Daar hadden ze bij deze DLC ook aan kunnen denken om die level cap te verhogen aangezien er al honderden gamers op level 30 zittenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:25 schreef lkb9000 het volgende:
Ik vind het ook een stuk minder leuk als je niet door kan levelen, en experience verzamelen is 1 van de belangrijkste dingen van rpgsOokal gaat het fucking langzaam, boeie als je er maar wat aan hebt
Ik koop in ieder geval geen DLC's meer, de game is dood.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef lkb9000 het volgende:
Als ze elke DLC de cap 5 of 10 omhoog zouden doen zouden ze nog meer verkopen ook!
Dat vind ik het grootste probleem sinds ik op level30 zitquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef SkyChat het volgende:
Echt waardeloos op deze manier en met het verdienen van XP wist je ook meteen of je vijand dood was of niet
quote:Each and every part of Point Lookout is both challenging and interesting, and you come away with the impression that Bethesda's quality control has tightened up over the course of the year. As a whole, Point Lookout hangs together better than any previous Fallout 3 DLC pack, and as such comes highly recommended - yes, even for those of you who have grown weary of endless wasteland scavenging and VATS combat. With this release proving how entertaining a "mini expansion" can be, hopes are now riding high that next month's Mothership Zeta episode can continue the good work.
8/10
Maar het heeft na lvl 30 bijna geen zin meer. Als je een beetje slim speelt kun je zo goed als al je skils op 100 hebben bij level 30. En met de near perfect perk kun je de specials allemaal naar 9 brengen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Daar hadden ze bij deze DLC ook aan kunnen denken om die level cap te verhogen aangezien er al honderden gamers op level 30 zittenje bent hier bezig mer een RPG en geen FPS.
Egnie, das GTAIVquote:
Egnie, gta word saai na veel spelen. En ik vind de controls zwaar bagger, vooral als je op die kutmotors moet. Fallout blijft leuk, for some reason.quote:
Dan heb je het dus niet genoeg gespeelt, de controls wennen, heel snel al. Plus als je er wat tijd voor neemt zie je zoveel geweldige dingen, het spel is echt ZO de tijd waardquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:04 schreef wapwip het volgende:
[..]
Egnie, gta word saai na veel spelen. En ik vind de controls zwaar bagger, vooral als je op die kutmotors moet. Fallout blijft leuk, for some reason.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |