Ga liftend naar de veluwe!!! Daar je tentje opzetten, kampvuurtje!! Stukje lopen!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef Chickiewickie het volgende:
Weet niet goed of ik het hier goed plaats, maar anders merk ik het vanzelf wel
Me vriend en ik zouden eigenlijk dit jaar met zn 2en op vakantie, maar vanwege geldgebrek is dat niet gelukt, en nu is er al een vakantie geboekt met schoonfamilie. ()
Omdat we het toch ook wel lekker vinden om er samen even tussenuit te gaan, bracht ik het idee naar voren om een weekendje weg te plannen (wel in Nederland).
Nou mag het niet teveel kosten..en ik zat zelf al te denken aan Walibi maar me vriend lijkt het niet echt leuk om daar van vrijdag tot maandag te zitten. Ook hebben ze daar alleen maar bungalows voor 4 pers. en 7 pers.
Hebben jullie tips en ideeen voor een weekend weg in Nederland, wat dus niet teveel kost, wel leuk is, en waar wel genoeg leuke dingetjes te doen zijn?
Ja, heb ik ook wel aan gedacht..Alleen heb na 1 dag die stad ook wel gezien snap je..Om daar nou van vrijdag tot maandag te chillen..mwah..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:51 schreef zquing het volgende:
Doe een weekendje brussel of antwerpen, hoeft niet veel te kosten
Als ze ruzie krijgen, komt het vanzelf weer terug naar R&P.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ze ruzie krijgen, komt het vanzelf weer terug naar R&P.
Maar..ik wil een weekendje weg. Maar dan zit ik het hele weekend in een bus?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:12 schreef trovey het volgende:
Ga met de bus naar Londen. 's Avonds ga je met de bus door Belgie en Frankrijk om in Calais op de ferry te gaan, de volgende dag kun je Londen bekijken en 's avonds met de bus zelfde traject weer terug. OK daarna heb je drie dagen nodig om weer mens te worden (ik kan niet slapen in een hobbelende bus) maar je bent wel een paar dagen weggeweest. Is heel goedkoop zo'n busreis en Londen kun je zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |