abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70583972
Ik moet gewoon nog steeds opnieuw beginnen, maar door dit warme weer komt het er maar niet van
pi_70620150
Het is weer weer voor Fallout.
GO LANCE !!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 08:07:01 #78
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_70634675
Mijn Tenpenny Tower quest is kaput. Iedereen is allang dood maar Roy blijft maar rondlopen "there's maiming and killing going on"

De nuka cola ging ook al mis. Ik had de quantum flessen gegeven en toen hoefde ze dat recept niet meer.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_70642551
Zo, Operation Anchorage, The Pitt, Point Lookout en eerste 2 q's van Broken Steel uitgespeeld.

Ze hadden bij elke DLC level cap. increase moeten doen! ben nu lvl 30 met alle S.P.E.C.I.A.L. 10 behalve strenght (die bobblehead had ik al ) en al me skill zijn 100. majah nu is het nog w8en op Mothership Zeta
pi_70642572
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 08:07 schreef Rica het volgende:
Mijn Tenpenny Tower quest is kaput. Iedereen is allang dood maar Roy blijft maar rondlopen "there's maiming and killing going on"

De nuka cola ging ook al mis. Ik had de quantum flessen gegeven en toen hoefde ze dat recept niet meer.
Heb je Mr. Tenpenny wel gekilled? die was me broertje ookal vergeten te killen
pi_70642614
Note to self, bij de nieuwe ronde niet gelijk tenpenny tower uitmoorden, omdat er in die locker achterin een heleboel leuk spul zit. Maar eerst even de quest doen want die kan je niet meer doen als iedereen dood is
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:31:49 #82
188728 Lyzio
why do we fall
pi_70644002
Je kunt het ook gewoon jatten en TT laten voor wat het is. Scheelt een hoop gedoe.

Vandaag mijn collectie compleet gemaakt. In een vitrinekastje al het moois gezet wat ik in de loop der maanden verzameld heb. De collector's edition van de game natuurlijk. Een Bobblehead, lunchbox, de officiële games-guide en een zelfde soort poppetje als de Bobblehead, maar dan van de Lone Wanderer.

Ziet er gelikt uit, moet ik zeggen
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_70644023
Heb nu ook het spel @ PS3

Alleen een vraagje, in het begin, met die GOAT training, ik zit nu op zo'n stoel en kan helemaal niks meer doen, wat ik ook indruk @ controller
Heb ik nou iets over het hoofd ofzo gezien?
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:36:01 #84
188728 Lyzio
why do we fall
pi_70644114
Kun je ook niet om je heen kijken? Zo ja, moet je gewoon beginnen met lopen Dan staat je character op.
- james 'jimmy' dean
pi_70644120
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:32 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb nu ook het spel @ PS3

Alleen een vraagje, in het begin, met die GOAT training, ik zit nu op zo'n stoel en kan helemaal niks meer doen, wat ik ook indruk @ controller
Heb ik nou iets over het hoofd ofzo gezien?
Die hele goat exam hoef je niet af te leggen, gewoon van te voren met die leraar ofzo praten, en dan kan je de resultaten zelf bepalen En vergeet de bobblehead niet!
pi_70644146
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:36 schreef Lyzio het volgende:
Kun je ook niet om je heen kijken? Zo ja, moet je gewoon beginnen met lopen Dan staat je character op.
Ja, ik zit, kan om me heen kijken maar kan helemaal niet lopen, heulemaal niks kan ik doen
Ik hoor wel getik als ik met mijn pookje ergens naartoe wil ''lopen'' maar ik blijf dus zitten
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:38:32 #87
188728 Lyzio
why do we fall
pi_70644191
Dan is de test nog niet klaar. Volgens mij. Anders zou het een 'bug' moeten zijn waar ik het bestaan nog niet van ken.
- james 'jimmy' dean
pi_70644207
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:38 schreef Lyzio het volgende:
Dan is de test nog niet klaar. Volgens mij. Anders zou het een 'bug' moeten zijn waar ik het bestaan nog niet van ken.
Lange test dan aangezien ik zo al 15min. zit

Maargoed, ik ben maar even overnieuw begonnen
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_70644237
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:38 schreef Lyzio het volgende:
Bij mij wel hoor... op de ps3. Ik heb die test een keer afgelegd, en sindsdien cross ik er doorheen met even een babbeltje maken met die docent, en dan loop je het lokaal uit en ga je naar het deel waarin je moet ontsnappen
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:40:46 #90
188728 Lyzio
why do we fall
pi_70644262
Ja, natuurlijk kun je die 'leraar' ompraten. Zou ik ook iedereen aanraden als ze de test wél al gedaan hebben. Gaat om belangrijke start-skills though..
- james 'jimmy' dean
pi_70644318
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:40 schreef Lyzio het volgende:
Ja, natuurlijk kun je die 'leraar' ompraten. Zou ik ook iedereen aanraden als ze de test wél al gedaan hebben. Gaat om belangrijke start-skills though..
huh, wat mis ik dan als ik die test niet doe? Want je kan die starters-skills dus na dat ompraten gewoon uitkiezen.... Dus volgens mij is het exact hetzelfde. Of de pc/xbox versie is anders dan de ps3 versie daarin
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:43:25 #92
188728 Lyzio
why do we fall
pi_70644348
Nee, maar als je de leraar van te voren niet ompraat dan raad ik nieuwelingen aan om dat alsnog na de test te doen. Dat bedoelde ik
- james 'jimmy' dean
pi_70644367
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:43 schreef Lyzio het volgende:
Nee, maar als je de leraar van te voren niet ompraat dan raad ik nieuwelingen aan om dat alsnog na de test te doen. Dat bedoelde ik
Zeg dat dan ook Ik dacht al
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:48:11 #94
188728 Lyzio
why do we fall
pi_70644472
Mi scusi
- james 'jimmy' dean
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:55:03 #95
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_70648120
Heb hem gisteren via Steam gekocht. ...

Geinstaleerd en volledig geupdate via Windows live.

Ik start dus een new game hij laad hij de klok draait 180 graden... en ik krijg ik een APPCRASH

Wat heb ik vervolgens gedaan :

Nvidia drivers geupdate

Fallout 3 opnieuw geinstaleerd.

Fallout3.exe aan lijst van FFDshow encoder

Moch allemaal blijkbaar niet baten, heeft iemand enig idee?

Heb ik ook al op het Officele fallout 3 forum gekeken.(kan eventueel Dxdiag posten)

Iemand had het over de Nvidia driver met driver sweeper uninstaleren en dan vervolgens weer downloaden... maar ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is.
pi_70648805
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:55 schreef Noorseviking het volgende:
Heb hem gisteren via Steam gekocht. ...

Geinstaleerd en volledig geupdate via Windows live.

Ik start dus een new game hij laad hij de klok draait 180 graden... en ik krijg ik een APPCRASH

[ afbeelding ]
Wat heb ik vervolgens gedaan :

Nvidia drivers geupdate

Fallout 3 opnieuw geinstaleerd.

Fallout3.exe aan lijst van FFDshow encoder

Moch allemaal blijkbaar niet baten, heeft iemand enig idee?

Heb ik ook al op het Officele fallout 3 forum gekeken.(kan eventueel Dxdiag posten)

Iemand had het over de Nvidia driver met driver sweeper uninstaleren en dan vervolgens weer downloaden... maar ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is.
dat is wel een goed idee, alvorens nieuwe drivers te installeren moet je dus altijd je oude drivers eerst verwijderen.

Probeer het eens
  zaterdag 4 juli 2009 @ 19:49:21 #97
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_70649452
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:22 schreef SkyChat het volgende:

[..]

dat is wel een goed idee, alvorens nieuwe drivers te installeren moet je dus altijd je oude drivers eerst verwijderen.

Probeer het eens
Heb je een PM gestuurd.

Ben bang dat ik straks weer de verkeerde keuze maak bij het uninstaleren omdat er natuurlijk verschillende mogelijkheden zijn bij het uninstaleren.
pi_70650122
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 19:49 schreef Noorseviking het volgende:

[..]

Heb je een PM gestuurd.

Ben bang dat ik straks weer de verkeerde keuze maak bij het uninstaleren omdat er natuurlijk verschillende mogelijkheden zijn bij het uninstaleren.
Zoals ik al eerder zei, handmatig verwijderen, rebooten en nieuwe driver installeren.
Zet de nieuwe driver vast op je bureablad, dan hoef je niet met een 800X600 resolutie op het internet te gaan zoeken Verwijderen - reboot - installeren - reboot - klaar.

Zorg er wel voor dat je de juiste driver hebt voor de juiste video kaart
pi_70650424
Weet iemand hoe je op het Statesmen Hotel komt (op het dak)? De lift krijgt geen electriciteit.
GO LANCE !!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 23:03:13 #100
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70653771
tvp
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')