quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:25 schreef Ered het volgende:
Over het einde van Point LookoutZo ver ben ik helaas nog niet. Net pas ermee begonnen, wel leuk al die tribals afknallen in die mansion.. Volgende keer maar iets meer met mijnen werken, ook grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Ik had NET al mijn mijnen verkocht om plek te maken voor Yeats en Fission Batteriesquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zo ver ben ik helaas nog niet. Net pas ermee begonnen, wel leuk al die tribals afknallen in die mansion.. Volgende keer maar iets meer met mijnen werken, ook grappig
(nog) niet veel info maar: Yeastquote:
Wtf zijn die yeats eigenlijk? Kwam ze wel tegen in die mansion, maar heb het maar laten liggen... Die double barreled shotgun is overigens ook best een leuk ding, al is het maar wegens de "hilbilly-factor"quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had NET al mijn mijnen verkocht om plek te maken voor Yeats en Fission BatteriesLekkere timing was dat
Nee, dat is yolkquote:
Precies hetzelfde! Maar dan helemaal andersquote:
En ik vind het de vervelendste DLC om in rond te lopen tot nu toe. Op zich een groot gebied, maar ik kom om de haverklap de ene na de andere feral ghoul reaver tegen en dat begint behoorlijk te vervelen na een half uur.quote:
Point Lookout uitgespeeld binnen een dag en ik ga nooit meer terugquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:05 schreef OMG het volgende:
[..]
En ik vind het de vervelendste DLC om in rond te lopen tot nu toe. Op zich een groot gebied, maar ik kom om de haverklap de ene na de andere feral ghoul reaver tegen en dat begint behoorlijk te vervelen na een half uur.
Ieder DLC deel voor Point Lookout heb ik meteen helemaal uitgespeeld, maar met Point Lookout heb ik er niet eens zin in.
Hoeveel scrap metal heb je verzameld, schat je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:02 schreef Rica het volgende:
Alleen al met scrapmetal heb ik een stuk of vijf levels gehaald denk ik. Alles meenemen wat je vindt, opsparen en pas inleveren als je welrested bent.En elke computer hacken en slot kraken dat je tegenkomt.
ik las schatjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef .txt het volgende:
[..]
Hoeveel scrap metal heb je verzameld, schat je?
Ik wil dat ook proberen.
Wat ik tevens heel triest aan dat level vond (en daar had je meer levels van) is dat ik best wel goed overweg kon met die motoren, en ik dus mega veel magazijnen legen op die 2 motordudes, maar gingen ze nog helemaal niet dood totdat ze langs een bepaald punt waren waarna je ze met 3 kogels neer kan knallenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef wapwip het volgende:
[..]
PARDON![]()
Ik heb verdomme een week lang geprobeerd om dat level uit te spelen waarbij je 2 van die motorrijders van hun sokken moet rijden in een metro station als ik het me goed herinner.
Knalde telkens tegen metro's opMoet wel zeggen sinds ik me HD beeldje heb dat het er zeer vet uitziet, dus ik ga nog eens een poging wagen binnenkort
rocktoberquote:Op zondag 28 juni 2009 13:33 schreef Dynd het volgende:
Wanneer komen die uitbreidingen in de winkel?
Hoewel, ik ben niet volledig. Dan komt de GOTY (game of the year) editie. Dan heb je alle uitbreidingen tot dan toe.quote:
Ik wil ook weer opnieuw beginnen denk ikquote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef Necrodeath het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen, op de 360.
Ben nu lvl 9 en heb de Protectrons Gaze, die laser pistol/shotgun zeg maar. Ik heb pas 60 in Energy Weapons maar toch vernietig ik alles wat in mijn weg staat met gemak.
Groepje Raiders op redelijke lange afstand, ik sneak en schiet, 3 raak, 3 sneak crits, 3 hoopjes as
Nadeel is dat in VATS het niet echt een geslaagd wapen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |