Vorige week zaterdag kreeg ik keelpijn... ik dacht dat het kwam door een kater (was de dag ervoor uitgegaan) of gewoon allergie of zo. Zaterdag kreeg ik ook een snotneus en kreeg ik serieuze koppijn.
Ik dacht dat het wel over zou gaan maar m'n moeder spoorde me aan om contact te zoeken met de huisarts, die kwam die avond ook even langs. Die zei dat ik een griep had, wat ze wel raar vond aangezien ik best jong en gezond ben, dus wilde ze voor de zekerheid testen op H1N1... kreeg gisteren de uitslag van het lab en had het dus. Ik heb die zondag al wel Tamiflu gehad maar voel me nog steeds hondsberoerd.
M'n moeder en m'n vader hebben al preventieve medicijnen gehad en worden nog gemonitord... ze gaan ook niet meer werken om eventuele besmetting van collega's te voorkomen. Nu zit ik een beetje te fokken en m'n vader TV te kijken

Ik heb trouwens afgelopen donderdag wel met iemand gezoend (weet niet wie het was, geen contactgegevens), maar ik vermoed dat ik het daar van heb gehad. (was latino-afkomst)
I'll keep ya posted.