Geen idee. Veul.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef .txt het volgende:
[..]
Hoeveel scrap metal heb je verzameld, schat je?
Ik wil dat ook proberen.
Ik kon er niet inkomen. Die console bij de deur vraagt om een code en die heb ik niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:13 schreef SkyChat het volgende:
In de National Guard Depot Bunker ligt de Experimental MIRV, die lanceert 8 mini-nukes in 1 keer.
Altijd handig voor als je op Behemoths gaat jagen
Je weet dat schrapnell dan ook weg is en je dus niks meer van ze kan kopen/verkpen?quote:Op maandag 29 juni 2009 06:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Geen idee. Veul.
In het begin heb je maar een paar honderd xp punten nodig om een level omhoog te gaan. Dan heb je aan 20 a 30 genoeg. Met de wellrested bonus erbij gaat dat best.
Bij hogere levels heeft het minder invloed omdat je per level steeds meer xp nodig hebt.
O en verkopers hebben soms ook scrapmetal in hun inventory. En die gast die robots verkoopt heeft vaak veel.
Het is een langdradige manier maar je kunt zo wel de quests langer laten liggen zodat je daar later aan kunt beginnen, met veel leukere perks enzo.
[..]
Ik kon er niet inkomen. Die console bij de deur vraagt om een code en die heb ik niet.
(hoef geen hint btw, kom er vanzelf wel of niet achter)
Die mesmetron is te grappig. Ik heb Flak nu gemezzed en in zijn onderbroek richting Paradise Falls gestuurd.
Veel geluk zonder hints want je moet echt wel wat data verzamelen om erin te komen en PF is bij mij mislukt want ze waren boos op me en dat is nooit meer goed gekomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 06:21 schreef Rica het volgende:
Ik kon er niet inkomen. Die console bij de deur vraagt om een code en die heb ik niet.
(hoef geen hint btw, kom er vanzelf wel of niet achter)
Die mesmetron is te grappig. Ik heb Flak nu gemezzed en in zijn onderbroek richting Paradise Falls gestuurd.
Gewoon PF afslachten en Flak uit z'n kooi halenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je weet dat schrapnell dan ook weg is en je dus niks meer van ze kan kopen/verkpen?
haha *op de to do list zet*quote:Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Veel geluk zonder hints want je moet echt wel wat data verzamelen om erin te komen en PF is bij mij mislukt want ze waren boos op me en dat is nooit meer goed gekomen.
[..]
Gewoon PF afslachten en Flak uit z'n kooi halen
Helemaal weg?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je weet dat schrapnell dan ook weg is en je dus niks meer van ze kan kopen/verkpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallout 3
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Hij is onsterfelijk dus ik zou hem maar niet te veel opnaaienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Helemaal weg?
Nou ja verkopers zat. En mocht ik hem tegenkomen krijgt hij ook een enkeltje PF.
Weet je waar ik hem tegenkwam? Bij de ingang van PF.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hij is onsterfelijk dus ik zou hem maar niet te veel opnaaien
Bevalt het?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef Buitendam het volgende:
Beter laat dan nooit; ik ben ben met de game begonnen op de 360.
Heb je Mr. Tenpenny wel gekilled? die was me broertje ookal vergeten te killenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:07 schreef Rica het volgende:
Mijn Tenpenny Tower quest is kaput. Iedereen is allang dood maar Roy blijft maar rondlopen "there's maiming and killing going on"
De nuka cola ging ook al mis. Ik had de quantum flessen gegeven en toen hoefde ze dat recept niet meer.
Die hele goat exam hoef je niet af te leggen, gewoon van te voren met die leraar ofzo praten, en dan kan je de resultaten zelf bepalenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:32 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb nu ook het spel @ PS3
Alleen een vraagje, in het begin, met die GOAT training, ik zit nu op zo'n stoel en kan helemaal niks meer doen, wat ik ook indruk @ controller
Heb ik nou iets over het hoofd ofzo gezien?
Ja, ik zit, kan om me heen kijken maar kan helemaal niet lopen, heulemaal niks kan ik doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:36 schreef Lyzio het volgende:
Kun je ook niet om je heen kijken? Zo ja, moet je gewoon beginnen met lopenDan staat je character op.
Lange test dan aangezien ik zo al 15min. zitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:38 schreef Lyzio het volgende:
Dan is de test nog niet klaar. Volgens mij. Anders zou het een 'bug' moeten zijn waar ik het bestaan nog niet van ken.
Bij mij wel hoor... op de ps3. Ik heb die test een keer afgelegd, en sindsdien cross ik er doorheen met even een babbeltje maken met die docent, en dan loop je het lokaal uit en ga je naar het deel waarin je moet ontsnappenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:38 schreef Lyzio het volgende:
Dan is de test nog niet klaar. Volgens mij. Anders zou het een 'bug' moeten zijn waar ik het bestaan nog niet van ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |