Godskolere, ik blijf het zeggen: uitspelen en het verhaal wordt verlengd. Levelcap is echter meteen al 30quote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef Heider00sje het volgende:
Godskolere, ik blijf aan het vragen:
Hoe krijg ik toegang tot de Broken Steel?
Je kunt hem niet opnieuw looten. Het zijn dezelfde lichaamsdelen die normaal op de grond (blijven) liggen.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:53 schreef wapwip het volgende:
wahaha dat is niet helemaal de bedoeling volgens mij, maar wel vetKun je hem ook 2 keer looten?
Heb je een mod gebruikt om de eind-credits te omzeilen dan? In dat geval heb je een probleem.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:09 schreef Heider00sje het volgende:Hoe kan ik Broken Steel nu starten?(ga me aub niet zeggen dat ik een nieuw character moet beginnen, want daar heb ik de tijd niet voor)
quote:Op maandag 13 juli 2009 06:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Je kunt hem niet opnieuw looten. Het zijn dezelfde lichaamsdelen die normaal op de grond (blijven) liggen.
Kogels doen gek genoeg niks maar met een mine of grenade kun je hem wel weer uit elkaar laten springen.
Nog eentje die ik had gecapt
[ afbeelding ]
En ondertussen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Alles 10/100 behalve unarmed, daar had ik net te weinig punten voor. Het kan wel want ik kom nog steeds allemaal skillboeken tegen. Die moet je eigenlijk eerst zoeken maar daar had ik geen geduld voor want het levelen is veel te leuk
You appear to be wounded sir, I suggest you seek medical attention inmediatly!quote:Op maandag 13 juli 2009 07:00 schreef Rica het volgende:
O ja vinden jullie die butler Wadsworth ook zo irritant?
"How may I serve you master? ...not that I really want to."
Ik heb hem doodgeschoten.
Hij zit er niet vol mee, hij haalt het water uit de lucht.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
You appear to be wounded sir, I suggest you seek medical attention inmediatly!
Doodschieten lijkt me redelijk dom. Als je tenminste een 'good character' wilt. Aangezien Wadsworth vol zit met Purified Water. Ergo; good karma.
Ik heb m sinds vandaag ontdektquote:Op maandag 13 juli 2009 16:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb die Fawkes al tijden bij me, echt ideaal.
Die gast kan alles aan en zit je inventory vol pleur je jouw zooi in zijn inventory
Over karma maak ik me niet meer druk. Cannibalism en oortjes sparen FTW!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
You appear to be wounded sir, I suggest you seek medical attention inmediatly!
Doodschieten lijkt me redelijk dom. Als je tenminste een 'good character' wilt. Aangezien Wadsworth vol zit met Purified Water. Ergo; good karma.
Dat is snelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Broken Steel.
Missies zijn ook cool. Ik vind Point Lookout ook erg gaaf, maar het blijft zonde dat het een apart deel is. Als je BS speelt blijf je gewoon in de Wasteland, dat maakt de DLC ook erg goed. Het voegt echt iets toe.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:40 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dat is snel
En waarom? Alleen voor de level cap? Of zijn die missies ook goed?
De eerste vijf uur is Megaton de belangrijkste stad wmb, ideale uitvalsbasis voor een hoop missies. Er is echter zo ontzettend veel meerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb constant het gevoel dat er niet veel meer is naast megaton. Geen idee waarom..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |