quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
iets met een speeltuin en een fok!ster
Dat heb jij heeeeeel goed onthouden iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Geen idee, ook nog nooit geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef STING het volgende:
[..]
Vrienden gaan niet
Ben er trouwens nog nooit geweest. Zo te horen wel een aanrader?
Nou vooruit, omdat het zo in de buurt is van 80quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is zeker een heeeeel mooi bouwjaar
Mooie gelegenheid naar een meet te gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:53 schreef STING het volgende:
Vrienden gaan niet
Ben er trouwens nog nooit geweest. Zo te horen wel een aanrader?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef STING het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat het zo in de buurt is van 80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Is de film niet leuk?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid naar een meet te gaan![]()
Ik heb werkelijk geen idee.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat noemen ze een bedtweterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt PMquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:56 schreef Sp00k13 het volgende:
tis altijd wel gezellig eigenlijk nooit echt shit gehad daarzo op 1x na maar ja dat heb je op alle festivals en evenementen wel eens iemand die niet tegen drank kan.
Is niet zomaar een fok!sterquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat heb jij heeeeeel goed onthouden idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
niet als je altijd gelijk hebtquote:
quote:
jij bent toch niet mijn slaapplek aan het inpikken he Djayquote:
We kunnen toch delenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jij bent toch niet mijn slaapplek aan het inpikken he Djay
Zit al te lang niet op te letten.. Kijk half..quote:
Neem je dan Soesjes meequote:
Dat ziet hij wss zelf ook alquote:
Halve films zijn nooit leukquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zit al te lang niet op te letten.. Kijk half..
Wij zijn ook veel te interessantquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zit al te lang niet op te letten.. Kijk half..
neuh bouwjaar is niet 79quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jij bent toch niet mijn slaapplek aan het inpikken he Djay
Een watte?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |