Die huisvrouw is stiekem een man?quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:16 schreef F04 het volgende:
Verdomd zeg, kon ik vannacht al niet slapen zijn die klote buren weer bezig met herrie maken. Alleen manlief werkt dus die tyfus huisvrouw kan de heledag z'n gang gaan.![]()
![]()
TS woont in de randstad...quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:16 schreef F04 het volgende:
Haar aanspreken lukt sowieso niet want de geeft gelijk een grote bek terug.![]()
Op d'r bek timmeren en als ze politie komt gewoon ontkennenquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:32 schreef F04 het volgende:
Ze ontkent alles gewoon.Wat kan je nou doen als ze alles ontkent?
thuis je buren verrot schelden. komen ze vanzelf aan de deur en kun je dan je gesprek voeren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:32 schreef F04 het volgende:
Ze ontkent alles gewoon.Wat kan je nou doen als ze alles ontkent? Daarom zeg ik ook dat aanspreken niet gaat omdat er niet eens mee te praten valt.
Boeiend, jij bent toch een lowlife. Aangezien je 24/7 op fok zit, kom je op mij niet echt over als iemand die een zware baan heeftquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:16 schreef F04 het volgende:
Verdomd zeg, kon ik vannacht al niet slapen zijn die klote buren weer bezig met herrie maken. Alleen manlief werkt dus die tyfus huisvrouw kan de heledag z'n gang gaan.![]()
![]()
Haar aanspreken lukt sowieso niet want de geeft gelijk een grote bek terug.![]()
Gisteren stond ze trouwens ook al in de portiek te schreeuwen dat ze niet meegaat op het wekelijkse feestje bij een kennis of vriend van d'r.
Die ga ik ook eens bij mijn buren gebruiken. Die hebben er een handje van om los van elkaar te gaan stappen en dan jaloers te worden. Waardoor zij bij thuiskomst aan een gesloten deur staat en hij uit het raam KANKERHOER gaat roepen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:48 schreef Kevincy het volgende:
Aan haar man op een sneaky manier mededelen dat het elke dag wel gehorig is met die klussende mannen bij haar thuis.
Man vraagt: klussende mannen???
En gaat vervolgens verhaal bij z`n vrouw halen...
in wat voor een tokkiebuurt woon jijquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:34 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Die ga ik ook eens bij mijn buren gebruiken. Die hebben er een handje van om los van elkaar te gaan stappen en dan jaloers te worden. Waardoor zij bij thuiskomst aan een gesloten deur staat en hij uit het raam KANKERHOER gaat roepen.Zij noemt hem dan weer strontmongool en zo lach de hele buurt hen uit.
Dus als jullie meelezen kankerhoer en strontmongool: het is alweer eventjes rustig geweest, ga es stappen!
Haha die buurt valt wel meequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:37 schreef Matty___ het volgende:
[..]
in wat voor een tokkiebuurt woon jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |