quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:10 schreef Jenglejack het volgende:
En toen vroeg je aan die dame bij de bushalte: "zo, jij begint ook vroeg vandaag?"
Wat?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:10 schreef Jenglejack het volgende:
En toen vroeg je aan die dame bij de bushalte: "zo, jij begint ook vroeg vandaag?"
Wou je blijven slapen dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
23 euro voor een bios met je meisje!!!!
Voor dat geld regel ik een meid achter het centraal station!
Trouwens sowieso faal, kaartjes in de bios uit een automaat. Bioscopen lijken af en toe meer op fabrieken. Film kijken en
oprotten.
Neequote:
Zulks een garp. Je moet het podium op!quote:
Die meid is ook duurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Trouwens sowieso faal, kaartjes in de bios uit een automaat. Bioscopen lijken af en toe meer op fabrieken. Film kijken en
oprotten.
Kapitalisme heet datquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
oprotten.
Lees de TTquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zulks een garp. Je moet het podium op!
doe je goed...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:06 schreef hoerezooi het volgende:
wil ik zo kaarten online kopen let ik even niet op en klik 2x met student korting aan gelijk betalen en even later dringt het tot me door dat er standaard ook 1 gewoon kaartje staat geselecteerd
klacht: 23 euro voor 2 kaartjes betaald![]()
en waarom moet er wat meer bij komen dan? je komt vanwege de film, niet vanwege de luxe behandeling bij de kassaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
oprotten.
omdat pathe door heel het land zitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef Heatseeker het volgende:
Ah nu snap ik het pas, pathe is een bioscoop. TS, waarom zeg je niet gewoon bioscoop zodat Heatseeker en andere consorten die niet in de randstad wonen ook weten waar het over gaat.
Bij mijn reactie was het nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef Heatseeker het volgende:
Ah nu snap ik het pas, pathe is een bioscoop. TS, waarom zeg je niet gewoon bioscoop zodat Heatseeker en andere consorten die niet in de randstad wonen ook weten waar het over gaat.
Pathe Unlimitedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef mschol het volgende:
18,- p/m en dan onbeperkt naar de film toe hiero
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |