Nee lukt niet, het lijk wel of hij deels gewoon blij hangen die display driver want . Als ik hem eenmaal uninstaleer verandert hij heel even naar 800x600 resolutie. Maar nog steeds hetzelfde probleem .quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:20 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, handmatig verwijderen, rebooten en nieuwe driver installeren.
Zet de nieuwe driver vast op je bureablad, dan hoef je niet met een 800X600 resolutie op het internet te gaan zoekenVerwijderen - reboot - installeren - reboot - klaar.
Zorg er wel voor dat je de juiste driver hebt voor de juiste video kaart
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef .txt het volgende:
Weet iemand hoe je op het Statesmen Hotel komt (op het dak)? De lift krijgt geen electriciteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: QuestspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:11 schreef Necrodeath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank.SPOILER: QuestspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die quest kan ik ook op het dak krijgen, volgens de wiki.GO LANCE !!!
Ja waardeloos. Zit de patch/update van de game automatisch in de download?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:39 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Nee lukt niet, het lijk wel of hij deels gewoon blij hangen die display driver want . Als ik hem eenmaal uninstaleer verandert hij heel even naar 800x600 resolutie. Maar nog steeds hetzelfde probleem .
Echt onduidelijkheid tot en met.. op het net vrijwel hetzelfde probleem overal maar geen duidelijke oplossing.
Ik gebruik stimpaks, rad-x and radaway, verder niets. Af en toe wat buffout, maar dat komt ook maar enkel voor wanneer ik meer loot wil meedragen.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef wapwip het volgende:
yeah het is fallout weer![]()
![]()
gaat zo eens even opnieuw beginnen, gebruiken jullie eigenlijk medicijnen? ik gebruik medicijnen meer als geld, omdat ze niets weten kun je daar flink wat geld mee verdienen. Maar vroeg me af of ze nou echt nuttig zijn
Nee moet via windows live althans dat heb ik gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 07:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja waardeloos. Zit de patch/update van de game automatisch in de download?
Versie 1.6 is de nieuwste voor de pc >
http://static.bethsoft.co(...)3_1.6_English_UK.exe
Ik heb last van de audio-bug. Ook bekend op de vele sites maar geen oplossing die voor iedereen werkt. Om de zoveel tijd gaat het geluid vreselijk stotteren en overslaan. Dan moet ik de game helemaal opnieuw starten.
Tot de 1.5 patch kon ik hem helemaal niet spelen trouwens. Crashte ie voortdurend naar de desktop.
Das ook de enige die ik nog niet gespeeld heb... Aan de reacties te zien ook niet bepaald de moeite (behalve de goodies dan)...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Point Lookout helemaal klaar, tijd voor Operation Anchorage
Naja, het is Fallout. De slechtste Fallout missie is beter dan de gemiddelde game!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Das ook de enige die ik nog niet gespeeld heb... Aan de reacties te zien ook niet bepaald de moeite (behalve de goodies dan)...
Zo ver wil ik nu ook weer niet gaan... Maar zal binnenkort O:A maar eens checken, kijken of ie echt zo slecht is als er beweerd wordt.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, het is Fallout. De slechtste Fallout missie is beter dan de gemiddelde game!
Ben benieuwd of je deze mening na het spelen van AO nog steeds hebt. Ik vond het niets met Fallout te maken hebben. Niet eens lijken kunnen looten pffquote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, het is Fallout. De slechtste Fallout missie is beter dan de gemiddelde game!
Dat verbaasde me ook al toen ik de eerste twee Chinezen had neergeschotenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je deze mening na het spelen van AO nog steeds hebt. Ik vond het niets met Fallout te maken hebben. Niet eens lijken kunnen looten pff
Dr Liquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Wel lachen al die ''foutjes''quote:
Ik heb sherrif net laten afschietenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:49 schreef Buitendam het volgende:
Het is verslávend! Wat een enorm vet spel, zeg.
Ik ben nog ver op het begin, ik moet m'n pa zoeken bij het radiostation, maar ik zit er echt al helemaal in
Kun je ook bij elke willekeurige dokter doen (behalve Doc Hoff, de travelling merchant), maar op de lange termijn is zo'n apparaat goedkoper. Moet het wel erg lange termijn zijn, want bij de dokter kost het 50caps per keerquote:Op maandag 6 juli 2009 15:59 schreef wapwip het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zoveel meds kan gebruiken als ik maar wil, want je kan met zo'n apparaat alle verslavingen wegnemen... toch?
Die laboratorium upgrade voor je huis. My First Laboratory.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |