Gewoon doorgaan! Fuck de mainquest!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:39 schreef Edwinuss het volgende:
Moet die game altijd nog uitspelen, ben gestopt toen ik hoorde hoe het einde eruit zag
Ik moet bij dat memorial zijn maar waar de fuck is de ingang.quote:Op maandag 6 juli 2009 06:32 schreef Rica het volgende:
Ik was bezig met de quest dat alle wetenschappers naar Jefferson Memorial gaan en je daar instructies van de vader moet gaan doen. Krijg ik steeds een berichtje "Dr. Li is unconscious". Begrijp er niks van want je moest de memorial eerst veilig maken voor ze naar binnen gingen. Ok, eens kijken wat er aan de hand is dan. Zoeken maar ze is nergens te vinden. En steeds maar "Dr. Li is unconscious".
Uiteindelijk maar eens buiten kijken. Zie ik Dr. Li op het gebouw met een supermutant achter dr aan rennen. Ze is wel snel maar zo nu en dan krijgt ze een tik van de nail board en dan ligt ze weer.![]()
[ afbeelding ]
Je kan er nergens op of af die memorial komen (hoe zij erop zijn gekomen is me een raadsel) dus heb ik de mutant uiteindelijk maar van afstand neergeschoten. Dr. Li bleef op het dak staan maar was ineens ook binnen toen ik naar binnen ging. Nah ja.
Ben nu net aan PL begonnen (ik doe alles door elkaar). Het ziet er erg tof uit.
Ja dat kan even zoeken zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik moet bij dat memorial zijn maar waar de fuck is de ingang.
Je kunt je gear in een van die andere tenten ophalen. Daar kun je die holotape bij een ventje inleveren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Heider00sje het volgende:
Iemand een idee hoe ik een wapen krijg bij de expansion Anchorage? Ik ben nu in dat kamp in de sneeuw, waarbij je een team samenstelt met de terminal, en waarbij je je gear kiest in een andere terminal. Maar hoe kom ik aan het wapen?
Ben nu het spel aan het spelen zonder wapen, maar dat werkt voor geen meter
hehe thx man! Ik ga vanavond verder met een nieuwe savegame om opnieuw te beginnen met deze expansion.quote:Op donderdag 9 juli 2009 03:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja dat kan even zoeken zijn.Je kunt op je local map kijken. Als je in de buurt bent is de deur wel te zien.
[..]
Je kunt je gear in een van die andere tenten ophalen. Daar kun je die holotape bij een ventje inleveren.
Kleine cheat: Als je bijvoorbeeld sniper hebt gekozen krijg je een sniper rifle en een pistool. Je haalt je equipment op en gooit ze op de grond. Dan haal je een nieuwe holotape voor bijvoorbeeld heavy weapons. Lever de holotape in voor de uitrusting en pak daarna je sniper en pistool van de grond en nu heb je twee uitrustingen. Zo kun je ze eventueel allemaal krijgen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:16 schreef Heider00sje het volgende:
Kan je ook je eigen wapens en gear repareren?
Als je de 2e kans hebt gemist dan ben ik bang dat je te laat bentquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:20 schreef Heider00sje het volgende:
Tjee, dit meet je niet!
Ik ben al uren en uren bezig om alle Bobbleheads te vinden, ik moet er nu nog 1! Deze is te vinden in Vault 101!
Maar ik heb geen toegang meer tot de Vault, omdat ik de Quest Return to the Homefront heb voltooid.
Hoe kan ik hier alsnog naar binnen? Zou het wel heel erg ontzettend kut vinden als de deur gesloten blijft voor mij!
Bedankt voorde snelle reactie. Maar dat ik die laatste bottlehead niet meer zou kunnen pakken zou ik echt kut, maar ook vreemd vinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je 2 dezelfde type wapens hebt, kan je 1 van deze gebruiken om de andere te repareren.
[..]
Als je de 2e kans hebt gemist dan ben ik bang dat je te laat bentMaar dat weet ik niet zeker
Zo vreemd is het toch niet? Als je de EW bobblehead niet pakt, en je gaat verder, kun je hem ook nooit meer krijgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:46 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Bedankt voorde snelle reactie. Maar dat ik die laatste bottlehead niet meer zou kunnen pakken zou ik echt kut, maar ook vreemd vinden.
Iemand een idee hoe ik uitbreiding Anchorage kan starten?Zit nu al een hele poos naar de distress signal te luisteren, maar ik zou niet weten waar ik niet zijn
Hmm, das wel mooi kut. Ik moet er nog drie, waaronder die jij nu net benoemde.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:49 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zo vreemd is het toch niet? Als je de EW bobblehead niet pakt, en je gaat verder, kun je hem ook nooit meer krijgen.
Ik ga na dit weekend ook weer beginnen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:39 schreef lkb9000 het volgende:
Ja maar dat is niet erg, nu weet je meer over hoe je je personage beter opbouwt enzo
Ik ben al minstens 20 keer opnieuw begonnen, en het blijft leukquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Hmm, das wel mooi kut. Ik moet er nog drie, waaronder die jij nu net benoemde.![]()
Moet ik nu een nieuw poppetje maken, helemaal opnieuw beginnen, en nog een keer op zoek gaan naar de 20 bobbleheads?
Ik 3x, en het spel is gewoon übergaaf.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik ben al minstens 20 keer opnieuw begonnen, en het blijft leukof ik ben gewoon easily amused
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |