abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70449093
Lekker om dit warme benauwde weer te spelen, geeft je toch het gevoel er écht te zijn wanneer door die roestige vault 106 loopt
pi_70450883
In de National Guard Depot Bunker ligt de Experimental MIRV, die lanceert 8 mini-nukes in 1 keer.
Altijd handig voor als je op Behemoths gaat jagen
  maandag 29 juni 2009 @ 06:21:01 #63
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_70468132
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef .txt het volgende:

[..]

Hoeveel scrap metal heb je verzameld, schat je?

Ik wil dat ook proberen.

Geen idee. Veul.

In het begin heb je maar een paar honderd xp punten nodig om een level omhoog te gaan. Dan heb je aan 20 a 30 genoeg. Met de wellrested bonus erbij gaat dat best.

Bij hogere levels heeft het minder invloed omdat je per level steeds meer xp nodig hebt.

O en verkopers hebben soms ook scrapmetal in hun inventory. En die gast die robots verkoopt heeft vaak veel.

Het is een langdradige manier maar je kunt zo wel de quests langer laten liggen zodat je daar later aan kunt beginnen, met veel leukere perks enzo.
quote:
Op zondag 28 juni 2009 17:13 schreef SkyChat het volgende:
In de National Guard Depot Bunker ligt de Experimental MIRV, die lanceert 8 mini-nukes in 1 keer.
Altijd handig voor als je op Behemoths gaat jagen
Ik kon er niet inkomen. Die console bij de deur vraagt om een code en die heb ik niet.

(hoef geen hint btw, kom er vanzelf wel of niet achter )

Die mesmetron is te grappig. Ik heb Flak nu gemezzed en in zijn onderbroek richting Paradise Falls gestuurd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rica op 29-06-2009 06:28:40 ]
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_70470085
quote:
Op maandag 29 juni 2009 06:21 schreef Rica het volgende:

[..]

Geen idee. Veul.

In het begin heb je maar een paar honderd xp punten nodig om een level omhoog te gaan. Dan heb je aan 20 a 30 genoeg. Met de wellrested bonus erbij gaat dat best.

Bij hogere levels heeft het minder invloed omdat je per level steeds meer xp nodig hebt.

O en verkopers hebben soms ook scrapmetal in hun inventory. En die gast die robots verkoopt heeft vaak veel.

Het is een langdradige manier maar je kunt zo wel de quests langer laten liggen zodat je daar later aan kunt beginnen, met veel leukere perks enzo.
[..]

Ik kon er niet inkomen. Die console bij de deur vraagt om een code en die heb ik niet.

Die mesmetron is te grappig. Ik heb Flak nu gemezzed en in zijn onderbroek richting Paradise Falls gestuurd.
Je weet dat schrapnell dan ook weg is en je dus niks meer van ze kan kopen/verkpen?
pi_70471483
quote:
Op maandag 29 juni 2009 06:21 schreef Rica het volgende:

Veel geluk zonder hints want je moet echt wel wat data verzamelen om erin te komen en PF is bij mij mislukt want ze waren boos op me en dat is nooit meer goed gekomen.
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef wapwip het volgende:

[..]

Je weet dat schrapnell dan ook weg is en je dus niks meer van ze kan kopen/verkpen?
Gewoon PF afslachten en Flak uit z'n kooi halen
pi_70476274
Het 'verdwijnen' van de marker in Point Lookout zorgt ervoor dat ik Coastal Grotto niet kan vinden en daardoor een sidequest niet kan spelen
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
pi_70477878
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Veel geluk zonder hints want je moet echt wel wat data verzamelen om erin te komen en PF is bij mij mislukt want ze waren boos op me en dat is nooit meer goed gekomen.
[..]

Gewoon PF afslachten en Flak uit z'n kooi halen
haha *op de to do list zet*
pi_70479718
Vandaag eens Point Lookout uitgespeeld. Ik was begonnen met het ontdekken van alle locaties voor de Bog Walker achievement. Vervolgens verder gegaan met de quests waar ik in no time doorheen was omdat ik meteen naar iedere locatie kon fast travellen. .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 30 juni 2009 @ 07:21:29 #69
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_70503860
Gisteravond OA gespeeld. Ik vond er weinig aan. Veel te linear en FPS-achtig en daarvoor speel ik geen Fallout. Met al het werk en de tijd dat bethsoft er duidelijk in heeft gestoken haddden ze veel betere en leukere content kunnen maken imo.

Dat stealth pakje wat je eraan overhoudt is eigenlijk het tofste.

Het zwaard ook wel maar ik gebruik geen melee.

En kut dat de shoot m in the head quest gelijk afgelopen was toen ik op het eind het power armor pakte. Bedacht later dat ik het ook had kunnen laten hangen maar toen was de autosave alweer vervangen.
Your games are death
With every breath
  dinsdag 30 juni 2009 @ 07:27:01 #70
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_70503884
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef wapwip het volgende:

[..]

Helemaal weg?

Nou ja verkopers zat. En mocht ik hem tegenkomen krijgt hij ook een enkeltje PF.
Your games are death
With every breath
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:54:36 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_70532607
Ondanks dat ik inFamous voor de PS3 heb ben ik vanavond toch maar even verder gegaan met Point Lookout en ik verbaas me er elke keer weer over hoe goed Fallout wel niet is Ben nu level 23 en heb eindelijk de explorer perk waarmee de 'discover all locations' achievement wat makkelijker wordt

De missies in PL zelf zijn ook best cool!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fallout 3
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 1 juli 2009 @ 22:44:48 #72
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_70563793
Beter laat dan nooit; ik ben ben met de game begonnen op de 360.
Dit, dus.
pi_70568580
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 07:27 schreef Rica het volgende:

[..]

Helemaal weg?

Nou ja verkopers zat. En mocht ik hem tegenkomen krijgt hij ook een enkeltje PF.
Hij is onsterfelijk dus ik zou hem maar niet te veel opnaaien
  donderdag 2 juli 2009 @ 06:30:34 #74
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_70569779
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Hij is onsterfelijk dus ik zou hem maar niet te veel opnaaien
Weet je waar ik hem tegenkwam? Bij de ingang van PF.

Ik denk, als ik zijn vriendje vrijlaat gaan ze misschien wel samen terug naar de boot. Dus Flak zijn nekding afgedaan, hij blij, maar in plaats dat ie ontsnapt gaat hij met zijn 10 mm pistool de slavers aanvallen. Bam Bam! Flak dood. Eens kijken wat Shrapnel nu gaat doen.

Wel minder, sinds gister heb ik zo nu en dan weer problemen met het geluid. Het is een geweldige game maar wat is het bug-gevoelig allemaal. Oblivion was ook al zo'n strijd om goed te krijgen.
Your games are death
With every breath
pi_70583364
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef Buitendam het volgende:
Beter laat dan nooit; ik ben ben met de game begonnen op de 360.
Bevalt het?
GO LANCE !!!
pi_70583972
Ik moet gewoon nog steeds opnieuw beginnen, maar door dit warme weer komt het er maar niet van
pi_70620150
Het is weer weer voor Fallout.
GO LANCE !!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 08:07:01 #78
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_70634675
Mijn Tenpenny Tower quest is kaput. Iedereen is allang dood maar Roy blijft maar rondlopen "there's maiming and killing going on"

De nuka cola ging ook al mis. Ik had de quantum flessen gegeven en toen hoefde ze dat recept niet meer.
Your games are death
With every breath
pi_70642551
Zo, Operation Anchorage, The Pitt, Point Lookout en eerste 2 q's van Broken Steel uitgespeeld.

Ze hadden bij elke DLC level cap. increase moeten doen! ben nu lvl 30 met alle S.P.E.C.I.A.L. 10 behalve strenght (die bobblehead had ik al ) en al me skill zijn 100. majah nu is het nog w8en op Mothership Zeta
pi_70642572
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 08:07 schreef Rica het volgende:
Mijn Tenpenny Tower quest is kaput. Iedereen is allang dood maar Roy blijft maar rondlopen "there's maiming and killing going on"

De nuka cola ging ook al mis. Ik had de quantum flessen gegeven en toen hoefde ze dat recept niet meer.
Heb je Mr. Tenpenny wel gekilled? die was me broertje ookal vergeten te killen
pi_70642614
Note to self, bij de nieuwe ronde niet gelijk tenpenny tower uitmoorden, omdat er in die locker achterin een heleboel leuk spul zit. Maar eerst even de quest doen want die kan je niet meer doen als iedereen dood is
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:31:49 #82
188728 Lyzio
why do we fall
pi_70644002
Je kunt het ook gewoon jatten en TT laten voor wat het is. Scheelt een hoop gedoe.

Vandaag mijn collectie compleet gemaakt. In een vitrinekastje al het moois gezet wat ik in de loop der maanden verzameld heb. De collector's edition van de game natuurlijk. Een Bobblehead, lunchbox, de officiële games-guide en een zelfde soort poppetje als de Bobblehead, maar dan van de Lone Wanderer.

Ziet er gelikt uit, moet ik zeggen
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_70644023
Heb nu ook het spel @ PS3

Alleen een vraagje, in het begin, met die GOAT training, ik zit nu op zo'n stoel en kan helemaal niks meer doen, wat ik ook indruk @ controller
Heb ik nou iets over het hoofd ofzo gezien?
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:36:01 #84
188728 Lyzio
why do we fall
pi_70644114
Kun je ook niet om je heen kijken? Zo ja, moet je gewoon beginnen met lopen Dan staat je character op.
- james 'jimmy' dean
pi_70644120
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:32 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb nu ook het spel @ PS3

Alleen een vraagje, in het begin, met die GOAT training, ik zit nu op zo'n stoel en kan helemaal niks meer doen, wat ik ook indruk @ controller
Heb ik nou iets over het hoofd ofzo gezien?
Die hele goat exam hoef je niet af te leggen, gewoon van te voren met die leraar ofzo praten, en dan kan je de resultaten zelf bepalen En vergeet de bobblehead niet!
pi_70644146
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:36 schreef Lyzio het volgende:
Kun je ook niet om je heen kijken? Zo ja, moet je gewoon beginnen met lopen Dan staat je character op.
Ja, ik zit, kan om me heen kijken maar kan helemaal niet lopen, heulemaal niks kan ik doen
Ik hoor wel getik als ik met mijn pookje ergens naartoe wil ''lopen'' maar ik blijf dus zitten
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:38:32 #87
188728 Lyzio
why do we fall
pi_70644191
Dan is de test nog niet klaar. Volgens mij. Anders zou het een 'bug' moeten zijn waar ik het bestaan nog niet van ken.
- james 'jimmy' dean
pi_70644207
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:38 schreef Lyzio het volgende:
Dan is de test nog niet klaar. Volgens mij. Anders zou het een 'bug' moeten zijn waar ik het bestaan nog niet van ken.
Lange test dan aangezien ik zo al 15min. zit

Maargoed, ik ben maar even overnieuw begonnen
Wat quote je raar...?
Kleine hater!
Dev set
pi_70644237
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 16:38 schreef Lyzio het volgende:
Bij mij wel hoor... op de ps3. Ik heb die test een keer afgelegd, en sindsdien cross ik er doorheen met even een babbeltje maken met die docent, en dan loop je het lokaal uit en ga je naar het deel waarin je moet ontsnappen
  zaterdag 4 juli 2009 @ 16:40:46 #90
188728 Lyzio
why do we fall
pi_70644262
Ja, natuurlijk kun je die 'leraar' ompraten. Zou ik ook iedereen aanraden als ze de test wél al gedaan hebben. Gaat om belangrijke start-skills though..
- james 'jimmy' dean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')