Snuitjeliefjescheetjemopjelekkertjequote:
Ik heb gebbqed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
was het terras gister nog lekker?
dropjegeiltjebeestjeneukertjeliefiequote:
oe! ik heb lui de surinamer voor me laten kokenquote:
Ten eerste was HW er niet bij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oe! ik heb lui de surinamer voor me laten kokenZoende HW nog een beetje geil of viel dat tegen?
aangaan niet, maar daar ik een nieuwsgierig aagje ben hoor ik zulke info graag!quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ten eerste was HW er niet bij.
Ten tweede zou je dat dan geen hol aan gaan natuurlijk.
Nog altijd schijterdquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dropjegeiltjebeestjeneukertjeliefiehoe is het met jou dan? afgezien van je immer hunkerende spatlappen tussen je benen naar mij natuurlijk
ik heb veel te kleine oogjes, maar verder prima, zo even bellen of ik uberhaupt nog moet werken vandaag...quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog altijd schijterd
Voor de rest gaat het heerlijk
En met jou?
Ik een halve dagje denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb veel te kleine oogjes, maar verder prima, zo even bellen of ik uberhaupt nog moet werken vandaag...
Pak die overduidelijke hints dan eens op, manquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Leuk om te horen dat een vriendin waar je al jaren mee bevriend bent jaren verliefd was op je maar er niks van hebt gemerkt
Mannenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Leuk om te horen dat een vriendin waar je al jaren mee bevriend bent jaren verliefd was op je maar er niks van hebt gemerkt
Toen was ik nog elke dag zo stoned als een garnaal. Al zou Bin Laden me toen hebben verteld wat hij van plan was zou ik het nog niet door hebben gehadquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Pak die overduidelijke hints dan eens op, man.
Babe!quote:
Bekend verschijnsel ja, ik ben altijd blind voor dat soort dingen ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:27 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Ok, ok, ik zei net al dat ik te stoned was om het door te hebben maar het is natuurlijk wel wraak voor de keren dat ik in de friendszone zat bij vrouwenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Pak die overduidelijke hints dan eens op, man.
Wel jammer, want het is wel een lekkere damequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bekend verschijnsel ja, ik ben altijd blind voor dat soort dingen ook.
Snottertjequote:
Je klinkt wel teleurgesteld...quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wel jammer, want het is wel een lekkere dameNu is ze moeder en woont ze samen met haar vriend.
Noukje!quote:
Mwah, het is een leuke meid maar toen was ik er toch niet aan toe. Constant stoned is geen goede eigenschap om een relatie te hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |