ik ook niet, heb geen spelletjes dagquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie, het is weer zover. Vanmiddag haar weer eens te kort laten knippen naar mijn zin.![]()
Ik voel me niet meer mezelf en het duurt natuurlijk weer eeuwen voordat het weer beetje lang is zoals ik wil dat het is. Wanneer leer ik het nu eens!![]()
![]()
Btw, hello.
tsjaa shit happens hequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan hebben we een probleem...Wat nu?
Ach, het duurde ffkes.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sorry Venco had je even niet gezien
Meis toch ! mss staat het wel superquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:19 schreef vencodark het volgende:
Potverdrie, het is weer zover. Vanmiddag haar weer eens te kort laten knippen naar mijn zin.![]()
Ik voel me niet meer mezelf en het duurt natuurlijk weer eeuwen voordat het weer beetje lang is zoals ik wil dat het is. Wanneer leer ik het nu eens!![]()
![]()
Btw, hello.
had je haar niet herkent vanwege de kapper??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sorry Venco had je even niet gezien
kan me maar op een vrouw tegelijk concentrerenquote:
Scherp.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
had je haar niet herkent vanwege de kapper??
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Scherp.
Ken jou ook nog niet, heb ff in je fobo gegluurd zonder een berichtje achter te laten.
Zo, dan hoef ik dat ook niet aan te horen.
Gelukkig is het haar en groeit het wel weerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met model an sich is niets gebeurd. Maar het is die lengte.
volgende keer toch maar eerder reageren dan denk ik misschien dat het helptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ook al geen berichtje van miss Venco in me fotoboek
Ja, het groeit wel weer maar duurt zo lang.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gelukkig is het haar en groeit het wel weerTis nu dan wel ff kut ja
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, het groeit wel weer maar duurt zo lang.Het is ook mijn eigen schuld natuurlijk.
Welke meet hebben we het over?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Weer een excuses om niet naar die meet te komen
quote:
Die van zondagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
parkpopquote:
Ze knippen altijd veel te veel af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |