Daar hadden ze bij deze DLC ook aan kunnen denken om die level cap te verhogen aangezien er al honderden gamers op level 30 zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:25 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vind het ook een stuk minder leuk als je niet door kan levelen, en experience verzamelen is 1 van de belangrijkste dingen van rpgsOokal gaat het fucking langzaam, boeie als je er maar wat aan hebt
Ik koop in ieder geval geen DLC's meer, de game is dood.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef lkb9000 het volgende:
Als ze elke DLC de cap 5 of 10 omhoog zouden doen zouden ze nog meer verkopen ook!
Dat vind ik het grootste probleem sinds ik op level30 zitquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef SkyChat het volgende:
Echt waardeloos op deze manier en met het verdienen van XP wist je ook meteen of je vijand dood was of niet
quote:Each and every part of Point Lookout is both challenging and interesting, and you come away with the impression that Bethesda's quality control has tightened up over the course of the year. As a whole, Point Lookout hangs together better than any previous Fallout 3 DLC pack, and as such comes highly recommended - yes, even for those of you who have grown weary of endless wasteland scavenging and VATS combat. With this release proving how entertaining a "mini expansion" can be, hopes are now riding high that next month's Mothership Zeta episode can continue the good work.
8/10
Maar het heeft na lvl 30 bijna geen zin meer. Als je een beetje slim speelt kun je zo goed als al je skils op 100 hebben bij level 30. En met de near perfect perk kun je de specials allemaal naar 9 brengen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Daar hadden ze bij deze DLC ook aan kunnen denken om die level cap te verhogen aangezien er al honderden gamers op level 30 zittenje bent hier bezig mer een RPG en geen FPS.
Egnie, das GTAIVquote:
Egnie, gta word saai na veel spelen. En ik vind de controls zwaar bagger, vooral als je op die kutmotors moet. Fallout blijft leuk, for some reason.quote:
Dan heb je het dus niet genoeg gespeelt, de controls wennen, heel snel al. Plus als je er wat tijd voor neemt zie je zoveel geweldige dingen, het spel is echt ZO de tijd waardquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:04 schreef wapwip het volgende:
[..]
Egnie, gta word saai na veel spelen. En ik vind de controls zwaar bagger, vooral als je op die kutmotors moet. Fallout blijft leuk, for some reason.
PARDONquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet genoeg gespeelt, de controls wennen, heel snel al. Plus als je er wat tijd voor neemt zie je zoveel geweldige dingen, het spel is echt ZO de tijd waard
Kan kloppen, herinner me die nog. Vaker doen kan resulteren in 1: je leert de weg en komt er dus uit, of 2 (in jou geval) je raakt gefrustreerd en het spel zal vervolgens in de kast gaan verstoffenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef wapwip het volgende:
[..]
PARDON![]()
Ik heb verdomme een week lang geprobeerd om dat level uit te spelen waarbij je 2 van die motorrijders van hun sokken moet rijden in een metro station als ik het me goed herinner.
Knalde telkens tegen metro's opMoet wel zeggen sinds ik me HD beeldje heb dat het er zeer vet uitziet, dus ik ga nog eens een poging wagen binnenkort
Dat dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan kloppen, herinner me die nog. Vaker doen kan resulteren in 1: je leert de weg en komt er dus uit, of 2 (in jou geval) je raakt gefrustreerd en het spel zal vervolgens in de kast gaan verstoffen
Ik heb m 1x uitgespeeld na de release, daarna laten liggen, maar sinds 2 dagen geleden weer overnieuw begonnen, ga m nu eerst binnen 30 uur uitspelen, (moet lukken) en daarna weer "gewoon" spelen.
GTA blijft geniaal, (als je het eenmaal door hebt)
oeps vergetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:58 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Of ik haal gewoon ergens een 100% savegame vandaan en ga gewoon lekker doen waar ik zin in heb![]()
Dat is een voordeel dat ik een ps3 heb, normaal gebruik ik altijd cheats, die heb je niet bij ps3. Wel voor gta, maar niet voor fallout, en daar ging het topic over![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:25 schreef Ered het volgende:
Over het einde van Point LookoutZo ver ben ik helaas nog niet. Net pas ermee begonnen, wel leuk al die tribals afknallen in die mansion.. Volgende keer maar iets meer met mijnen werken, ook grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Ik had NET al mijn mijnen verkocht om plek te maken voor Yeats en Fission Batteriesquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zo ver ben ik helaas nog niet. Net pas ermee begonnen, wel leuk al die tribals afknallen in die mansion.. Volgende keer maar iets meer met mijnen werken, ook grappig
(nog) niet veel info maar: Yeastquote:
Wtf zijn die yeats eigenlijk? Kwam ze wel tegen in die mansion, maar heb het maar laten liggen... Die double barreled shotgun is overigens ook best een leuk ding, al is het maar wegens de "hilbilly-factor"quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had NET al mijn mijnen verkocht om plek te maken voor Yeats en Fission BatteriesLekkere timing was dat
Nee, dat is yolkquote:
Precies hetzelfde! Maar dan helemaal andersquote:
En ik vind het de vervelendste DLC om in rond te lopen tot nu toe. Op zich een groot gebied, maar ik kom om de haverklap de ene na de andere feral ghoul reaver tegen en dat begint behoorlijk te vervelen na een half uur.quote:
Point Lookout uitgespeeld binnen een dag en ik ga nooit meer terugquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:05 schreef OMG het volgende:
[..]
En ik vind het de vervelendste DLC om in rond te lopen tot nu toe. Op zich een groot gebied, maar ik kom om de haverklap de ene na de andere feral ghoul reaver tegen en dat begint behoorlijk te vervelen na een half uur.
Ieder DLC deel voor Point Lookout heb ik meteen helemaal uitgespeeld, maar met Point Lookout heb ik er niet eens zin in.
Hoeveel scrap metal heb je verzameld, schat je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:02 schreef Rica het volgende:
Alleen al met scrapmetal heb ik een stuk of vijf levels gehaald denk ik. Alles meenemen wat je vindt, opsparen en pas inleveren als je welrested bent.En elke computer hacken en slot kraken dat je tegenkomt.
ik las schatjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef .txt het volgende:
[..]
Hoeveel scrap metal heb je verzameld, schat je?
Ik wil dat ook proberen.
Wat ik tevens heel triest aan dat level vond (en daar had je meer levels van) is dat ik best wel goed overweg kon met die motoren, en ik dus mega veel magazijnen legen op die 2 motordudes, maar gingen ze nog helemaal niet dood totdat ze langs een bepaald punt waren waarna je ze met 3 kogels neer kan knallenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:44 schreef wapwip het volgende:
[..]
PARDON![]()
Ik heb verdomme een week lang geprobeerd om dat level uit te spelen waarbij je 2 van die motorrijders van hun sokken moet rijden in een metro station als ik het me goed herinner.
Knalde telkens tegen metro's opMoet wel zeggen sinds ik me HD beeldje heb dat het er zeer vet uitziet, dus ik ga nog eens een poging wagen binnenkort
rocktoberquote:Op zondag 28 juni 2009 13:33 schreef Dynd het volgende:
Wanneer komen die uitbreidingen in de winkel?
Hoewel, ik ben niet volledig. Dan komt de GOTY (game of the year) editie. Dan heb je alle uitbreidingen tot dan toe.quote:
Ik wil ook weer opnieuw beginnen denk ikquote:Op zondag 28 juni 2009 14:34 schreef Necrodeath het volgende:
Ik ben weer opnieuw begonnen, op de 360.
Ben nu lvl 9 en heb de Protectrons Gaze, die laser pistol/shotgun zeg maar. Ik heb pas 60 in Energy Weapons maar toch vernietig ik alles wat in mijn weg staat met gemak.
Groepje Raiders op redelijke lange afstand, ik sneak en schiet, 3 raak, 3 sneak crits, 3 hoopjes as
Nadeel is dat in VATS het niet echt een geslaagd wapen is.
Geen idee. Veul.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef .txt het volgende:
[..]
Hoeveel scrap metal heb je verzameld, schat je?
Ik wil dat ook proberen.
Ik kon er niet inkomen. Die console bij de deur vraagt om een code en die heb ik niet.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:13 schreef SkyChat het volgende:
In de National Guard Depot Bunker ligt de Experimental MIRV, die lanceert 8 mini-nukes in 1 keer.
Altijd handig voor als je op Behemoths gaat jagen
Je weet dat schrapnell dan ook weg is en je dus niks meer van ze kan kopen/verkpen?quote:Op maandag 29 juni 2009 06:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Geen idee. Veul.
In het begin heb je maar een paar honderd xp punten nodig om een level omhoog te gaan. Dan heb je aan 20 a 30 genoeg. Met de wellrested bonus erbij gaat dat best.
Bij hogere levels heeft het minder invloed omdat je per level steeds meer xp nodig hebt.
O en verkopers hebben soms ook scrapmetal in hun inventory. En die gast die robots verkoopt heeft vaak veel.
Het is een langdradige manier maar je kunt zo wel de quests langer laten liggen zodat je daar later aan kunt beginnen, met veel leukere perks enzo.
[..]
Ik kon er niet inkomen. Die console bij de deur vraagt om een code en die heb ik niet.
(hoef geen hint btw, kom er vanzelf wel of niet achter)
Die mesmetron is te grappig. Ik heb Flak nu gemezzed en in zijn onderbroek richting Paradise Falls gestuurd.
Veel geluk zonder hints want je moet echt wel wat data verzamelen om erin te komen en PF is bij mij mislukt want ze waren boos op me en dat is nooit meer goed gekomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 06:21 schreef Rica het volgende:
Ik kon er niet inkomen. Die console bij de deur vraagt om een code en die heb ik niet.
(hoef geen hint btw, kom er vanzelf wel of niet achter)
Die mesmetron is te grappig. Ik heb Flak nu gemezzed en in zijn onderbroek richting Paradise Falls gestuurd.
Gewoon PF afslachten en Flak uit z'n kooi halenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je weet dat schrapnell dan ook weg is en je dus niks meer van ze kan kopen/verkpen?
haha *op de to do list zet*quote:Op maandag 29 juni 2009 10:54 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Veel geluk zonder hints want je moet echt wel wat data verzamelen om erin te komen en PF is bij mij mislukt want ze waren boos op me en dat is nooit meer goed gekomen.
[..]
Gewoon PF afslachten en Flak uit z'n kooi halen
Helemaal weg?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef wapwip het volgende:
[..]
Je weet dat schrapnell dan ook weg is en je dus niks meer van ze kan kopen/verkpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fallout 3
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Hij is onsterfelijk dus ik zou hem maar niet te veel opnaaienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Helemaal weg?
Nou ja verkopers zat. En mocht ik hem tegenkomen krijgt hij ook een enkeltje PF.
Weet je waar ik hem tegenkwam? Bij de ingang van PF.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hij is onsterfelijk dus ik zou hem maar niet te veel opnaaien
Bevalt het?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:44 schreef Buitendam het volgende:
Beter laat dan nooit; ik ben ben met de game begonnen op de 360.
Heb je Mr. Tenpenny wel gekilled? die was me broertje ookal vergeten te killenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:07 schreef Rica het volgende:
Mijn Tenpenny Tower quest is kaput. Iedereen is allang dood maar Roy blijft maar rondlopen "there's maiming and killing going on"
De nuka cola ging ook al mis. Ik had de quantum flessen gegeven en toen hoefde ze dat recept niet meer.
Die hele goat exam hoef je niet af te leggen, gewoon van te voren met die leraar ofzo praten, en dan kan je de resultaten zelf bepalenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:32 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb nu ook het spel @ PS3
Alleen een vraagje, in het begin, met die GOAT training, ik zit nu op zo'n stoel en kan helemaal niks meer doen, wat ik ook indruk @ controller
Heb ik nou iets over het hoofd ofzo gezien?
Ja, ik zit, kan om me heen kijken maar kan helemaal niet lopen, heulemaal niks kan ik doenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:36 schreef Lyzio het volgende:
Kun je ook niet om je heen kijken? Zo ja, moet je gewoon beginnen met lopenDan staat je character op.
Lange test dan aangezien ik zo al 15min. zitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:38 schreef Lyzio het volgende:
Dan is de test nog niet klaar. Volgens mij. Anders zou het een 'bug' moeten zijn waar ik het bestaan nog niet van ken.
Bij mij wel hoor... op de ps3. Ik heb die test een keer afgelegd, en sindsdien cross ik er doorheen met even een babbeltje maken met die docent, en dan loop je het lokaal uit en ga je naar het deel waarin je moet ontsnappenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:38 schreef Lyzio het volgende:
Dan is de test nog niet klaar. Volgens mij. Anders zou het een 'bug' moeten zijn waar ik het bestaan nog niet van ken.
huh, wat mis ik dan als ik die test niet doe? Want je kan die starters-skills dus na dat ompraten gewoon uitkiezen.... Dus volgens mij is het exact hetzelfde. Of de pc/xbox versie is anders dan de ps3 versie daarinquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:40 schreef Lyzio het volgende:
Ja, natuurlijk kun je die 'leraar' ompraten. Zou ik ook iedereen aanraden als ze de test wél al gedaan hebben. Gaat om belangrijke start-skills though..
Zeg dat dan ookquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:43 schreef Lyzio het volgende:
Nee, maar als je de leraar van te voren niet ompraat dan raad ik nieuwelingen aan om dat alsnog na de test te doen. Dat bedoelde ik
dat is wel een goed idee, alvorens nieuwe drivers te installeren moet je dus altijd je oude drivers eerst verwijderen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:55 schreef Noorseviking het volgende:
Heb hem gisteren via Steam gekocht....
Geinstaleerd en volledig geupdate via Windows live.
Ik start dus een new game hij laad hij de klok draait 180 graden... en ik krijg ik een APPCRASH
[ afbeelding ]
Wat heb ik vervolgens gedaan :
Nvidia drivers geupdate
Fallout 3 opnieuw geinstaleerd.
Fallout3.exe aan lijst van FFDshow encoder
Moch allemaal blijkbaar niet baten, heeft iemand enig idee?
Heb ik ook al op het Officele fallout 3 forum gekeken.(kan eventueel Dxdiag posten)
Iemand had het over de Nvidia driver met driver sweeper uninstaleren en dan vervolgens weer downloaden... maar ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is.
Heb je een PM gestuurd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:22 schreef SkyChat het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee, alvorens nieuwe drivers te installeren moet je dus altijd je oude drivers eerst verwijderen.
Probeer het eens
Zoals ik al eerder zei, handmatig verwijderen, rebooten en nieuwe driver installeren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:49 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Heb je een PM gestuurd.
Ben bang dat ik straks weer de verkeerde keuze maak bij het uninstaleren omdat er natuurlijk verschillende mogelijkheden zijn bij het uninstaleren.
Nee lukt niet, het lijk wel of hij deels gewoon blij hangen die display driver want . Als ik hem eenmaal uninstaleer verandert hij heel even naar 800x600 resolutie. Maar nog steeds hetzelfde probleem .quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:20 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, handmatig verwijderen, rebooten en nieuwe driver installeren.
Zet de nieuwe driver vast op je bureablad, dan hoef je niet met een 800X600 resolutie op het internet te gaan zoekenVerwijderen - reboot - installeren - reboot - klaar.
Zorg er wel voor dat je de juiste driver hebt voor de juiste video kaart
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:32 schreef .txt het volgende:
Weet iemand hoe je op het Statesmen Hotel komt (op het dak)? De lift krijgt geen electriciteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: QuestspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:11 schreef Necrodeath het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank.SPOILER: QuestspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die quest kan ik ook op het dak krijgen, volgens de wiki.GO LANCE !!!
Ja waardeloos. Zit de patch/update van de game automatisch in de download?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:39 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Nee lukt niet, het lijk wel of hij deels gewoon blij hangen die display driver want . Als ik hem eenmaal uninstaleer verandert hij heel even naar 800x600 resolutie. Maar nog steeds hetzelfde probleem .
Echt onduidelijkheid tot en met.. op het net vrijwel hetzelfde probleem overal maar geen duidelijke oplossing.
Ik gebruik stimpaks, rad-x and radaway, verder niets. Af en toe wat buffout, maar dat komt ook maar enkel voor wanneer ik meer loot wil meedragen.quote:Op zondag 5 juli 2009 12:36 schreef wapwip het volgende:
yeah het is fallout weer![]()
![]()
gaat zo eens even opnieuw beginnen, gebruiken jullie eigenlijk medicijnen? ik gebruik medicijnen meer als geld, omdat ze niets weten kun je daar flink wat geld mee verdienen. Maar vroeg me af of ze nou echt nuttig zijn
Nee moet via windows live althans dat heb ik gedaan.quote:Op zondag 5 juli 2009 07:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja waardeloos. Zit de patch/update van de game automatisch in de download?
Versie 1.6 is de nieuwste voor de pc >
http://static.bethsoft.co(...)3_1.6_English_UK.exe
Ik heb last van de audio-bug. Ook bekend op de vele sites maar geen oplossing die voor iedereen werkt. Om de zoveel tijd gaat het geluid vreselijk stotteren en overslaan. Dan moet ik de game helemaal opnieuw starten.
Tot de 1.5 patch kon ik hem helemaal niet spelen trouwens. Crashte ie voortdurend naar de desktop.
Das ook de enige die ik nog niet gespeeld heb... Aan de reacties te zien ook niet bepaald de moeite (behalve de goodies dan)...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Point Lookout helemaal klaar, tijd voor Operation Anchorage
Naja, het is Fallout. De slechtste Fallout missie is beter dan de gemiddelde game!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:39 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Das ook de enige die ik nog niet gespeeld heb... Aan de reacties te zien ook niet bepaald de moeite (behalve de goodies dan)...
Zo ver wil ik nu ook weer niet gaan... Maar zal binnenkort O:A maar eens checken, kijken of ie echt zo slecht is als er beweerd wordt.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, het is Fallout. De slechtste Fallout missie is beter dan de gemiddelde game!
Ben benieuwd of je deze mening na het spelen van AO nog steeds hebt. Ik vond het niets met Fallout te maken hebben. Niet eens lijken kunnen looten pffquote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, het is Fallout. De slechtste Fallout missie is beter dan de gemiddelde game!
Dat verbaasde me ook al toen ik de eerste twee Chinezen had neergeschotenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je deze mening na het spelen van AO nog steeds hebt. Ik vond het niets met Fallout te maken hebben. Niet eens lijken kunnen looten pff
Dr Liquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Wel lachen al die ''foutjes''quote:
Ik heb sherrif net laten afschietenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:49 schreef Buitendam het volgende:
Het is verslávend! Wat een enorm vet spel, zeg.
Ik ben nog ver op het begin, ik moet m'n pa zoeken bij het radiostation, maar ik zit er echt al helemaal in
Kun je ook bij elke willekeurige dokter doen (behalve Doc Hoff, de travelling merchant), maar op de lange termijn is zo'n apparaat goedkoper. Moet het wel erg lange termijn zijn, want bij de dokter kost het 50caps per keerquote:Op maandag 6 juli 2009 15:59 schreef wapwip het volgende:
Ik kom er net achter dat ik zoveel meds kan gebruiken als ik maar wil, want je kan met zo'n apparaat alle verslavingen wegnemen... toch?
Die laboratorium upgrade voor je huis. My First Laboratory.quote:
Gewoon doorgaan! Fuck de mainquest!quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:39 schreef Edwinuss het volgende:
Moet die game altijd nog uitspelen, ben gestopt toen ik hoorde hoe het einde eruit zag
Ik moet bij dat memorial zijn maar waar de fuck is de ingang.quote:Op maandag 6 juli 2009 06:32 schreef Rica het volgende:
Ik was bezig met de quest dat alle wetenschappers naar Jefferson Memorial gaan en je daar instructies van de vader moet gaan doen. Krijg ik steeds een berichtje "Dr. Li is unconscious". Begrijp er niks van want je moest de memorial eerst veilig maken voor ze naar binnen gingen. Ok, eens kijken wat er aan de hand is dan. Zoeken maar ze is nergens te vinden. En steeds maar "Dr. Li is unconscious".
Uiteindelijk maar eens buiten kijken. Zie ik Dr. Li op het gebouw met een supermutant achter dr aan rennen. Ze is wel snel maar zo nu en dan krijgt ze een tik van de nail board en dan ligt ze weer.![]()
[ afbeelding ]
Je kan er nergens op of af die memorial komen (hoe zij erop zijn gekomen is me een raadsel) dus heb ik de mutant uiteindelijk maar van afstand neergeschoten. Dr. Li bleef op het dak staan maar was ineens ook binnen toen ik naar binnen ging. Nah ja.
Ben nu net aan PL begonnen (ik doe alles door elkaar). Het ziet er erg tof uit.
Ja dat kan even zoeken zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:57 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik moet bij dat memorial zijn maar waar de fuck is de ingang.
Je kunt je gear in een van die andere tenten ophalen. Daar kun je die holotape bij een ventje inleveren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:26 schreef Heider00sje het volgende:
Iemand een idee hoe ik een wapen krijg bij de expansion Anchorage? Ik ben nu in dat kamp in de sneeuw, waarbij je een team samenstelt met de terminal, en waarbij je je gear kiest in een andere terminal. Maar hoe kom ik aan het wapen?
Ben nu het spel aan het spelen zonder wapen, maar dat werkt voor geen meter
hehe thx man! Ik ga vanavond verder met een nieuwe savegame om opnieuw te beginnen met deze expansion.quote:Op donderdag 9 juli 2009 03:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja dat kan even zoeken zijn.Je kunt op je local map kijken. Als je in de buurt bent is de deur wel te zien.
[..]
Je kunt je gear in een van die andere tenten ophalen. Daar kun je die holotape bij een ventje inleveren.
Kleine cheat: Als je bijvoorbeeld sniper hebt gekozen krijg je een sniper rifle en een pistool. Je haalt je equipment op en gooit ze op de grond. Dan haal je een nieuwe holotape voor bijvoorbeeld heavy weapons. Lever de holotape in voor de uitrusting en pak daarna je sniper en pistool van de grond en nu heb je twee uitrustingen. Zo kun je ze eventueel allemaal krijgen.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:16 schreef Heider00sje het volgende:
Kan je ook je eigen wapens en gear repareren?
Als je de 2e kans hebt gemist dan ben ik bang dat je te laat bentquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:20 schreef Heider00sje het volgende:
Tjee, dit meet je niet!
Ik ben al uren en uren bezig om alle Bobbleheads te vinden, ik moet er nu nog 1! Deze is te vinden in Vault 101!
Maar ik heb geen toegang meer tot de Vault, omdat ik de Quest Return to the Homefront heb voltooid.
Hoe kan ik hier alsnog naar binnen? Zou het wel heel erg ontzettend kut vinden als de deur gesloten blijft voor mij!
Bedankt voorde snelle reactie. Maar dat ik die laatste bottlehead niet meer zou kunnen pakken zou ik echt kut, maar ook vreemd vinden.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:30 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je 2 dezelfde type wapens hebt, kan je 1 van deze gebruiken om de andere te repareren.
[..]
Als je de 2e kans hebt gemist dan ben ik bang dat je te laat bentMaar dat weet ik niet zeker
Zo vreemd is het toch niet? Als je de EW bobblehead niet pakt, en je gaat verder, kun je hem ook nooit meer krijgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:46 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Bedankt voorde snelle reactie. Maar dat ik die laatste bottlehead niet meer zou kunnen pakken zou ik echt kut, maar ook vreemd vinden.
Iemand een idee hoe ik uitbreiding Anchorage kan starten?Zit nu al een hele poos naar de distress signal te luisteren, maar ik zou niet weten waar ik niet zijn
Hmm, das wel mooi kut. Ik moet er nog drie, waaronder die jij nu net benoemde.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:49 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Zo vreemd is het toch niet? Als je de EW bobblehead niet pakt, en je gaat verder, kun je hem ook nooit meer krijgen.
Ik ga na dit weekend ook weer beginnen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:39 schreef lkb9000 het volgende:
Ja maar dat is niet erg, nu weet je meer over hoe je je personage beter opbouwt enzo
Ik ben al minstens 20 keer opnieuw begonnen, en het blijft leukquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Hmm, das wel mooi kut. Ik moet er nog drie, waaronder die jij nu net benoemde.![]()
Moet ik nu een nieuw poppetje maken, helemaal opnieuw beginnen, en nog een keer op zoek gaan naar de 20 bobbleheads?
Ik 3x, en het spel is gewoon übergaaf.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:41 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik ben al minstens 20 keer opnieuw begonnen, en het blijft leukof ik ben gewoon easily amused
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ja, dat aim-dingquote:
Speel je de pc versie? Als dit zo is: Zet 'no clipping' aan dmv het typen van TCL in de console en ga voor deze ene keer even langs de Vault 101 deur.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:34 schreef Heider00sje het volgende:
Moet ik nu een nieuw poppetje maken, helemaal opnieuw beginnen, en nog een keer op zoek gaan naar de 20 bobbleheads?
quote:Op zondag 12 juli 2009 07:05 schreef Rica het volgende:
Zijn jullie deze dude al tegengekomen?
[ afbeelding ]
Ik schrok me kapot de eerste keer.
Het is een raider die uit elkaar gespat is en daarna uit zichzelf weer "in elkaar gezet" is.quote:
Haha wat coolquote:Op zondag 12 juli 2009 07:05 schreef Rica het volgende:
Zijn jullie deze dude al tegengekomen?
[ afbeelding ]
Ik schrok me kapot de eerste keer.
Is wel de bedoeling, er is er ook ergens een waar je alleen wat ogen, een mond en volgens mij hersenen ziet zwevenquote:Op zondag 12 juli 2009 10:53 schreef wapwip het volgende:
wahaha dat is niet helemaal de bedoeling volgens mij, maar wel vetKun je hem ook 2 keer looten?
Goed zo!quote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef Lyzio het volgende:
Zeker nietIk ga ook maar weer eens mijn X360 aanzetten.
Ik ben ook van plan om, als ik helemaal klaar ben met Fallout en de DLC, iedereen te vermoordenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:44 schreef lkb9000 het volgende:
Net Three Dog maar vermoord
Wanneer zal de nieuwe DJ komen
Het is nu al zo stil bij mij.. Rivet City is de enige plek waar nog leven in zitquote:Op zondag 12 juli 2009 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om, als ik helemaal klaar ben met Fallout en de DLC, iedereen te vermoordenMegaton, Rivet City, etc.
Ik ga m'n mini nukes gebruiken om Behemoths te jagen, dat staat ook nog op mijn to-doquote:Op zondag 12 juli 2009 16:02 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Het is nu al zo stil bij mij.. Rivet City is de enige plek waar nog leven in zit
Maar wel de ideale plek om tekeer te gaan met mini-nukes
Die ene Behemoth bij die kapotte treinen waarbij je hem laat spawnen door de teddybear uit het winkelwagentje te halen, die komt echt meteen op je afrennen, dus ik draai me om, schrik me de kolere en vuur meteen 8 mininukes af met The Experimental MIRV.. na 5 minuten lag m'n controller nog te trillenquote:Op zondag 12 juli 2009 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga m'n mini nukes gebruiken om Behemoths te jagen, dat staat ook nog op mijn to-do
OVER-OWNAGE!!11quote:Op zondag 12 juli 2009 17:57 schreef lkb9000 het volgende:
Een echte vent komt geen behemoths tegen omdat die bang voor je zijn
Godskolere, ik blijf het zeggen: uitspelen en het verhaal wordt verlengd. Levelcap is echter meteen al 30quote:Op zondag 12 juli 2009 22:13 schreef Heider00sje het volgende:
Godskolere, ik blijf aan het vragen:
Hoe krijg ik toegang tot de Broken Steel?
Je kunt hem niet opnieuw looten. Het zijn dezelfde lichaamsdelen die normaal op de grond (blijven) liggen.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:53 schreef wapwip het volgende:
wahaha dat is niet helemaal de bedoeling volgens mij, maar wel vetKun je hem ook 2 keer looten?
Heb je een mod gebruikt om de eind-credits te omzeilen dan? In dat geval heb je een probleem.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:09 schreef Heider00sje het volgende:Hoe kan ik Broken Steel nu starten?(ga me aub niet zeggen dat ik een nieuw character moet beginnen, want daar heb ik de tijd niet voor)
quote:Op maandag 13 juli 2009 06:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Je kunt hem niet opnieuw looten. Het zijn dezelfde lichaamsdelen die normaal op de grond (blijven) liggen.
Kogels doen gek genoeg niks maar met een mine of grenade kun je hem wel weer uit elkaar laten springen.
Nog eentje die ik had gecapt
[ afbeelding ]
En ondertussen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Alles 10/100 behalve unarmed, daar had ik net te weinig punten voor. Het kan wel want ik kom nog steeds allemaal skillboeken tegen. Die moet je eigenlijk eerst zoeken maar daar had ik geen geduld voor want het levelen is veel te leuk
You appear to be wounded sir, I suggest you seek medical attention inmediatly!quote:Op maandag 13 juli 2009 07:00 schreef Rica het volgende:
O ja vinden jullie die butler Wadsworth ook zo irritant?
"How may I serve you master? ...not that I really want to."
Ik heb hem doodgeschoten.
Hij zit er niet vol mee, hij haalt het water uit de lucht.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
You appear to be wounded sir, I suggest you seek medical attention inmediatly!
Doodschieten lijkt me redelijk dom. Als je tenminste een 'good character' wilt. Aangezien Wadsworth vol zit met Purified Water. Ergo; good karma.
Ik heb m sinds vandaag ontdektquote:Op maandag 13 juli 2009 16:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb die Fawkes al tijden bij me, echt ideaal.
Die gast kan alles aan en zit je inventory vol pleur je jouw zooi in zijn inventory
Over karma maak ik me niet meer druk. Cannibalism en oortjes sparen FTW!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
You appear to be wounded sir, I suggest you seek medical attention inmediatly!
Doodschieten lijkt me redelijk dom. Als je tenminste een 'good character' wilt. Aangezien Wadsworth vol zit met Purified Water. Ergo; good karma.
Dat is snelquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Broken Steel.
Missies zijn ook cool. Ik vind Point Lookout ook erg gaaf, maar het blijft zonde dat het een apart deel is. Als je BS speelt blijf je gewoon in de Wasteland, dat maakt de DLC ook erg goed. Het voegt echt iets toe.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:40 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Dat is snel
En waarom? Alleen voor de level cap? Of zijn die missies ook goed?
De eerste vijf uur is Megaton de belangrijkste stad wmb, ideale uitvalsbasis voor een hoop missies. Er is echter zo ontzettend veel meerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:02 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb constant het gevoel dat er niet veel meer is naast megaton. Geen idee waarom..
Broken Steel inderdaad. Dat is een must have.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:37 schreef Shadeauw het volgende:
Ik heb op dit moment nog 1200 MS Points, en ik kan dus 1 DLC kopen. Welke van de 4 raden jullie mij aan?
Hahahaha, enorm droog!quote:
3 augustus pasquote:Bethesda has announced that Fallout 3's fifth downloadable content pack, Mothership Zeta, will be released on 3rd August on Xbox Live and Games for Windows Live for 800 Microsoft Points (GBP 6.80 / EUR 9.60).
Ik raak altijd de weg kwijt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:29 schreef Edwinuss het volgende:
IK heb het niet zo op die die "dungeons" in fallout3. Veel te creapy
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:32 schreef lkb9000 het volgende:
Liet ik jou laatst even mooi schrikken ed in fallout
Deathclaw Sanctuary en Vault 106quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:29 schreef Edwinuss het volgende:
IK heb het niet zo op die die "dungeons" in fallout3. Veel te creapy
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef Lyzio het volgende:
Je weet toch waar je schietknopje zit, of niet?
Lyzio, expert.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:18 schreef Lyzio het volgende:
Een stuk in je hakken zuipen. Difficulty op easy zetten en gaan.
Ik ga vanavond wel zuipen en dan de hele nacht gamen maarja welke game dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:18 schreef Lyzio het volgende:
Een stuk in je hakken zuipen. Difficulty op easy zetten en gaan.
Zoek de mossel.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:19 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wel zuipen en dan de hele nacht gamen maarja welke game dan?
Volgens mij staat daar een Bobblehead ofzoiets. Althans, dat dacht ikquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lyzio, expert.
Ik zal het in overweging nemen als ik daar ooit kom.
Ik ga er meteen heenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zoek de mossel.
[..]
Volgens mij staat daar een Bobblehead ofzoiets. Althans, dat dacht ik
I'm off. My planet needs mequote:
Jeminee, man.quote:
Ik heb een guide hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Jeminee, man.
Wonen er niet een paar Fokkers in de buurt om je hand vast te houden terwijl je in de vaults en dunwich rond sluipt?
Ik schijt niet in m'n broekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Een guide helpt je niet tegen het in je broek schijten.
Ja leuk. Dit komt van de site van Fallout 3 zelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:17 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Eind juli staat hier
Gebruik alientechnologie in Fallout op de Xbox 360 en de PC
Noord-west van minefield. Die zit daar op een soort van troon met allemaal radroaches om hem heen. Het is een wierd figuur. Het is een vrouw met een baard of een man met borsten. Een van de tweequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:28 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hahahaha, enorm droog!
Waar zit die dude eigenlijk ergens? Komt me niet bekend voor...
Heb ik ook wel eens gehad met een Deathclaw. Ziet er best stoer uit jaquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Noord-west van minefield. Die zit daar op een soort van troon met allemaal radroaches om hem heen. Het is een wierd figuur. Het is een vrouw met een baard of een man met borsten. Een van de twee
Normaal knallen ze niet zo hoog als je iemand een explosief pickpocket maar de roach king schoot wel dertig meter omhoog. Ik heb me kapot gelachen.
Er zat al alientechnologie in het origineel...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:17 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Eind juli staat hier
Gebruik alientechnologie in Fallout op de Xbox 360 en de PC
Minimaal hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:23 schreef .txt het volgende:
[..]
Er zat al alientechnologie in het origineel...
Da's 108.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
is Vault 106 niet met die clonen?
Ik ben nu lvl 29, en heb 90 uur gespeeld. Ik weet dan ook niet meer hoeveel ik er zelf heb opgedronkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik heb er in totaal bijna 120 gevonden. Blijven zoeken.
Idem dito, echt belachelijk veel had ik, maarja telkens weer verkopen hé?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een beetje een kutmissie inderdaad, zeker ook omdat ik veel Quantum Cola had verkocht, maar ik weet niet meer aan welke verkoper
Jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Aw, zonde. Maak er in ieder geval Nuka grenades van zou ik zeggen.(En pas als je de drie schema's hebt; dan krijg je drie granaten per fles.)
Edit: De automaten zijn trouwens random volgens mij, dus check die sowieso altijd.
Edit2: Jemig de pemig, volgens de Fallout Wiki zou je er ~211 moeten kunnen vinden, maar ik geloof daar geen ruk van. Ik heb elke centimeter van de map wel gezien.
Dunwich Building is 'enger', en sfeervoller. Echt eng is die ook niet, maar wel leukquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:49 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik zit nu in die "enge" vault 106.
Dacht eerst dat het paarse effect een bug was
Best leuk gedaan hoor maar F.E.A.R. is toch wel een stapje enger
Klopt, ik kon die hele Fallout 3 toen ook niet meer spelen omdat het te donker was, en ik in het spel serieus zo'n 30 cm vooruit kon kijken, omdat het dan alweer donker wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:34 schreef Lyzio het volgende:
Dunwich Building is toch met die Ghouls overal, en waar 't tergend donker is?
Die heb ik gister toevallig gevondenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is hoe die Lincoln's Repeater en die Lever-action herladen worden. Je geeft de loop een knik, je wrijft er overheen en je kan er weer tegen aan?!? Erg vaag.
Tja op mijn piepkleine sd tv leek het wel heeeel erg op een sokquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Een sok?Volgens mij is het beschadigd kunststof o.i.d.
[ afbeelding ]
En hij ziet er focking vet uitquote:Die A3-21 Plasma Rifle is anders wel een van de betere wapens in Fallout 3.
WTF!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:08 schreef Ame_thyst het volgende:
I went on the internet and found this!
[ link | afbeelding ]
![]()
Met geluid erbij is het toch wel de Hunting Riflequote:Op zondag 19 juli 2009 02:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
WTF!!
Qua reloaden vind ik de sniper rifle persoonlijk nog het meest relaxt uitzien i.c.m. geluiden
Lever actions hebben onder de loop een "buis" waar de kogels ingaan. De Lincoln is ook een lever-action. Bij het herladen knik je de loop aan de kant en laat je de kogels een voor een in de buis glijden. Dat "wrijven" moet voorstellen dat je zo kogels in het magezijn doet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wat ik trouwens niet snap is hoe die Lincoln's Repeater en die Lever-action herladen worden. Je geeft de loop een knik, je wrijft er overheen en je kan er weer tegen aan?!? Erg vaag.
Die heb ik maar kan nergens .44 bullets vinden,quote:
Hmmmmm volgens mij ben ik die op een vorige playthrough wel tegengekomenquote:Op zondag 19 juli 2009 13:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@lkb9000: Smiling Jack. Hij is de enige die niet op je schiet.
@SkyChat:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Die kun je uitzetten.quote:Op zondag 19 juli 2009 13:51 schreef jimjim1983 het volgende:
fallout 3 en broken steel uitgespeeld. ben er nu ook wel klaar mee, word gek van die muziek.
ja maar dan is het helemaal saai. en met eigen muziek hoor je niet wanneer er vijanden in de buurt zijn.quote:
Heb je het FEV toegevoegd?quote:Op zondag 19 juli 2009 14:03 schreef RoK het volgende:
Gisteren zoiets raars: als ik naar Tennpenney Tower travel, ben ik gelijk dood (ook als ik aqua pura drink trouwens). Zonder dat er iets noemenswaardigs gebeurt. Ben inmiddels level 29 dus er bijna klaar mee. Na het levellen, ontdekken van alle locaties en alle quests en dlc's uitgespeeld te hebben, valt er niet veel meer te beleven. Toch 75 uur bezig geweest..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |