Idem dito, echt belachelijk veel had ik, maarja telkens weer verkopen hé?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een beetje een kutmissie inderdaad, zeker ook omdat ik veel Quantum Cola had verkocht, maar ik weet niet meer aan welke verkoper
Jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Aw, zonde. Maak er in ieder geval Nuka grenades van zou ik zeggen.(En pas als je de drie schema's hebt; dan krijg je drie granaten per fles.)
Edit: De automaten zijn trouwens random volgens mij, dus check die sowieso altijd.
Edit2: Jemig de pemig, volgens de Fallout Wiki zou je er ~211 moeten kunnen vinden, maar ik geloof daar geen ruk van. Ik heb elke centimeter van de map wel gezien.
Dunwich Building is 'enger', en sfeervoller. Echt eng is die ook niet, maar wel leukquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik zit nu in die "enge" vault 106.
Dacht eerst dat het paarse effect een bug was
Best leuk gedaan hoor maar F.E.A.R. is toch wel een stapje enger
Klopt, ik kon die hele Fallout 3 toen ook niet meer spelen omdat het te donker was, en ik in het spel serieus zo'n 30 cm vooruit kon kijken, omdat het dan alweer donker wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:34 schreef Lyzio het volgende:
Dunwich Building is toch met die Ghouls overal, en waar 't tergend donker is?
Die heb ik gister toevallig gevondenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is hoe die Lincoln's Repeater en die Lever-action herladen worden. Je geeft de loop een knik, je wrijft er overheen en je kan er weer tegen aan?!? Erg vaag.
Tja op mijn piepkleine sd tv leek het wel heeeel erg op een sokquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Een sok?Volgens mij is het beschadigd kunststof o.i.d.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |