
Ze oordelen voordat ze het geprobeerd hebben, typisch FOK!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef 4Twenty het volgende:
Je kan wel gewoon het persoonlijk bericht lezen van die mensen.
Niet iedereen doet dat.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef 4Twenty het volgende:
Je kan wel gewoon het persoonlijk bericht lezen van die mensen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef Desunoto het volgende:
Die snelnamen zijn ook niet alles.
Straks vraag je aan Jan "hey kerel alles goed, vanavond even stappen?" terwijl er in z'n msn naam staat dat z'n ouders net gescheiden zijn en z'n opa overleden.
quote:
Je kan ze ook bellen/langsgaan om te vragen hoe het gaat, kluizenaarquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:57 schreef 4Twenty het volgende:
Wat willen jullie nou?!
Wel klagen over lange MSN namen, maar toch stiekem wel willen weten wat ze in hun naam hebben!
FEEL!!!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik klaag toch juist over dat mensen teveel klagen over MSN namen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen Mercedes, en geen BMW.
Maar je mag met me mee,
met 40% korting op mijn OV.
Maak jij je nu ook niet druk dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef Dragorius het volgende:
Ik heb het over alle huilies, ook anti-klacht en tegenklacht huilies. Je druk maken om een chatprogramma... Sorry voor diegenen wiens leven ik nu onderuit schoffel.
E-piemelquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En daar krijg je een stijve e-piemel van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |