abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71066002
Ik heb een lijst gevonden met de locaties van Quantum Cola

http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=939933&topic=46362672.com

pi_71066064
Aw, zonde. Maak er in ieder geval Nuka grenades van zou ik zeggen. (En pas als je de drie schema's hebt; dan krijg je drie granaten per fles.)

Edit: De automaten zijn trouwens random volgens mij, dus check die sowieso altijd.
Edit2: Jemig de pemig, volgens de Fallout Wiki zou je er ~211 moeten kunnen vinden, maar ik geloof daar geen ruk van. Ik heb elke centimeter van de map wel gezien.

[ Bericht 28% gewijzigd door Jolly_Reaper op 17-07-2009 14:15:52 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_71067612
Ik zit nu in die "enge" vault 106.
Dacht eerst dat het paarse effect een bug was
Best leuk gedaan hoor maar F.E.A.R. is toch wel een stapje enger
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:49:56 #254
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71067637
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een beetje een kutmissie inderdaad, zeker ook omdat ik veel Quantum Cola had verkocht, maar ik weet niet meer aan welke verkoper
Idem dito, echt belachelijk veel had ik, maarja telkens weer verkopen hé?
Ik denk dat ik zo weer eens na lange tijd verder ga met fallout 3.
Even met die character die ik nu heb de missies afmaken en dan nog eens beginnen met de bad way
pi_71067826
Zeker aan te raden. Ik had veel lol met mijn evil poppetje. Leuk, overal maling aan hebben, lekker dwars zijn en de consequenties van je af kunnen schieten.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_71068658
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Aw, zonde. Maak er in ieder geval Nuka grenades van zou ik zeggen. (En pas als je de drie schema's hebt; dan krijg je drie granaten per fles.)

Edit: De automaten zijn trouwens random volgens mij, dus check die sowieso altijd.
Edit2: Jemig de pemig, volgens de Fallout Wiki zou je er ~211 moeten kunnen vinden, maar ik geloof daar geen ruk van. Ik heb elke centimeter van de map wel gezien.
Ja 91 preset, en dan gaan ze ervan uit dat je saved voordat je een gebied inkomt waar er een Nuka Vending Machine staat, om dan naar de vending machine te lopen, te kijken of er een Quantum in zit, en zo niet, te loaden en het nog een keer te doen om van de 10% kans gebruik te maken dat er een Quantum in spawned.
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik zit nu in die "enge" vault 106.
Dacht eerst dat het paarse effect een bug was
Best leuk gedaan hoor maar F.E.A.R. is toch wel een stapje enger
Dunwich Building is 'enger', en sfeervoller. Echt eng is die ook niet, maar wel leuk
Doe eens niet.
pi_71069470
Ah, vandaar. Nee, zoveel 'dedication' heb ik gelukkig niet.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:34:52 #258
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71074540
Dunwich Building is toch met die Ghouls overal, en waar 't tergend donker is?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:53:29 #259
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71076538
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:34 schreef Lyzio het volgende:
Dunwich Building is toch met die Ghouls overal, en waar 't tergend donker is?
Klopt, ik kon die hele Fallout 3 toen ook niet meer spelen omdat het te donker was, en ik in het spel serieus zo'n 30 cm vooruit kon kijken, omdat het dan alweer donker was Kut videokaart

Ik net zo weer instappen in de laatste savegame, sta ik in de National Guard Depot ofzo, maar allemaal robotten en ik word zowaar in de pan gehakt mits ik mijn stimpaks niet gebruik. Ik ben level 20 maar heb nog steeds dezelfde wapens als toen ik level 10 was, blijkbaar levelen wapens op enemies niet mee ofzo.
(denk aan sniper rifle, chinese assault rifle, en revolver, en dat waren alweer mijn krachtigste wapens)
  vrijdag 17 juli 2009 @ 20:43:01 #260
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71077807
Lincoln's Repeater Rickoboy.
- james 'jimmy' dean
pi_71077945
Of plasma rifle.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_71078655
Ik heb een hekel aan die laser en plasma shit. Doe mij maar een good old fashioned bullet through the head
pi_71079226
Zeker. Ik ben gek op de nieuwe unieke Backwater Rifle. Vergelijkbaar met Lincoln's Repeater, alleen ziet deze er gaver uit (imo) en heb je er een gigantische sloot ammunitie voor. Het geluid is ook kicken.
pi_71079276
klinkt als een point lookout geweer?
pi_71079330
pi_71079373
Dan zal ik die eind dit jaar gaan opzoeken
pi_71079528
Wat ik trouwens niet snap is hoe die Lincoln's Repeater en die Lever-action herladen worden. Je geeft de loop een knik, je wrijft er overheen en je kan er weer tegen aan?!? Erg vaag.
pi_71079731
Dat schoonwrijven van de loop is sowieso onzin inderdaad puur verlenging van de actie denk ik om het wapen een nadeeltje te geven. Ik zal binnenkort eens kijken wat ie nou precies doet bij het herladen.

Het viel me trouwens laatst pas op dat de chinese assault rifle een sok over een deel van de loop heeft
pi_71079888
Een sok? Volgens mij is het beschadigd kunststof o.i.d.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 22:34:51 #270
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_71080752
Ik lees hier allemaal locaties waar ik nog nooit geweest ben Fallout
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 18 juli 2009 @ 12:19:25 #271
97491 Deviant1nl
Villalosbol
pi_71090896
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is hoe die Lincoln's Repeater en die Lever-action herladen worden. Je geeft de loop een knik, je wrijft er overheen en je kan er weer tegen aan?!? Erg vaag.
Die heb ik gister toevallig gevonden tof wapen
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_71091363
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Een sok? Volgens mij is het beschadigd kunststof o.i.d.
[ afbeelding ]
Tja op mijn piepkleine sd tv leek het wel heeeel erg op een sok
pi_71092559
Volgens mij is dat hout....

Vond Point Lookout niet geweldig, maar wel vermakelijk. Speel fallout alleen niet zoveel meer.
The best way to solve a problem is to make it go away.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:25:43 #274
188728 Lyzio
why do we fall
pi_71099225
Die A3-21 Plasma Rifle is anders wel een van de betere wapens in Fallout 3.
- james 'jimmy' dean
pi_71099304
Klopt, ik heb hem ook een tijdje gebruikt, maar liever iets minder sterk maar wel toffer knallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')