Verdorie, over 3 weken krijg ik weer last van irritante banners enzoquote:Je PIMP abonnement verloopt over 20 dagen!
Ja he, zo met die haan enzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:44 schreef SuperwormJim het volgende:2!1omgdiepaint!11!
![]()
11ZOFUCKINGGRAPPPPPIIIGGG11!!222!111
1!!11
![]()
Terechte klacht.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Kut paint, staat ook niet aangegeven in de TT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:57 schreef Dragorius het volgende:
Er komen geen foto's, want ze heeft ruzie gemaakt met iemand van de crew ofzo. Omdat Danny zo'n superman is, hebben de donateurs een pimp abo gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn wel buitenlanders op google.
Dank u voor de uitlegquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef WurM het volgende:
[..]
Er komen geen foto's, want ze heeft ruzie gemaakt met iemand van de crew ofzo. Omdat Danny zo'n superman is, hebben de donateurs een pimp abo gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dank u voor de uitleg![]()
Tevens, gewoon verlengen, dan steun je ook het Loos-Ted gebeurenJa, daar las ik ook wat over. Wie of wat is Ted en waarom heeft hij/het mijn geld nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |